jjank Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 A moze jednak 2t z kata tylko jakies mniejsze pojemnosciowo? Czemu tak się uparłes na 2T? Mieszkasz w Wielkopolsce, tam jest mega nudne ukształtowanie terenu, ostrzej pojezdzić mozna tylko na żwirowniach, a żwirownie da się spokojnie robić nawet na ciezkich starociach pokroju XL, bo to zwykłe oranie w piachu nie wymagające ani specjalnie lekkiego sprzętu ani większych umijętności. Nawet takiego drzta bedzie cieżko wykorzystać w tak prostym terenie i nie bój sie masy, bo ludzie latami smigali w ciezszym terenie na ciezkich drach czy klrach i żyją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Czemu tak się uparłes na 2T? Mieszkasz w Wielkopolsce, tam jest mega nudne ukształtowanie terenu, ostrzej pojezdzić mozna tylko na żwirowniach, a żwirownie da się spokojnie robić nawet na ciezkich starociach pokroju XL, bo to zwykłe oranie w piachu nie wymagające ani specjalnie lekkiego sprzętu ani większych umijętności. Nawet takiego drzta bedzie cieżko wykorzystać w tak prostym terenie i nie bój sie masy, bo ludzie latami smigali w ciezszym terenie na ciezkich drach czy klrach i żyją. jakbym czytał gholluma :D chciałbym zobaczyć jak xt600 3TB albo klr 650 robisz ,,na spokojnie'' żwirownie, jak ruszasz w 2m kopnym piachu, jak robisz podjazdy (też z takiego piachu), jak kilka razy dziennie podnosisz go na prawie pionowej scianie, jak wyciągasz go na ścianie zakopanego po wahacz z piachu.... spytaj sie m_fiolka jak xtek jeździ w piaskownicy-był widział, każde ruszanie to jest ,,na stonogę'' co z tego że motocyklowi nie brakuje mocy jak przy każdej możliwiej okazji zakopuje się po wahacz, w każdy podjazd trzeba się wbijać kosmiczną prędkością bo innaczej też się zakopie, nie idzie prosto ujechać bo koło przednie ,,ryje'' jak pług w piachu i nie idzie go odciążyć bo motocykl ma beznadziejną geometrię(niski długi ciężki )więc przód cały czas ucieka ci na boki i walczysz żeby ujechać prosto....nie pomagają opony, nie pomaga zmiana przełożeń, po prostu jeżdzi się ciężko, mało frajdy dużo walki, nawet dt 125 sobie lepiej radzi w takim terenie bo jest poprostu lżejsza.... ja właśnie po wypadzie do prawdziwej piaskownicy stwierdziłem że xtek nie nadaje się do offu.....a że ,,ludzie śmigali'' to trochę bzdura-na siłę wszystko się da a jak już z historii offroadu to po pierwsze pierwsze xt600 czy dr 600 były stosunkowo lekkie (xt 600 43nF ma na sucho ma 132kg) pozatym były TT była xr..... weź jeszcze pod uwagę że twoja xl600 przy moim xt600 to jak hard enduro przy africe twin-xt600 seryjna to 154kg a xl600 z lat 80 to pewno okolice 130 +twoja miała z tego co kojarzę wywalony akumulator, bak plastikowy i jeszcze trochę kilogramów zdjęte.....a dla mnie te 130kg na sucho jest ,,do zaakceptowania'' (crm 125 tyle ważyła, tyle waży kopana tt/ttr i lc4 w edycji ,,cywilnej'' bez e-startu )do piaskownicy..... żwirownia żwirowni nierówna-są takie że prostokątna dziura w ziemi i 4 ściany a są takie stare zarośnięte że wyglądają jak wasze wąwozy czy tereny leśne-pionowe sciany z drzewami, kręte podjazdy, ciasno, wąsko jest i trochę błota i podłożem jest raczej ściółka a nie piaskownica także nie myśl stereotypowo :D w 2T obowiązuje zasada-im mniejsza pojemność tym moto bardziej do technicznej jazdy mniej na proste, więc jak już upierasz się na 2T to raczej 250/300.... nie dramatyzujmy już z tą wagą -uważam że jak weżmiesz coś do 125kg na sucho to bedziesz zachwycony a bardzo dużo 4T się w tym zakresie mieści.....moja xr 600 waży 121 sucha i dla mnie jest bardzo lekka, drz400e ważył 119 i też dla mnie był lekki jak piórko :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Dziwny jest po prostu pociąg niektórych ludzi do wyczynowych maszyn za wszelką cenę? Może to kwestia lansu, nie wiem. Na 1 moto do turystyczno - endurowej jazdy od razu exc? Latalem 3 lata na xlce, ok moze nie była specjalnie ciezka, ale np. sąsiad latał tez 3 lata na dr650dakar, dobre 170kg wagi, do tego duzo dłuzszy i wyzszy niz xl, drugi na tt600e, na Kołbieli podjechaliśmy praktycznie wszędzie( i więcej tam nie pojechaliśmy bo nic wiecej do zdobycia nie było, to