Skocz do zawartości

No Budget Cup


qunio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy było, ale we wstępniaku do nowej Motormanii Pejser zdradza, że wraz z AW poprowadzą w 2013 coś w stylu Youngtimer Cup, czyli wyścigi na torze (?) dla sprzętów wyprodukowanych przed 1998.

dzisiaj zamieniłem słowo z Przemkiem - plan jest, PZM podobno zatwierdził pomysł, sprzęty jednak do 1996r. (mi to jak najbardziej pasuje :) )

pewne obawy mam jeśli chodzi o regulamin (wanny, gąbki itp)

na konkrety trzeba jednak jeszcze zaczekać

a z tym łojeniem to proszę nie przesadzaj, fajnie by było w czymś w końcu wystartować i może się uda nie zamykać stawki ;)

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ale od 96 pojawiły się SRADy na wtrysku i zrobiły by miazgę z reszty. a jak będzie do 1996 (nie włącznie) to max co możesz sobie fundnąć w klasie SBK to RC45 ... może Oskaldowicz ma jeszcze swoją ;). Na endurance to tylko SC33 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co jeszcze mnie zastanawia to jak rozwiążą kwestie przeróbek

bo jeśli pozwolą wymieniać zawiasy, heble, robić konkretnie silniki, itd to puchar może i będzie youngtimer ale już przestanie być niskobudżetowy

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli PZMot nie widzi różnicy między 2- a 4-suwami w klasie 125, to nie liczyłbym na drobiazgowy regulamin techniczny i jego realne zastosowanie w praktyce... ale pomysł rewelacyjny. Tylko imho trzeba to naprawdę szybko zrobić i nakreślić regulamin, kalendarz itd. Przecież pomysł musi chwycić, a żeby chwycił, to muszą być jasne zasady gry - ja bym w takie coś mógł wejść pod warunkiem, że są konkrety: co, jak, kiedy. Jeżeli pomysł wypali, ale oficjalne informacje pojawią się w marcu, to cóż, nie sądzę, żeby się wielu chętnych znalazło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, pewnie będzie można wystąpić na rakiecie Atlas sprzed 1996 roku, znajac PZMot.

 

A w ogóle to Sherman ma 100% racji. PZMot obsysa niesamowicie, bo takie coś powinno być przygotowywane od połowy ubiegłego sezonu, teraz to już powinien być regulamin, lista zawodników, kalendarz, wszystko. Ludzie powinni już szykować motocykle, szykować budżety (skromne, ale zawsze), szykować siebie. No chyba, że uznajemy, że to jest totalnie lamerska zabawa, nikt nie poważnie do tego nie podchodzi i ścigamy się na Simsonach.

Edytowane przez MarcMarc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ale od 96 pojawiły się SRADy na wtrysku i zrobiły by miazgę z reszty. a jak będzie do 1996 (nie włącznie) to max co możesz sobie fundnąć w klasie SBK to RC45 ... może Oskaldowicz ma jeszcze swoją ;). Na endurance to tylko SC33 :D

SRAD nie mial wtrysku w 1996

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...