Shinigami Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Wiedziałem, że ten dyfuzor jest dziwnie znajomy jak go zobaczyłem :) Kolega kupił inwestycję ale jeśli faktycznie nie jest po spotkaniu z drzewem to da radę odbudować.Na wstępie przestałbym na tym jeździć, bo szkoda dowalać sobie kosztów. Silnik robi wylot z ramy i można myśleć nad wymianą cylindra z dyfuzorem na używki w lepszym stanie.Łożyska też do sprawdzenia. Łatwo wcisnąć ludziom kit, bo gołym okiem nie da się ich sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 problem polega na tym ze w sprzętach tak wyeksploatowanych problemy sprawiać zaczynają wszystkie gwinty po kolei, Zaraz potem się okazuje ze karter ma peknięcia przy łozyskach wału a sam czopuch wału od ściągania magneta już jest pęknięty po długości... Do tego dojdzie wytarta przepustnica w gaźniku uniemożliwiająca poprawne wyregulowanie mieszanki i dramat gotowy. Tylny amortyzator wtedy nie istniał. Mam nadzieje żę koleś go na inny wymienił bo nie wierzę że zrobił prawdziwą regenerację bo części do PDS są potwornie drogie. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 (edytowane) nie oszukujmy się, kazdy sprzęt tej klasy będzie inwestycją, zapłaciles mało przy kupnie - resztę doplacisz pozniej, dobrze ze na allegro jest sporo sprzetów sprowadzanych na handel częsciami, dzieki temu ceny (jak dla mnie) są całkiem znośne, choćby ten amortyzator-za 250-350 zł bez problemu do dostania, z nowszych roczników(szansa ze niezakatowany), gaźnik 200-300zł,dyfuzor 350zł(nowy...)kartery 600-700złcylinder- myślę, że za 600zł idzie znalezc do naprawy (tuleja, nicasil, co kto woli) także nie ma co dramatyzować, trzeba zainwestować i latać :icon_mrgreen: Edytowane 30 Grudnia 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 nie oszukujmy się, kazdy sprzęt tej klasy będzie inwestycją, zapłaciles mało przy kupnie - resztę doplacisz pozniej, dobrze ze na allegro jest sporo sprzetów sprowadzanych na handel częsciami, dzieki temu ceny (jak dla mnie) są całkiem znośne, choćby ten amortyzator-za 250-350 zł bez problemu do dostania, z nowszych roczników(szansa ze niezakatowany), gaźnik 200-300zł,dyfuzor 350zł(nowy...)kartery 600-700złcylinder- myślę, że za 600zł idzie znalezc do naprawy (tuleja, nicasil, co kto woli) także nie ma co dramatyzować, trzeba zainwestować i latać :icon_mrgreen: ja jednego EXC 250 nie kupiłem bo kolo wstawił tuleje fakt słysze jak tu lata u nas ten kat i zdrowow ciągnie ale to nie fabryka. jakie są - tulei? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 (edytowane) Ja widziałem tego za przeproszeniem "szrota" na allegro już ponad rok temu. Na forum przewijał się temat o nim i ktoś już pisał że jak był go oglądać to ręce opadały... :icon_evil: Ktoś tam wyżej pisał że dyfuzor nowy 300zł... Możecie mi powiedzieć gdzie mają takie promocje ? Edytowane 30 Grudnia 2011 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 http://allegro.pl/ktm-wydech-grucha-dyfuzor-exc-250-300-nowy-i2017928510.html :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 (edytowane) nieexc 250 dość równo się rozkręca od samego dołu, przeskok mocy jak w 125/200 nie występujeKurde to mój gas gas Ec 300 ( enduro) z 2006 roku jak dostawał kopa od połowy gazu to koło automatyczni wędrowało w górę. 200 EXc jak jezdziłem to było podobnie ale 250 nie miałem okazji. Edytowane 30 Grudnia 2011 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 http://allegro.pl/ktm-wydech-grucha-dyfuzor-exc-250-300-nowy-i2017928510.html :eek: to jest dyfuzor z homologacją na ulicę, z katalizatorem w środku mocy na nim niewiele więcej niż mz251 Kurde to mój gas gas Ec 300 ( enduro) z 2006 roku jak dostawał kopa od połowy gazu to koło automatyczni wędrowało w górę. 200 EXc jak jezdziłem to było podobnie ale 250 nie miałem okazji. EC300 podobnie reaguje jak exc200 w ćwiarze z lat 2000-2003 od samego dołu miałeś okazję oświetlać drzewa, wyraźnie mocniejsza od tych po 2004 Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 (edytowane) Ja widziałem tego za przeproszeniem "szrota" na allegro już ponad rok temu. Na forum przewijał się temat o nim i ktoś już pisał że jak był go oglądać to ręce opadały... :icon_evil: Ktoś tam wyżej pisał że dyfuzor nowy 300zł... Możecie mi powiedzieć gdzie mają takie promocje ?Ja sprzedaje dyfuzory do kata po 3 stówki, nówki, trzeba katalizator tylko wywalić. Za dopłatą wywalam katalizator. Edytowane 30 Grudnia 2011 przez major000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 to jest dyfuzor z homologacją na ulicę, z katalizatorem w środku mocy na nim niewiele więcej niż mz251akurat ten ma juz wycięty? czy kazdy exc ma ten katalizator? major, dobrze wiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 akurat ten ma juz wycięty? czy kazdy exc ma ten katalizator? major, dobrze wiedziećKażdy exc od któregoś tam roku wychodzi z katalizatorem( podziękujmy tym peda... ekologom). Jak kupujesz kata nówke w salonie to dostajesz do łapy normalny wydech. 250 exc 2012 rok to już w ogóle przegięcie, z fabryki wychodzi na wydechu przypominającym wydech z setki(oczywiście w środku jest katalizator). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Czyli na starcie szykuje się wymiana wydechu na coś z powerparts albo FMF i podobne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Czyli na starcie szykuje się wymiana wydechu na coś z powerparts albo FMF i podobneNie koniecznie. Tak jak mówię, żeby motocykle spełniały normy wychodzą na wydechu z katalizatorem ale do tego motocykla dostajesz odrazu normalny przelotowy(nie płacisz za to) wydech. W starszych modelach exc warto zainwestować w tuningowy wydech. Model 2012 na oryginalnym wydechu jedzie potężnie więc nie trzeba tuningu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 (edytowane) nie wiem major skąd je bierzesz, ale planuję mały tjuning mojej kosiarki, jak tylko ogarnę remont, kolega ma hamownię więc se pokombinuję z dyszami, membrnami (stara i tak rozwalona) ,wydechem i obnizeniem cylindra, także zgłoszę się po dyfuzor od sx200 na wiosnę jakby ktoś miał membrany V-force to mojego modelu to chętnie przygarnę, narazie znalazłem nowe za 600zł, trochę sporo Edytowane 30 Grudnia 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rekord022 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Stan mojego KTM nie jest zły buda koła wszystkie łożyska no i zawieszenie jest w git stanie bez żadnych luzów poprzedni właściciel naprawił to, jedyne rzeczy jakie muszę zrobić to ten wydech i tłok ewentualnie.Rama nie była kombinowana jedyne rzeczy spawane w tym motocyklu to ten cylinder i dyfuzor.reszta jest git jest to motocykl do odratowania będę mieć czas to go rozbiorę i zrobię wszystko jak należy żeby w wiosnę pojeździć ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.