PaulNewadomke Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 (edytowane) myślę ze najważniejszy w tej klasie będzie regulamin ,co by pozabraniać zawiechy za milion dolarów .chociaż to tez może byc ciężkie bo zaraz każdy będzie twierdził ze jego cbr 900 miała oryginalnie ttx z tył i upsa :) dlatego trzeba by było to jakoś mądrze spisaćdwa nie dopuścić opon z grupy typu racatec , d211 , supercorsa itd a czy przygotowania motocykla będzie tańsze ? myślę ze przygotowania starego trupa do stanu używalności na torze może wynieść więcej niz kupienie normalnej torowki , no chyba ze napisac w regulaminie 4 cylindy chodza na max 3 , 2 cylindry max 1 :) Edytowane 29 Stycznia 2013 przez PaulNewadomke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 (edytowane) Na te wszystkie sprawy był czas do 27.01. Teraz będzie już ostateczny regulamin. Pewnie ci co startują i chcieli ugrać jakieś konkrety byli na miejscu, a reszta może sobie rozmyślać i rozpisywać, co by chciała a co nie :) . Było, minęło, ważne, że "coś" powstało. Edytowane 29 Stycznia 2013 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 (edytowane) Z mojego punktu widzenia największą upierdliwością jest kwestia posiadania licencji (uczepiłem się ;)). Zakładam, że chodzi o przesiew i wyłonienie 'kumatych' startujących. Jeśli tak, to bardziej przyjazne dla szarego Kowalskiego byłoby chyba obowiązkowe wzięcie udziału w jakimś SD przed zawodami i strzelenie jakiegoś tam czasu typu 1.55. O to chodzi, czy głupoty gadam? Edytowane 29 Stycznia 2013 przez pork Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 E to jest tak, że możesz wziąć udział w pierwszej rundzie bez licencji, a dopiero potem ją sobie wyrobić. Natomiast rysuje się inny dramatyczny scenariusz: wsiadasz na "chrupa" z 1995 roku na gumach kartoflakach i idziesz tak grubym ściegiem, że wykręcasz czas poniżej 1:40, co automatycznie powoduje awans do klasy mistrzowskiej, bez możliwości pokazania swojego talentu w Rookie czy Pretendencie ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Natomiast rysuje się inny dramatyczny scenariusz: wsiadasz na "chrupa" z 1995 roku na gumach kartoflakach i idziesz tak grubym ściegiem, że wykręcasz czas poniżej 1:40, co automatycznie powoduje awans do klasy mistrzowskiej, bez możliwości pokazania swojego talentu w Rookie czy Pretendencie ;) Poprawiłeś mi humor :) A ja myślę, że zawodników będzie bardzo mało. Koszt utrzymania <1997 jest większy albo taki sam jak nowszego sprzętu. Większość ludzi już posiada nowszy sprzęt więc musieliby kupić drugi bo nowszego się nie pozbędą. Jedyny mniejszy koszt to zakup motocykla. Lepiej by było moim zdaniem wprowadzić klasę twinów poniżej 700cm. Wtedy koszty byłyby rzeczywiście mniejsze ale zawodników i tak nie byłoby zatrzęsienia. Przecież już od dawna amatorzy mogą ścigać się w pretendentach a jakoś nie walą drzwiami i oknami. myślę ze najważniejszy w tej klasie będzie regulamin ,co by pozabraniać zawiechy za milion dolarów .chociaż to tez może byc ciężkie bo zaraz każdy będzie twierdził ze jego cbr 900 miała oryginalnie ttx z tył i upsa :) dlatego trzeba by było to jakoś mądrze spisaćdwa nie dopuścić opon z grupy typu racatec , d211 , supercorsa itd a czy przygotowania motocykla będzie tańsze ? myślę ze przygotowania starego trupa do stanu używalności na torze może wynieść więcej niz kupienie normalnej torowki , no chyba ze napisac w regulaminie 4 cylindy chodza na max 3 , 2 cylindry max 1 :) Tu też sie zgadzam. To że stary nie znaczy koniecznie że w sprawnym stanie będzie mega-tani. Wszystko zależy od regulaminów... o