juz u nas są moze mniejsze ale trudniejsze zwirownie) jedyny ból jest jak nie podjedziesz, bo trzeba wtedy się pomęczyć, ale i tak te sprzęty zapeniały masę radości, praktycznie za darmo. Jeszcze rozmuiem jak ktoś chce po torze polatać, bo tutaj sprzęty ponad 120kg odpadają, nowe czy stare-bez znaczenia, ale sam teren i to lekki? Jak kupisz od razu exc to odpanie ci frajda z przesiadki na lepszy za jakiś czas :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 To nie lans, bez przesady :icon_mrgreen: Ja myśle ze zraził się do dużej masy, co jest zrozumiałe, i chce przeskoczyć na drugi biegun, czyli minimalna masa. Tyle ze wtedy mimo ze motor będzie lekki to będzie mial mase innych wad, które będą równie dokuczliwe w turystycznym enduro co teraz duża masa. Nie trzeba od razu zbijac masy o 40kg. Do turystyki 120-130 to już jest mało. pytaj sie m_fiolka jak xtek jeździ w piaskownicy-był widział, każde ruszanie to jest ,,na stonogę''stonoga do dobre określenie :icon_mrgreen: Co więcej, to własnie na żwirke sprzęt musi być lekki, bo tak jak pisze michoa, motor strasznie kopie się przednim kołem. Fajne na żwirke sa crosowe setki, ale one znowu nie maja dołu i jak się tylko zamulą na podjędzie to jest koniec jady. Ogólnie, czy to do turystyki, czy do hard enduro, w terenach gdzie nie ma gór, wąwozów, skał itp tylko jest płasko, zawsze najlepsze będzie 4t. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajmono Opublikowano 10 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Dziwny jest po prostu pociąg niektórych ludzi do wyczynowych maszyn za wszelką cenę? Może to kwestia lansu, nie wiem. Na 1 moto do turystyczno - endurowej jazdy od razu exc? Latalem 3 lata na xlce, ok moze nie była specjalnie ciezka, ale np. sąsiad latał tez 3 lata na dr650dakar, dobre 170kg wagi, do tego duzo dłuzszy i wyzszy niz xl, drugi na tt600e, na Kołbieli podjechaliśmy praktycznie wszędzie( i więcej tam nie pojechaliśmy bo nic wiecej do zdobycia nie było, to juz u nas są moze mniejsze ale trudniejsze zwirownie) jedyny ból jest jak nie podjedziesz, bo trzeba wtedy się pomęczyć, ale i tak te sprzęty zapeniały masę radości, praktycznie za darmo. Jeszcze rozmuiem jak ktoś chce po torze polatać, bo tutaj sprzęty ponad 120kg odpadają, nowe czy stare-bez znaczenia, ale sam teren i to lekki? Jak kupisz od razu exc to odpanie ci frajda z przesiadki na lepszy za jakiś czas :icon_mrgreen:Jaki lans... Nawet sam jeżdżę wiec chyba przed zającami w lesie będę się lansował. Nie upieram się przy 2t (miesiąc temu prawie kopiłem wr 250 ale miała coś z papierami pokręcone) i nie upieram się przy wyczynie... Ale nie moja wina ze lekka masa jest osiągalna przy wyczynowych motocyklach. Dwa sezony jeżdżę na turystyku i irytuje mnie jego waga (184 na sucho) np. w piachu. Moze nie mam tyle poweru w mięśniach co wy :P Nie muszę mieć od razu exc ale nie mam ochoty kupować czegoś z lat 90 pokroju drki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Jaki lans... Nawet sam jeżdżę wiec chyba przed zającami w lesie będę się lansował. Nie upieram się przy 2t (miesiąc temu prawie kopiłem wr 250 ale miała coś z papierami pokręcone) i nie upieram się przy wyczynie... Ale nie moja wina ze lekka masa jest osiągalna przy wyczynowych motocyklach. Dwa sezony jeżdżę na turystyku i irytuje mnie jego waga (184 na sucho) np. w piachu. Moze nie mam tyle poweru w mięśniach co wy :P Nie muszę mieć od razu exc ale nie mam ochoty kupować czegoś z lat 90 pokroju drki.W sumie to najlepiej by było gdybyś pojechał oglądnąć tą 300. Siąziesz, przejedziesz się i będziesz już wiedział czy to jest coś dla Ciebie czy nie koniecznie. Bo jeżeli masz jeździć w zasięgu 100km od domu to spokojnie możesz 2t kupować. A jak się nie spodoba to rozglądnij się za jakimś 4t.Myślę że jak byś poszukał na forum to znalazl bys kogoś chętnego do jazdy w Twojej okolicy. