qunio Opublikowano 20 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Czyli chcialbys 5 - cio latkiem ganiac na pelnym gwizdku przez 8 godzin ? Myslisz, ze by wytrzymal ? Jezeli tak, to optymista jestes. :crossy: Czy wytrzyma tego nie wiem, ale nawet nowy silnik może nie wytrzymać jak ktoś go, na przykład, uporczywie przekręca przy redukcjach. Jeśli byłby to silnik używany do tej pory cywilnie to nie powinien aż tak odbiegać stanem od nowego - wniosek ten wysnuwam na podstawie testów długodystansowych. Wyścigi takich starszych motocykli na pewno nakręcały by rynek akcesoriów i modyfikacji i to chyba dodatkowy plus oprócz niskich kosztów zakupu samego motocykla. Wydaje mi się, że warto by było spróbować. Cytuj SportJazda.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 ostatnio doszły mnie słuchy, że granicznym rokiem jednak może być 1997 ;) - niemniej to na razie tylko plota Fajnie by było, może w 2014 wypali :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Jak takie coś wypali to ja na bank wystartuje :) Co do silników - mój w Gixie ma już prawie 12 lat bo chyba jest od nowości? nie wiem czy ktoś wymieniał w każdym razie po śrubach nie widać, przebiegu ile ma to pewnie nawet trójca święta nie wie i ma sie - tfu tfu oby nie je*nął w 2013 sezonie - dobrze :) Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Ile kasy w niego wlozyli ? :crossy:tylko zawiecho penske i sprezyny ohlinsa , mowa o gaznikowych SV 650 :laugh: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Szramer, nie znasz się. Żeby moto wytrzymało, musi być funkel nówka, najlepiej z ABS-em. Nie żadne starocie. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 pamietaj w ameryce motocykl sluzy do lansu , robi sie po 500-1000 mil rocznie , wiec 14 letnie sprzety ledwo dotarte , ba nawet zamulone strasznie :laugh: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 (edytowane) Motoyoungtimer - wiek od 16 lat, licencja „A”, „B” lub bez licencji (zuwzględnieniem pkt. 1.8. Certyfikat i licencje), motocykle dowolnejmarki (rok modelowy 1997 i wcześniej), ogumienie dowolne, to cytat z wresji roboczej regulaminu na 2013rhttp://www.pzm.pl/pl...yscigi_2013.pdf jest jeszcze: • Classic - wiek od 16 lat, licencja „A”, „B” lub bez licencji (zuwzględnieniem pkt. 1.8. Certyfikat i licencje), motocykle dowolnejmarki (rok produkcji zgodnie z regulaminem technicznym), ogumieniedowolne, Edytowane 19 Stycznia 2013 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 To teraz tylko moto zakupić :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 nic tylko 1 gen srada brac :cool: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 E tam, ja bede sprytniejszy i idę cofać rocznik w moto :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 No właśnie bo srad ma fajne opony ;) Ewentualnie f3/f2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 (edytowane) Ta, f3 ... Srad 750, ZX-7R lub ZX-6R (słabszy, ale 20kg lżejszy od 7), CBR900RR, YZF750, a na bogato to Ducati 916 :) albo któraś z tych "sportowych" VFR. Nie wyobrażam sobie innych czterosuwów, które by się lepiej nadawały. Edytowane 20 Stycznia 2013 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Kiedyś pytałem, ale chyba bez echa przeszło. Może ktoś wytłumaczyć łopatologicznie jak to jest ze zdobyciem licencji zawodnika? Widzę, że tu też potrzebna. Czytałem, że to 'klub' wystawia daną osobę. Będąc niezrzeszonym można zdobyć licencję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 No tak, jeśli nie będzie podziału (?) na klasy, to te sprzęty będą najbardziej konkurencyjne ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 (edytowane) Kiedyś pytałem, ale chyba bez echa przeszło. Może ktoś wytłumaczyć łopatologicznie jak to jest ze zdobyciem licencji zawodnika? Widzę, że tu też potrzebna. Czytałem, że to 'klub' wystawia daną osobę. Będąc niezrzeszonym można zdobyć licencję?poczytaj projekt regulaminu to się dowieszjeśli chcesz latać i zdobyć licencję to i tak będziesz musiał się z regulaminami zaznajomić ;) Ta, f3 ... Srad 750, ZX-7R lub ZX-6R (słabszy, ale 20kg lżejszy od 7), CBR900RR, YZF750, a na bogato to Ducati 916 :) albo któraś z tych "sportowych" VFR. Nie wyobrażam sobie innych czterosuwów, które by się lepiej nadawały. a co złego w f3?wg mnie jest to najtańsza oraz najbardziej dostępna opcjamotocykl niezawodny, niemalże niezniszczalny, najłatwiej o klamoty itpna dobrych laczkach myślę, że nawet dla takiego łacha jak ja, zejście poniżej 1:50 jest realne a z takim czasem podejrzewam, że ostatnim w tej klasie by się nie było ;) Edytowane 20 Stycznia 2013 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.