ernestZL Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Gozdzik ty z Rska jesteś a ja cie nie znaju :icon_eek: Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2012 Bo V2 nie robi łutututu przy 13 tys. :D Mi tego bardzo brakuje :icon_mrgreen: Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2012 Wiedziałem że tak będzie :D :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Mnie w tym ostatnim to zastanawia polerka przedniej części ramy - weź to oblookaj dobrze, bo ja mam matową u siebie - zresztą jeżeli coś było kombinowane przy ramie, to właśnie tam. Może to kwestia zdjęć, że tak błyszczy, ale coś jest nie halo na pierwszy rzut oka. Obejrzyj dobrze te spawy przy główce. No i myślałem, że zawieszenie USD weszło dopiero od K4, ale może się mylę. A sprzedającemu zwróć uwagę na to, że amortyzator skrętu był fabrycznie, żeby się nie podniecał :icon_mrgreen: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 No i myślałem, że zawieszenie USD weszło dopiero od K4, ale może się mylę. A sprzedającemu zwróć uwagę na to, że amortyzator skrętu był fabrycznie, żeby się nie podniecał :icon_mrgreen: Wszystkie tysionce w K miały upsa. A czy K1 i K2 miały fabryczny amor? Nie miały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 miały amor w serii już od SRADa na wtrysku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebiii666 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Już jestem po przejażdżce i po obejrzeniu moto. Od czego by tu zacząć.... Pierwsze wrażenie hmmm nie myty, pełno much na lagach, szybie, wlotach czyli jak go odstawił 3 miechy temu tak stał. Aku wkładał przy mnie. Nawet szybko zapalił i zaczął chodzić jak każde normalne Suzuki czyli same stuki :icon_razz: . Podczas nabierania przez silnik temperatury lukałem gdzie się da: na główkę ramy, na wszystkie spawy, na stelaż zegarów, na oplot z przodu, na napęd, i całą resztę. Owiewki wszystkie malowane łącznie ze zbiornikiem. Ale czy to dyskwalifikuje? Zdjęta została prawa owiewka bo zauważyłem zapoconą pokrywę sprzęgła. Co się okazało olej wyciekał od pokrywy chyba rozrządu i większość pokrywy sprzęgła do miski jest zapocona. Moto miało ślizg na prawą stronę jak widać. Crash pad zrobił swoje i został trochę przytarty. Najbardziej martwi mnie jedna rzecz. Z tej że obudowy najprawdopodobniej rozrządu zaraz nad deklem sprzęgła podczas pewnie ślizgu musiał odłupać się mały kawałek tej osłony i zaciapana jest ona jakimś klejem. Obudowa rozrządu złożona jest na silikon. Kolo mówił, że zaglądał do rozrządu aby sprawdzić w jakim jest stanie no i go poskładał na silikon. I teraz pytanie.. Czy to już kompletny ulep? Moto jeździ oki, biegi wchodzą spoko, ładnie pali, wkręca się ja wariat, prosto jedzie ( puszczałem kierę i jechał jak po sznurku). To, że jest do poprawienia ten wyciek mnie nie przeraża. Lubię grzebać... przy moto :bigrazz: i nie boję się brudzić rączek. Sam sporo rzeczy robię. Najważniejsze jest myślę to, że moto jest proste, ma sprawny piec i skrzynię biegów, felgi proste bez wgiętych rantów np. po krawężniku.... Co wy na to? Dodam, że stargowałem kilka dobrych stówek...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 (edytowane) Wszystkie tysionce w K miały upsa. A czy K1 i K2 miały fabryczny amor? Nie miały. A widzisz, ile się człowiek dowie :lalag: ps. czyli 600 i 750 miały fabryczny amor, a litry nie? Bo ja mam na pewno fabryczny, a mam k2 Edytowane 12 Stycznia 2012 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Gixx 1000 od zawsze mial fabryczny amor skretu Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 K1 750 miały i upsa i fabryczny amor. A k3 600 upsa nie mają np.Pzdr Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza-s Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Witam.Jak w temacie.... chcę kupić moto. Miałem wcześniej FZS 600 Fazera z 2001r. i VTR1000F Z 1997r. Który moto z tytułu może być dla mnie lepszy??? Moto ma dawać fan z jazdy, czasami jakaś mała trasa, przewieźć plecak, powygłupiać się... słucham :bigrazz: Jeśli faktycznie chcesz mieć "fan z jazdy, czasami jakaś mała trasa, przewieźć plecak, powygłupiać się" to polecałbym ci Kawę ZX9R. Miałem, jeździłem, niesamowicie mocny sprzęt, przy okazji wygodny i do każdej jazdy, od spokojnego nawijania kilosów na wakacjach po ostre winkle i strzały spod świateł :icon_twisted: GSXR 600 czy 750 nawet się nie umywają , pod katem wykorzystania moto na co dzień też ... No i przede wszystkim to moto pełne kawasakowatości :icon_twisted: :icon_twisted: Cytuj Klub Anonimowych Piratów Drogowych Młotek zawsze można nazwać impulsatorem kinetycznym o napędzie mięśniowym, ale po co ... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebiii666 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 (edytowane) Jeśli faktycznie chcesz mieć "fan z jazdy, czasami jakaś mała trasa, przewieźć plecak, powygłupiać się" to polecałbym ci Kawę ZX9R. Miałem, jeździłem, niesamowicie mocny sprzęt, przy okazji wygodny i do każdej jazdy, od spokojnego nawijania kilosów na wakacjach po ostre winkle i strzały spod świateł :icon_twisted: GSXR 600 czy 750 nawet się nie umywają , pod katem wykorzystania moto na co dzień też ... No i przede wszystkim to moto pełne kawasakowatości :icon_twisted: :icon_twisted: Dzięki kolego ale już kupiłek K1 1000. Pozdr Edytowane 31 Stycznia 2012 przez sebiii666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza-s Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Dzięki kolego ale już kupiłek K1 1000. Pozdr Aaaa no jak K1 w lytrze to insza sprawa ... też fajny sprzęcik :) Miłego użytkowania :) Cytuj Klub Anonimowych Piratów Drogowych Młotek zawsze można nazwać impulsatorem kinetycznym o napędzie mięśniowym, ale po co ... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebiii666 Opublikowano 27 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Aaaa no jak K1 w lytrze to insza sprawa ... też fajny sprzęcik :) Miłego użytkowania :) dzięki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 lepsze byłoby porównanie gsxr750 z dziewiątką od zielonych, dwa dziwne motocykle ;) pytanie: czy ramy w rocznikach 2000 i 2001 zx9r są inne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.