zajc Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Szukam dostawczaka.Takiego w granicach 15-20 tysi. Najprzychylniejszym okiem patrzę na trojaczki Jumper/Boxer/Ducato. Tylko nigdzie nie mogę znaleźć informacji jaki silnik wybrać? Chyba najrozsądniejszy wydaje się 2.0 HDI, ewentualnie 2.3 JTD w Ducato?Bo 2.2 HDI to chyba rzadziej spotykany silnik, i będą kłopoty...Jakieś minusy wymienionych aut? Że cholernie ciasno w środku, to już wiem ;) Rozważam też Transita. Jest jakby obszerniejszy w środku.Ale tam znowu rdza szaleje i silniki to loteria.Może jakieś inne propozycje? Minimum to długość paki 2,5 m , wysokość bez znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRO-MOTOR Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 (edytowane) Posiadam VW LT 35 z 99, być może będę go sprzedawał. Silnik jaki tam jest to 2.5 TDI 125 km, średniak. kupiony u helmutów. Przejechane kupiony przy przebiegu 140, obecnie ok 240, oprócz przerdzewiałego tłumika awarii brak. Jeżeli zainteresuje Cię to to zapraszam na PW Edytowane 26 Grudnia 2011 przez demon250891 Cytuj Serwis, sprzedaż motocykli i samochodów osobowychOstrów Mazowiecka793736001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Z tego co wiem to silniki z serii 2.0 są najgorsze. Najlepszą opinie mają silniki 2.8. Oglądałem ostatnio dwie sztuki z silnikiem 2.8 i ani jeden ani drugi sie nie odpychał nic a nic więc trzeba uważać żeby sie nie nadziać na auto z usterką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejwid Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 VW LT stara poczciwina polecam.. Jak i generacje I oraz II.. Cytuj 'Opinia jest jak dziura w dupie, każdy ma swoją' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Jak do wożenia moto, to zdecydowanie wybierał bym coś z przednim napędem, T4, Ducato, Boxer, Jumper, Master. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 26 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Z tego co wiem to silniki z serii 2.0 są najgorsze. Najlepszą opinie mają silniki 2.8. Oglądałem ostatnio dwie sztuki z silnikiem 2.8 i ani jeden ani drugi sie nie odpychał nic a nic więc trzeba uważać żeby sie nie nadziać na auto z usterką.To dziwne, bo zasadniczo silniki 2.0 HDI stosowane w osobówkach uchodza za bardzo bezawaryjne. A konstrukcja przecież ta sama. Trochę obawiam się kosztów eksploatacji i spalania w 2.8. To już wielki silnik... Jak do wożenia moto, to zdecydowanie wybierał bym coś z przednim napędem, T4, Ducato, Boxer, Jumper, Master.Tylko ogromny problem znaleźć T4 w zadowalającym stanie. Poza tym nawet za totalne padliny żądają dużych pieniędzy. O Masterze czytałem niepochlebne opinie. A auto duże, za rozsądne pieniądze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 O Masterze czytałem niepochlebne opinie to samo czytałem o Iveco.tylko że jam miałem budżet 60tys a i tak było ciężko znaleźć konkretny nie zajeżdżony. LT35 był moim pierwszym typem poszukaj wersji osobowych, jest duża szansa normalnego stanu Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Tylko ogromny problem znaleźć T4 w zadowalającym stanie. Poza tym nawet za totalne padliny żądają dużych pieniędzy "Trzymanie się w cenie" to właśnie objaw trwałości i solidności modelu. Zauważ, że za cenę 10-letniego T4 masz 4-letnie Vito, które ma full wypas bajerę. Tylko dostawczaki muszą być bezawaryjne, sumarycznie tanie w eksploatacji. Mam T4 z silnikiem 2,5 tdi, nalatane dużo kilometrów, naprawdę godny polecenia. Do środka wchodzą 2 motocykle typu "plastik". Jeżeli myślisz o zawodach itd., to auto jest super na początek, bo motorynki wozisz na przyczepie, a w środku masz mini-serwis + spanie.Spalanie w trasie to od 7 do 9 litrów, zresztą popatrz na raporty spalania tego silnika.Polecam, bo mieliśmy wcześniej Transita (jak to Ford, wszystko się psuło i szybko zaczął palić na niebiesko) i naprawdę do VW nie ma porównania. Poza tym VW jedziesz w trasie wygodnie około 120-130 km/h, jeżeli kupisz wersję 150 KM to prędkość podróżna = 140-150 km/h bez żadnego zająknięcia. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Ducato 2,8 z turbiną. Ino z polskich salonów są gołe całkowicie: brak klimy i szyby na korbę.Generalnie szukaj auta z przednim napędem, żeby zimą na pusto móc się poruszać :-) Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Wyczytałem no tych dwulitrówkach na forum o busach ile w tym prawdy to nie wiem. Wiem, że ostatnio oglądałem Ducato 2.8jtd wsiadłem i zaskoczenie bo sie kiepsko zbierał, gość miał drugiego mówie daj sie przejechać bo zgłupiałem, wsiadam taki sam muł więc nie wiem czy trafiłem 2 kiepski sztuki czy co. Miałem styczność z człowiekiem który jezdził tylko masterami 2.8 DTI, mówił, że inne silniki to padaki ale, że to jest dobry silnik. A gość miał ciężką noge, ciągał lawete, grzał po 140 z furą. Ogólnie to takie t4 było by najlepsze ale też dobrego egzemplarza to trzeba poszukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 (edytowane) Moze przedluzony Fiat Scudo w ostatniej wersji? Standardowa dlugosc z tylu to 2-2,2m - dlatego lepiej przedluzany, chociaz swojego Bandziora wiozlem. Silnik 1,9 MmultiJet 120KM. Jezdze czasem takim w firmie, prawie 130tys.km najechane, skrzynia 6, trzy siedzenia z przodu (wygodne2). Popsuly sié czujniki parkowania i tak zostalo, raz na trasie zapalila sié kontrolka silnika przy -15° i zrobil sié slaby ale po 50km mu przeszlo. Parkuje pod chmurká, odpala zawsze i spalanie sensowne. Scudo/Jumpy/Expert... Pozdro Edytowane 27 Grudnia 2011 przez grzegorz9139 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pancur Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 (edytowane) Żyję z dostawczakami na codzień ponad 20 lat i różne to były ale największą bezawaryjność wykazał Sprinter z 99 roku 2.3 bez turbo taki golas i LT 35 2,5 TDI 2000 rok .Pierwszy miał milion km i ukradli a drugi ma juz grubo po 500 tys oba autka w tej cenie mniej więcej jak poszukasz .Kumpel chwali swoje Vivaro /opel/ za komfort i dynamikę ale jak z żywotnością nie wiem.Miałem i mam kolejnego tranzita ale to tak średnie pudło jeśli o awaryjność i blachę.taka ciekawostka przy silnikach że małe pojemnośći a duża moc to nie zawsze dobry pomysł a dwa że mała moc w dostawczaku skutkuje często zajechaniem auta jako że to do roboty a nie do kościoła.Moje robia po średnio 400 km codziennie.Za małe pieniążki można poszukać np tranzita do 99 roku w starszej budzi z silnikiem 2.5 .Mam takowe i raz że małe spalanie ,slinik baaardzo wytrzymały tyle że nie wyścigówka i głośny ale za kilka tysi można coś wyszperać. Edytowane 27 Grudnia 2011 przez pancur Cytuj https://www.facebook.com/Motocykleradom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Żyję z dostawczakami na codzień ponad 20 lat i różne to były ale największą bezawaryjność wykazał Sprinter z 99 roku 2.3 bez turbo taki golas i LT 35 2,5 TDI 2000 rok .Pierwszy miał milion km i ukradli a drugi ma juz grubo po 500 tys oba autka w tej cenie mniej więcej jak poszukasz .Kumpel chwali swoje Vivaro /opel/ za komfort i dynamikę ale jak z żywotnością nie wiem.Miałem i mam kolejnego tranzita ale to tak średnie pudło jeśli o awaryjność i blachę.taka ciekawostka przy silnikach że małe pojemnośći a duża moc to nie zawsze dobry pomysł a dwa że mała moc w dostawczaku skutkuje często zajechaniem auta jako że to do roboty a nie do kościoła.Moje robia po średnio 400 km codziennie.Za małe pieniążki można poszukać np tranzita do 99 roku w starszej budzi z silnikiem 2.5 .Mam takowe i raz że małe spalanie ,slinik baaardzo wytrzymały tyle że nie wyścigówka i głośny ale za