rekord022 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Witam nie dawno stałem się posiadaczem KTM EXC 250 2t z 2000r. ogólnie motor działa dobrze pali od kopa ładnie się wkręca i schodzi z obrotów ale jest w nim problem po prostu jak się nim jedzie ma się wrażenie jakby był przyblokowany jeździłem na rm 250, kx 250 i te motory dysponowały większą mocą od mojego KTM i mam pytanie czy stan dyfuzora jaki jest na poniższym zdjęciu oraz nieszczelność na połączeniu miedzy cylindrem a wydechem może wpływać na jego osiągi. http://www.przeklej.pl/plik/zdjecie0301-jpg-003a7fc172mv http://www.przeklej.pl/plik/zdjecie0302-jpg-003a7fc5kagh http://www.przeklej.pl/plik/zdjecie0303-jpg-003a7fcg42mv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 kolego, exc będzie trochę słabszy niz rm/kx itd jeśli nieszczelność cylinder dyfuzor jest znaczna to będzie to miało wpływ na rezonans i moc dyfuzor jeśli jest dobrze pospawany to wpływu na moc nie będzie miał mój exc też ładnie palił i się wkręcał, a silnik wymaga kapitalnego remontu, także to nic nie oznacza co się tam stało z cylindrem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rekord022 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 tego nie wiem już takiego kupiłem poprzedni właściciel mówił że takiego kupił ogólnie nie narzekam zrobiłem około 200 km i żadnej niespodzianki nie miałem tylko tej mocy mi trochę brakuje myślałem że będzie na koło stawiać a żeby postawić trzeba się postarać , nieszczelność nie jest taka duża ale z pod wydechu kapie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 kapie i kapać będzie, bo to 2T, jeśli jakoś strasznie zarzuca to miejsce to trzeba zastanowic się czy nie za duzo oleju lejesz do paliwa i co to za olej to moto powinno wstawać na gumę bez proszenia nawet przy sporych prędkościach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 kompresje masz dobrą? a ten zawór wydechowy co nagle na forum posiadacze 2T EXC zaczeli sprawdzać? może jest źle ustawiony ale to wpływu na moc nie ma chyba a na moment obrotowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 a ten zawór wydechowy co nagle na forum posiadacze 2T EXC zaczeli sprawdzać? może jest źle ustawiony ale to wpływu na moc nie ma chyba a na moment obrotowy jak nie jak tak :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 coś mi sie wydaje ze o tym motocyklu juz byla mowa :D http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/83132-co-kupic-wybrac/page__view__findpost__p__1857321 Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rekord022 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 (edytowane) Wiem była mowa akuratk nie daleko miałem podjechałem uzgodniłem się z nim na 4500 zł bo po prostu więcej wart nie jest ;) ogólnie gościu dużo rzeczy zrobił zawieszenie hamulce kopniak łożyska w kołach i łożysko główki ramy podobno korbe i tłok też robił to jeszcze się okaże ;) itp już sylikon z wydechu usunąłem no i uszczelniłem zrobiłem po ludzku ogólnie już jest prawie odratowany od niedbalstwa i jest lepiej ogólnie na koło to idzie bez większego problemu na 4 biegu idzie go poderwać tylko trzeba szarpnąć za kierownicea sam pójść to nie pójdzie, myślę że to przez dyfuzor i jeszcze sprawdzić kompresję. Edytowane 27 Grudnia 2011 przez rekord022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Przede wszystkim kompresja. Dyfuzor jest wyciorany jak cygański akordeon, ale pospawany w miare szczelnie. Musiała by być duża dziura żeby to miało znaczący wpływ na moc. Ja bym jeszcze sciągnął głowice i zobaczył czy podczas spawania tego cylindra nie zostały pozatykane kanały cieczy chłodzącej. Może się przegrzał przez to i tłok popłynął. Zawór wydechowy jak by był źle ustawiony to na wolnych obrotach by się źle wkręcał i podczas jazdy tym bardziej. Musi być wyraźne pier***lnięcie mocy podczas jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rekord022 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Dzięki panowie jutro sprawdzę kompresję i będę wiedzieć na czym się stoi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Musi być wyraźne pier***lnięcie mocy podczas jazdy. nieexc 250 dość równo się rozkręca od samego dołu, przeskok mocy jak w 125/200 nie występuje Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 (edytowane) ehh kolego wpakowałeś sie w niezły kanał... Ja za motor z pospawanym cylindrem i w takim stanie jak byl półtora roku temu proponowałem temu kolesiowi 2000zł... Założę się że tam po prostu nie ma już nicasilu a tłok jest wylatany. Edytowane 28 Grudnia 2011 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 cylinder do 250 kosztuje ok 2500 zł :icon_rolleyes: Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Lepiej rozkręcaj silnik i od razu wymieniaj zużyte części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 ehh kolego wpakowałeś sie w niezły kanałniekoniecznie jeśli silnik jest do roboty, a stan "budy" czyli lożyska w zawieszeniu, opony, napęd, tarcze wystarczą na sezon, to wkładając w silnik +/- 3K(tuleja, tłok, korba, wszystkie łożyska i uszczelniacze) ma się pewny sprzęt-pytanie w jakim stanie jest buda i czy aż tak zajechany jest silnik, dopiero jak się to sprawdzi to mozna oceniać czyt to mina czy nie w kanał to pakuj się ludzie płacący cenę za moto w bardzo dobrym stanie otrzymując ruinę po doświadczeniach moich znajomych wolałbym kupić świadomnie złom i go naprawić, zwłaszcza ze jest po sezonie takze, sytuacja ciezka ale stabilna, przynajmniej wkłada się kasę w świetny sprzęt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.