Skocz do zawartości

sajmono

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    konin

Osiągnięcia sajmono

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Myślę ze ten 1000zl bym urwał a stan to zobaczymy.
  2. On nie picuje motorków wystawia takie jakie przywiezie. Zdjęcia są w malej rozdzialce wiec w rzeczywistości może być trochę gorzej. Nieraz się przekonałem :P Myślę ze z 1000zl to by zeszło z każdego. A Ty cenowo jakbyś to ocenił? Ok :) wiem jaka jest przepaść miedzy yz125 ale to już było 100kg wiec czułem się jakbym na rower wsiadł. xt350 raczej już za słaba poza tym pisałem ze nie chce sprzętu z lat 90.
  3. Właśnie czekam aż koleś wróci do Polski. Ma jeszcze exc 525. Szkoda ze niema nic bardziej lajtowego.
  4. Jaki lans... Nawet sam jeżdżę wiec chyba przed zającami w lesie będę się lansował. Nie upieram się przy 2t (miesiąc temu prawie kopiłem wr 250 ale miała coś z papierami pokręcone) i nie upieram się przy wyczynie... Ale nie moja wina ze lekka masa jest osiągalna przy wyczynowych motocyklach. Dwa sezony jeżdżę na turystyku i irytuje mnie jego waga (184 na sucho) np. w piachu. Moze nie mam tyle poweru w mięśniach co wy :P Nie muszę mieć od razu exc ale nie mam ochoty kupować czegoś z lat 90 pokroju drki.
  5. Nie przesadzajmy z ta turystyka to raczej zwiedzanie okolicy na dystansie kilkudziesięciu km :P tak do 100km Pisalem o e bo ma mniejsza mase niz s a to dla mnie wazne zeby masa byla jak najmniejsza
  6. Te lc4 620 sc to troche leciwe, do kiedy one wychodzily? Sxc 625 fajna sztuka tylko waga widze juz wieksza. A na moje portzeby drz 400e bylo by dobre? A moze jednak 2t z kata tylko jakies mniejsze pojemnosciowo?
  7. Turystyka tzn zwiedzanie okolicy tak max do 100km. Pyrkac to az tak mocno nie pyrkam bo po tych szutrach tym swoim klockiem (184kg na sucho) latam po 140 150 km/h tylko ta waga mnie wku...a no i czasami zawias sie konczy.
  8. Na jednej z aukcji przeczytalem cos takiego "Pokrętło dzięki któremu można ograniczyć moc jest super patentem ktm-a i dla nie wprawionych jak i w ciężkich warunkach jest bardzo pomocne." Slyszeliscie cos o tym? To byl rocznik 2005 wiec nie wiem czy w starszych to wystepuje. Mowicie oblokadzie rollgazu tzn jakas srubke wkrecic zeby manetka do konca sie nie odkrecala czy jaki tam patent macie :P
  9. Nie zalerzy mi na mocy tylko na frajdzie z jazdy. A ta 300 jest blisko mnie i zadbana. A nie chce jechac na drugi koniec Polski po 200 zeby okazalo sie ze trafie na jakas padaczke. Nie chce tez aby sie okazalo ze kupie ta 300 a potem sie wnerwiac ze zamiast frajdy mnie poniewiera.
  10. Widze ze zastanawiasz się na tymi samymi sprzętami co ja. Tylko ja nie wiem czy ogarnę 250 czy 300... Ale zawsze za dużym respektem podchodzę do sprzętów a potem okazuje się ze jest luz. Ale przy tych pojemnościach w 2t obawiam się ze mogę się przeliczyć.
  11. Z motocykla szosowego przesiadłem się na turystyczne enduro i zasmakowałem w leśno szutrowych wycieczkach po okolicy. Lecz mecząca jest waga tego motocykla wiec chciałem się przesiąść na coś lżejszego. Myślałem o exc 200 ale ta 300seta jest blisko mnie i jest zadbana wiec zacząłem się nad nią zastanawiać. Nie chce się pchać w ciążki teren raczej taka offroadowa turystyka po okolicach i tu moje pytanie czy do tego typu zastosowań ten motocykl to nie przesada... Jeździłem kiedyś yz 125 ale irytował mnie ten brak dołu. A może lepiej pomyśleć nad jakimś 4pakiem
  12. Ok ok tak podejrzewałem ze się uniesiesz... Ja tylko próbuje dociec jak to jest z tymi katami z tego rocznika, a tu miałem dwie sprzeczności.
  13. Hmm widze ze tu: "Chromomolibden to nie jest jakiś kosmiczny materiał przecież tylko dość stary wynalazek z którego od dawna robione sa naprzykład ramy rowrowe. Faktycznie nowsze KTM są poprostu niskie... widocznie tak jest lepiej :banghead:" cytowałem akurat Ciebie a dziś odp mi ze to tylko wrażenie wizualne...
  14. Witam, Nosze się z zamiarem kupna ktm exc 300. Czytając na tym forum o młodszym bracie czyli 125 nadkolem się na coś takiego. "Napisano pią, 20 lip 2007 - 17:44 wiec tak silnik 1) od >98 stary silnik 98-03 nowszy silnik ( najbardziej udana konstrukcja silnikowa) 03-06 pozmieniane pare pie**ol w porownaniu do silnika z 00-03 2) rama 98-03 (bardzo wysoka nadaje sie najbardziej na dlugie loty ), 03-06 nowa rama chromowo-molibdenowa (troszke lzejsza , pozmieniane katy cieki czemu moto jest znacznie nizsze i lepiej sie kladzie w zakrety ) jest tylko jeden mankament peka przy glowce ramy (03-04, rocznik 05 i 06 juz poprawiono) 3) zawieszenie 98-00 zwykla zawiecha ( jak dla mnie srednio sie sprawuje ) 00-03 zawiesza upsd 43 mm bardzo ladnie pracuje z tym ze sie czesto przy upadkach lubi wyginac i trzeba wtedy luzowac sruby ( zazwyczaj sie ma z tym zwiazanych dodatkowych kosztow) , 03-07 zawiecha upsd 48 ( bardzo sztywna konstrukcja , ladnie sie kladzie po zakretach ) to mniej wiecej na tyle z waznijszych rzeczy , najlepsze roczniki to 05-06 , ale te z rocznikow 00-03 mialy najlepszy silnik i najmniej sie psuly " "Chromomolibden to nie jest jakiś kosmiczny materiał przecież tylko dość stary wynalazek z którego od dawna robione sa naprzykład ramy rowrowe. Faktycznie nowsze KTM są poprostu niskie... widocznie tak jest lepiej :banghead: " I tu moje pytanie czy podobnie jest z ktm exc 300 Głównie chodzi mi o wysokość czy również one z młodszych roczników są niskie. Ale o zmianach w silniku tez chętnie wysłucham. W mojej okolicy jest sprzęt z 2003r. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...