kilka tysi można coś wyszperać.Widziałem ładnego Sprintera(w miarę całe blachy nawet miał ;) ale trochę boję się tylnego napędu zimą. Auto z reguly będzie jeździło prawie puste, albo lekko obciążone. I obawiam się że po opadach śniegu będzie porażka.Na Vivaro/Trafica patrzyłem. Ale po pierwsze ceny lekko za wysokie dla mnie, a po drugie ani silnik 1,9 dci ani 2.0 DTI w Oplu nie mają dobrej renomy.Jeszcze po głowie chodzi mi Viciak.Bo to takie chyba najbardziej ludzkie auto dostawcze w środku. Tylko ta rdza...Ducato 2,8 z turbiną. Ino z polskich salonów są gołe całkowicie: brak klimy i szyby na korbę.Generalnie szukaj auta z przednim napędem, żeby zimą na pusto móc się poruszać :-)No własnie w sobotę oglądałem Ducato z 2004 roku z polskiego salonu.I poza wspomaganiem nie miał nic, nawet ABSu! Jak na ten rocznik to spora osobliwość ;) "Trzymanie się w cenie" to właśnie objaw trwałości i solidności modelu. Zauważ, że za cenę 10-letniego T4 masz 4-letnie Vito, które ma full wypas bajerę. Tylko dostawczaki muszą być bezawaryjne, sumarycznie tanie w eksploatacji. Mam T4 z silnikiem 2,5 tdi, nalatane dużo kilometrów, naprawdę godny polecenia. Do środka wchodzą 2 motocykle typu "plastik". Jeżeli myślisz o zawodach itd., to auto jest super na początek, bo motorynki wozisz na przyczepie, a w środku masz mini-serwis + spanie.Spalanie w trasie to od 7 do 9 litrów, zresztą popatrz na raporty spalania tego silnika.Polecam, bo mieliśmy wcześniej Transita (jak to Ford, wszystko się psuło i szybko zaczął palić na niebiesko) i naprawdę do VW nie ma porównania. Poza tym VW jedziesz w trasie wygodnie około 120-130 km/h, jeżeli kupisz wersję 150 KM to prędkość podróżna = 140-150 km/h bez żadnego zająknięcia.To prawda, że wysoka cena z reguły oznacza wysoką wartość. Ale VW znane są z przewartościowania w Polsce. A ta pancerna wytrzymałość T4 to taka trochę Urban Legend. Mam dwóch znajomych, którzy mają T4 i nie potwierdzają ani legendarnej wytrzymałości, ani niskich kosztów utrzymania. Jasne, że stan konkretnego egzemplarza ma tu duże znaczenie-ale chodzi mi o to, że zakup T4 nie gwarantuje bezproblemowej eksploatacji. A większość T4 jest w opłakanym stanie.LT35 był moim pierwszym typem poszukaj wersji osobowych, jest duża szansa normalnego stanuPotrzebuję mieć w dowodzie VAT1,więc wszelkie osobowe wersje odpadają.Moze przedluzony Fiat Scudo w ostatniej wersji? Standardowa dlugosc z tylu to 2-2,2m - dlatego lepiej przedluzany, chociaz swojego Bandziora wiozlem. Silnik 1,9 MmultiJet 120KM. Jezdze czasem takim w firmie, prawie 130tys.km najechane, skrzynia 6, trzy siedzenia z przodu (wygodne2). Popsuly sié czujniki parkowania i tak zostalo, raz na trasie zapalila sié kontrolka silnika przy -15° i zrobil sié slaby ale po 50km mu przeszlo. Parkuje pod chmurká, odpala zawsze i spalanie sensowne. Scudo/Jumpy/Expert... PozdroDługość paki 2,5m to minimum. Potrzebuję auto do pracy. Choć czasem motóra też przewiozę ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Ja bym Ci polecił ducato 2,8 jtd. Jeżeli chodzi o ten 2.8 to silnik niezawodny. Mamy w firmie kilka takich ( np w iveco daily) taki był montowany i silnik nie do zajechania . Ewentualnie iveco daily tez z 2.8 , jak byś trafił taki 2.8 110KM na zwykłej pompie to auto nie do zajechania, tylko tylni napęd więc w zimie na pusto jest ciężko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Ja bym Ci polecił ducato 2,8 jtd. Jeżeli chodzi o ten 2.8 to silnik niezawodny. Mamy w firmie kilka takich ( np w iveco daily) taki był montowany i silnik nie do zajechania . Ewentualnie iveco daily tez z 2.8 , jak byś trafił taki 2.8 110KM na zwykłej pompie to auto nie do zajechania, tylko tylni napęd więc w zimie na pusto jest ciężko.A ile to pali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.