Skocz do zawartości

maarp

Forumowicze
  • Postów

    262
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O maarp

  • Urodziny 03/16/1980

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    kobiety, motocykle, śpiew i hulanki
  • Skąd
    centrum wszechświata i Polski

Osobiste

  • Motocykl
    1125 XB9 XB12 S1W Uly HD
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://dwagary.pl

Ostatnie wizyty

532 wyświetleń profilu

Osiągnięcia maarp

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - naciągacz łańcuchów (15/46)

3

Reputacja

  1. Zwyczajną czynnością eksploatacyjną jest czyszczenie i reset położenia przepustnicy. Jeśli dawno się tego nie robiło to właśnie wtedy zaczynają się problemy z odpalaniem, szarpaniem, mieszanką paliwową itp. A dobre świece to podstawa w każdym silniku spalinowym. Zmiana mapy akurat tu nie ma nic do powyższych problemów.
  2. Kabli już nie sprzedaję. Czujnika neutrala używanego nie mam, jedynie na zamówienie. Jeśli coś z nim nie tak to nie koniecznie jest uszkodzony. Może to być inna przyczyna. A po co Ci świece HD? Dcpr9e od ngk w zupełności wystarczą.
  3. To są kompletnie inne motocykle. Kompletnie. Bezcelowe jest porównanie.
  4. Haha ale pojechałeś z tym traktorem. To na pewno ten. Xb12 było produkowane faktycznie jako model rocznikowy 2004. Xb9 produkowany od 2002 jako model 2003. Poczekaj na pewno coś się pojawi. Na prawdę można kupić coś fajnego w dobrej cenie. Ja miesiąc temu sprzedałem super xb9sx z 2006 za niestety jak dla mnie zbyt niską cenę. Niestety poszła za granicę.
  5. Się nie pojawiły tylko te sztuki akurat kwitną od niepamiętnych czasów. Ten z Finlandii to ogólnie pomodzony więc nie ma co się na jego temat wypowiadać. A jeśli chodzi o żółtą sprężynę to jest oryginalna akurat w tym egzemplarzu. Jest to tzw wersja xb9sl czyli taki wczesny scg, czyli wersja z niższym zawieszeniem. A jeśli chodzi o Polski rynek motocyklowy to można tu trafić najlepsze i najtańsze sztuki w Europie. Aha a ten niby 12 z Mogilna to i tak jest xb9. Nie wiem czemu koleś pisze że niby xb12. A co jest lepsze xb9 czy xb12? Ja lubię xb9 i głównie przez ostatnie sezony użytkowałem xb9 mimo że mam także kilka xb12. Dobrze "zrobioną" dziewiątką objeżdżałem kiepskie dwunastki :) xb9 to fajny motocykl, xb12 jest po prostu nieco bardziej brutalny. Nie podzielam zdania że "xb9 jest feeee, mam małego pisiora to muszę kupić xb12". Choć nie ukrywam że lubię dwunastki tak samo jak dziewiątki ;) więc w sumie mnie nie słuchaj bo plotę gooopoty.
  6. Bezbolesny to podgrzanie tych miejsc gdzie elementy się łączą.
  7. Modele 2003-2005 nie miały tego wlotu bo miały przelot przez ramę. Modele 2006-2010 miały wlot wokół wlewu gdyż przelot przez ramę został usunięty (zaspawany). Dzięki temu wzrosła pojemność zbiornika paliwa. Możesz zamienić tylko ten plastikowy element z wlotem.
  8. Na jednej ze śrub jest od góry nakrętka. Może to jest problemem? Jeśli to nie to, to nie powinno być problemu.
  9. Wizjer na 3 śruby w kapie sprzęgłowej. Motocykl na baczność, nie na stopce bocznej bo olej może wyciec. Poziom oleju - najlepiej zobacz diagram w serwisówce bo trudno wytłumaczyć.
  10. Powinienem mieć coś takiego na półce. Napisz priva a najlepiej maila.
  11. Każdy pisze jak ma problem. Jak nie ma problemu to po co pisać ;) Takie są w gruncie rzeczy fora.
  12. Nie jest to normalne. Po prostu trzeba to sprawdzić. Inaczej to będzie wróżenie z fusów. Co możesz zrobić to jedynie sprawdzić wszystkie połączenia elektryczne, ewentualnie potraktować je jakimś "kontakt sprejem". Jak nie śmigasz to wyślij mi ecm - sprawdzę czy pozostał jakiś ślad w historii. Oczywiście za darmo.
  13. Jest to błąd aktualny czy widzisz go w historycznych?
  14. Istnieje tzw "comfort kit" - mam takowy zainstalowany jednak w gorące dni przy wolnej jeździe (korki na przykład w Chorwacji) i tak udo nieco podgotowane. Można również stosować ceramikę lub owijkę bazaltową na kolektor co również skutkuje mniejszą emisją ciepła od kolektora. Tak czy inaczej należy się przyzwyczaić i zaakceptować.
  15. Kamilu Widzę że Ty z tych bardziej "dociekliwych". Ów układ jest prosty i wystarczy jak udasz się do sklepu elektronicznego i oni Ci tam wszystko dobiorą. Nie ma w tym większej finezji. Pytasz czy ktoś ma. Tak, ja mam. Ale na półce. Bo po co mam używać coś takiego skoro można wyłączyć siłownik przepustnicy tłumika spod kompa. Ale działać raczej powinno. Co do tego "check engine" w motocyklu o którym piszesz to na pewno nie świeci się bez powodu. Check engine od tak nie powinno się świecić - informuje ono o niepoprawnej pracy/odczycie któregoś z czujników/obwodów np. temperatury powietrza, sondy lambda, pracy wentylatora itd itp... Na miejscu użytkownika tego motocykla bym się tym zainteresował.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...