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajmono Opublikowano 10 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 W sumie to najlepiej by było gdybyś pojechał oglądnąć tą 300. Siąziesz, przejedziesz się i będziesz już wiedział czy to jest coś dla Ciebie czy nie koniecznie. Bo jeżeli masz jeździć w zasięgu 100km od domu to spokojnie możesz 2t kupować. A jak się nie spodoba to rozglądnij się za jakimś 4t.Myślę że jak byś poszukał na forum to znalazl bys kogoś chętnego do jazdy w Twojej okolicy.Właśnie czekam aż koleś wróci do Polski. Ma jeszcze exc 525. Szkoda ze niema nic bardziej lajtowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Właśnie czekam aż koleś wróci do Polski. Ma jeszcze exc 525. Szkoda ze niema nic bardziej lajtowego.no to juz wiem o których motorach z allegro mówisz :) drewniano ceglane tło, ładne zdjęcia i motorki dopicowane na maxa. Wyglądają zacnie obydwa. Ale ceny też mają raczej spore Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Dwa sezony jeżdżę na turystyku i irytuje mnie jego waga (184 na sucho) np. w piachu popadasz z skrajności w skrajność moim zdaniem :D.....między 135 kg(a tyle ważą stare duale 600 np xt600 czy xl, 350 są dużo lżejsze np xt350 waży 117kg i jest tym samym lżejsza od drz400e czy xr 600 :D ) na sucho a 184 jest przepaść prawie 50kg :D wiesz jaka to różnica dla offroadu ?? najlepiej przejedź się i sam oceń... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajmono Opublikowano 11 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 no to juz wiem o których motorach z allegro mówisz :) drewniano ceglane tło, ładne zdjęcia i motorki dopicowane na maxa. Wyglądają zacnie obydwa. Ale ceny też mają raczej sporeOn nie picuje motorków wystawia takie jakie przywiezie. Zdjęcia są w malej rozdzialce wiec w rzeczywistości może być trochę gorzej. Nieraz się przekonałem :P Myślę ze z 1000zl to by zeszło z każdego. A Ty cenowo jakbyś to ocenił? popadasz z skrajności w skrajność moim zdaniem :D.....między 135 kg(a tyle ważą stare duale 600 np xt600 czy xl, 350 są dużo lżejsze np xt350 waży 117kg i jest tym samym lżejsza od drz400e czy xr 600 :D ) na sucho a 184 jest przepaść prawie 50kg :D wiesz jaka to różnica dla offroadu ?? najlepiej przejedź się i sam oceń...Ok :) wiem jaka jest przepaść miedzy yz125 ale to już było 100kg wiec czułem się jakbym na rower wsiadł. xt350 raczej już za słaba poza tym pisałem ze nie chce sprzętu z lat 90. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 (edytowane) On nie picuje motorków wystawia takie jakie przywiezie. Zdjęcia są w malej rozdzialce wiec w rzeczywistości może być trochę gorzej. Nieraz się przekonałem :P Myślę ze z 1000zl to by zeszło z każdego. A Ty cenowo jakbyś to ocenił?Cena wysoka moim zdaniem zwłaszcza za 300 ale jeżeli stan jest adekwatny do ceny to może warto. A jeszcze jak by się udało coś z ceny urwać to myśle że są bardzo godne uwagi. Edytowane 11 Stycznia 2012 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajmono Opublikowano 11 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Cena wysoka moim zdaniem zwłaszcza za 300 ale jeżeli stan jest adekwatny do ceny to może warto. A jeszcze jak by się udało coś z ceny urwać to myśle że są bardzo godne uwagi.Myślę ze ten 1000zl bym urwał a stan to zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Cena wysoka moim zdaniem zwłaszcza za 300 ale jeżeli stan jest adekwatny do ceny to może warto. A jeszcze jak by się udało coś z ceny urwać to myśle że są bardzo godne uwagi. ale sprzedający będzie pitolił ze napęd nowy, opony nowe, handbary ma, osłonę na dyfuzor, kolorowy łańcuch i półki od wersji factory (jak nie cały zawias) :icon_razz: i powie ze cena jest okazyjna :bigrazz: Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 ale sprzedający będzie pitolił ze napęd nowy, opony nowe, handbary ma, osłonę na dyfuzor, kolorowy łańcuch i półki od wersji factory (jak nie cały zawias) :icon_razz: i powie ze cena jest okazyjna :bigrazz:W tym motocyklu zawias przód i tył nie jest oryginalny, prawdopodobnie jest z nowszego modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 jak określić pojemność cylindra 250 czy 300? model 98-03, Oczywiście nie rozbierając. Chodzi mi żeby sprzedający kitów nie wciskał.Dyfuzor np oryginalny z 300 jest prosty z lewej strony a 250 lekko ku tyłowi zagięty, dobrze zauważyłem? Pytam żeby nie kupić zlepa jakiegoś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.