Skocz do zawartości

No Budget Cup


qunio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość komandosek

Odpowiedz jest prosta. Dlatego, że z powodów ekologicznych postanowiono zlikwidować klasę 500ccm i przejść na 4t 990ccm co dyskwalifikowało z kolei 2t bo nie były w stanie konkurować z dwa razy większą pojemnością. (...)

nsr500 miało 185KM przy 115 kg wagi. Na prawde było w stanie konkurować z 200konnym rc211v

 

Nie bez powodu zwiekszono limit pojemnosci dla silników 4t. Ot, dali mozliwość nawiązac jakąkolwiek konkurencję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

190 lub 195 przy 130 kg , ale zależy który rok , 4 sowy sporo cięższe o jakies 20-30 kg jak dobrze pamietam

 

kiedys ogladalem nsr 500 vs r1 2011 . Przepasc jak miedzy 125 a 600

a niby moce te same , ale w nsr moc na kole chyba podawana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie były w stanie konkurować, 4t były szybsze -> minimalnie ale jednak. Wystarczy popatrzeć jakie maszyny okupowały pierwsze miejsca. W 2002r. najlepsza 500 to szóste miejsce z czego dalej jechały już praktycznie same 500 a to był dopiero pierwszy rok 4t więc raczej pole doświadczalne.

Edytowane przez heniek128
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość komandosek

Nie były w stanie konkurować, 4t były szybsze -> minimalnie ale jednak. Wystarczy popatrzeć jakie maszyny okupowały pierwsze miejsca. W 2002r. najlepsza 500 to szóste miejsce z czego dalej jechały już praktycznie same 500 a to był dopiero pierwszy rok 4t więc raczej pole doświadczalne.

To może odpal wikipedię. http://en.wikipedia....g_season#MotoGP

 

I tą stronkę http://www.ultimatemotorcycling.com/Honda_NSR500_MotoGP_Racing_History

Edytowane przez komandosek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja z kolei proponuję obejrzeć film "Faster", tam jest doskonale pokazana cała sytuacja. W sumie jest to jeden z 2 najlepszych (wg mnie) filmów o sporcie motocyklowym, razem z Fastest. "Lektura obowiązkowa" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, może dajmy już sobie spokój z różnicami między 4T a 2T, bo temat jak zwykle dryftuje w blizej nieokreślonym kierunku :).

 

Fajnie by było jakby to wypaliło ale jak już wspomnieliście jest już trochę późno.

 

Ale może Pejser tu zajrzy i ta dyskusja doda mu motywacji do działania, kilku chętnych już by się znalazło :D

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

ostatnio doszły mnie słuchy, że granicznym rokiem jednak może być 1997 ;) - niemniej to na razie tylko plota

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile osób stać na nowy motocykl?

 

Czyli chcialbys 5 - cio latkiem ganiac na pelnym gwizdku przez 8 godzin ?

 

Myslisz, ze by wytrzymal ?

 

Jezeli tak, to optymista jestes.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ks no rozjebałeś mnie teraz na łopatki.

 

Wiem, jakbym napisal 10 latkiem, to pekl bys z rozpuchu.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kumple lataja 13 latkami endurance i daja rady :laugh:

 

Ile kasy w niego wlozyli ?

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...