Holek31 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 (edytowane) Mam problem( jak na załączonym obrazku) czyli silnik i gary pomalowane jakąś farbą chociaż wydaje mi się,że gary nie powinne być mazane.chciałbym wszystko doprowadzić do stanu cieszącego oko.czym? jakieś porady? wydaje mi się, że to aluminium...honda shadow 600c z rocznika 94...gdzieś znalazłem takie coś http://www.detailer.pl/sklep/173-mothers-mag-aluminium-polish.html proszę o porady,co kupić i jak się do tego zabrać(silnik jest już w drodze na zewnątrz)...pozdro Edytowane 29 Grudnia 2011 przez Holek31 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 tylko malowanie wchodzi w grę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezer Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Witam. Szkiełkowanie, a później wedle uznania malowanie lub polerka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Holek31 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 hmmmm...miałem nadzieję,że da się to zrobić samemu...czyli jakaś pasta+dzień polerki+jakiś bezbarwny lakier i bajka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Jest jeszcze jeden sposób, tzw. soda blaster. Mogę wrzucić linka wieczorem jak będę w domu. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Ale po tym i tak wypadałoby pomalować- w codziennym użytkowaniu może zaśniedzieć bardzo szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Oczywiście bo w ten sposób można tylko zedrzeć wszelkiego rodzaju powłoki i dostać się do gołego aluminium. Potem wręcz wypadałoby to jakoś zabezpieczyć. Ale za to można dostać się do wszystkich zakamarków. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Niestety, złazi lakier z silnika. Tak jak napisano wyżej, demontaż i zabezpieczenie elementów, szkiełkowanie a potem lakier - ino odporny na temperaturę, paliwo i olej.Zwykły lakier karoseryjny słabo prezentuje się na silnikach. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Obiecany link: http://www.aircooledtech.com/tools-on-the-cheap/soda_blaster/ Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Zależy jak położony - zapewniam że zwykły dał rade ponad 3 sezony przy moim uzytkowaniu, myciu z karchera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Znalazłem takie coś w wersji anglojęzycznej http://www.ericthecarguy.com/forum/topics.aspx?ID=648 Zawsze to jakaś pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LupoRF Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Mam problem( jak na załączonym obrazku) czyli silnik i gary pomalowane jakąś farbą chociaż wydaje mi się,że gary nie powinne być mazane.chciałbym wszystko doprowadzić do stanu cieszącego oko.czym? jakieś porady? wydaje mi się, że to aluminium...honda shadow 600c z rocznika 94...gdzieś znalazłem takie coś http://www.detailer.pl/sklep/173-mothers-mag-aluminium-polish.html proszę o porady,co kupić i jak się do tego zabrać(silnik jest już w drodze na zewnątrz)...pozdro Piękna srebrzanka :icon_rolleyes: Można to zrobic samemu. Wyczyśc to porządnie a następnie pomaluj lakierem odpornym na wysokie temperatury. Kiedyś składając Golfa GTI tak zrobiłem i efekt był nieporównywalny. Cytuj kręciciel obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 nie musi być odp. na temp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 (edytowane) Nie było sensu zakładać nowego temat. Czy można wyczyścić silnik szkiełkując go w całości z zasłoniętym kolektorami i odmą? Chodzi o to że w zimie będę zrzucał górę pieca i chciałbym go przy okazji odświeżyć wizualnie szkiełkując i malując na nowo lecz pytanie czy robiąc to gdy silnik jest w całości nie uszkodzę uszczelek i uszczelniaczy? Edytowane 23 Października 2012 przez Hipolit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 NIe da rady, piasek i tak jakimś cudem dostanie się do środka, za duże ciśnienie i za mała granulacja. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.