Skocz do zawartości

KTM EXC 250 mała moc


Rekomendowane odpowiedzi

A mogli byście podać ustawienie gaźnika według serwisówki lub podać mi linka do takowej jakoś tam ale po niemiecku i za bardzo nie łapie co i jak ;/

 

KTM już chodzi dzisiaj przestawiłem iglice odpalił za pierwszym pochodził 12 min na wolnych zgasiłem go czekam aż ostygnie i będę docierać mam nadzieje że teraz będzie git wsio ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mogli byście podać ustawienie gaźnika według serwisówki lub podać mi linka do takowej jakoś tam ale po niemiecku i za bardzo nie łapie co i jak ;/

 

KTM już chodzi dzisiaj przestawiłem iglice odpalił za pierwszym pochodził 12 min na wolnych zgasiłem go czekam aż ostygnie i będę docierać mam nadzieje że teraz będzie git wsio ;)

A po co chodził 12 minut na wolnych wytłumacz mi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie o to mi chodziło ogólnie jak składam jakiś motor to zawsze jak pierwszy raz załapie to go zostawiam na kilka minut żeby pochodził i się rozgrzał potem ustawiam gaźnik no i ewentualnie przejadę się z kilka metrów żeby sprawdzić czy wszystko gra nie wiem jak wy robicie ale na zimnym silniku nigdy gazu opór nie daje, nie wiem czy to dobrze czy źle ale na ogół tak robię i wszystko jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To robisz podstawowy blad i pierwszy krok do zmulenia silnika.

Po zlozeniu wsiadasz i zaczynasz jezdzic, spokojnie dopuki silnik sie nie rozgrzeje a potem ostrzej ( przeczytaj watek o docieraniu ). Zadnej pracy na wolnych ma nie byc, bo mozesz miec potem klopoty z dotarciem silnika.

Jak nie ma warunkow do jazdy to nie ruszasz motocykla w ktorym zrobiles remont gory.

Dlaczego trzeba bylo przepalac nadmiar oleju ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to będę teraz robić tak jak mówicie ale to raczej jak będzie kilka stopni na plusie teraz nie ma co się ruszać nawet.

Nawet nie żartuj. Ja mam teraz codziennie ponad -10 w ciągu dnia i jeżdżę w każdej wolnej chwili (oczywiście potrzebna jest zmiana specyfikacji gaźnika. Najlepiej poczekaj na wyższe temp bo teraz nie masz się skupiać na regulacjach gaźnika do temp -15 tylko na "docieraniu"). Tak jak wyżej adam napisał- docierania na normalnych obrotach, pierwszy bak możesz na bogatszej paliwowo olejowej mieszance zrobic. Miej na uwadze że ciśnienie gazów dociska pierścienie do cylindra, więc praca na wolnych podczas docierania to najlepsza droga żeby źle dotrzeć pierścienie.

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dobra panowie dotarłem i wyregulowałem ten motocykl. Jestem w szoku pierwszych czterech biegach strach dodać gazu stawia koło w pion po prostu szatan się zrobił :) jedynej rzeczy jakiej nie udało mi się zrobić to usunąć tych blizn na cylindrze ale może kiedyś trafie na jakiś używany w dobrym stanie to się wymieni a tak po za tym jest wszystko git tylko optycznie go poprawić ewentualnie ale to jest cross to nie wyglądać tylko zapierdzielać :) Dodaje fotke stanu obecnego KTM

 

http://przeklej.net/...ie0361.jpg.html

Edytowane przez rekord022
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...