ile takowe będą :) Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 (edytowane) najprawdopodobniej na razie (wg mnie niestety) nie będzie szczegółowego regulaminu technicznego dla klasy Motoyoungtimer - w tym roku klasa jedzie pilotażowo - w zależności od tego, jak będzie rozwijał się puchar, szczegółowy regulamin techniczny może pojawi się na sezon 2014 Z mojego punktu widzenia największą upierdliwością jest kwestia posiadania licencji (uczepiłem się ;)). Zakładam, że chodzi o przesiew i wyłonienie 'kumatych' startujących. Jeśli tak, to bardziej przyjazne dla szarego Kowalskiego byłoby chyba obowiązkowe wzięcie udziału w jakimś SD przed zawodami i strzelenie jakiegoś tam czasu typu 1.55. O to chodzi, czy głupoty gadam? wszystko masz napisane powyżej i w regulaminie Poprawiłeś mi humor :)cieszę się, że mogę Cię rozweselićzazwyczaj latam na używanych szmatach w takim budżeciekiedyś bywało, że na motopopołudniach latałem na 10cio letnich oponach enduro ;) ...dwa nie dopuścić opon z grupy typu racatec , d211 , supercorsa itd a czy przygotowania motocykla będzie tańsze ? myślę ze przygotowania starego trupa do stanu używalności na torze może wynieść więcej niz kupienie normalnej torowki , no chyba ze napisac w regulaminie 4 cylindy chodza na max 3 , 2 cylindry max 1 :)opony dowolnedlaczego zakładasz, że każdy stary motocykl to trup?motocykle z poprzedniego wieku oczywiście nie dysponowały takimi osiągami jak motocykle współczesne ale to nie były jednorazówki jak dzisiajjeśli motocykl jest normalnie używany i właściwie/terminowo serwisowany, utrzymany w ciągłej sprawności, to jaki problem pojechać nim na tor? Edytowane 29 Stycznia 2013 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Zgadzam się z Konradem widać że jest specem i zna się na rzeczy.Sherman Ty chyba poważnie nie piszesz co ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 cieszę się, że mogę Cię rozweselićzazwyczaj latam na używanych szmatach w takim budżecie Spoko, ja piszę poważnie, bo trochę wkurza mnie sytuacja, gdzie startując w klasie amatorów (rookie) muszę wydawać 1200 zł dziennie na gumy, żeby być w miarę konkurencyjnym w stosunku do innych zawodników. To jest tak naprawdę chore, bo nawet w samochodach i niektórych pucharach w celu ograniczenia kosztów (i wyrównania szans w klasach dla początkujących) był przepis, który nakazywał np. stosowanie tylko gum homologowanych na ulicę, w dodatku polskiej produkcji. Oczywiście ktoś szybko wpadł na pomysł, że "udawanego slicka" można zrobić tak, że brało się nowiutką oponę zimową Dębica Frigo i ścinało się cały bieżnik. Na to też była potrzebna kasa. Ale zawsze mniej, niż na komplet nowych pirellek w slicku. Dlatego trochę mnie dziwi, że regulamin nie określa jakiegoś zakresu gum, które można używać. Choć na pewno jest tak, jak piszesz - puchar rusza pilotażowo i dopiero jeżeli pomysł zaskoczy, to regulamin zostanie doprecyzowany. Na razie jest tak, jak w pucharze Aprilli - organizator zakłada pewną ilość "dobrej woli" wśród uczestników. To cieszy! Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Szkoda że nie zezwalają na dwuczęściowe kombi bo mój budżet na ten rok już się skończył. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Yuby może cos promocyjnie sprzeda ze swojej ubiegłorocznej kolekcji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Hehe, akurat mój rozmiar :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Już kombi to nie problem, zwłaszcza że w Pretendencie można sobie zszyć z tego co wiem. To skoro w Pretendencie można to i w Motoyoungtimer pewnie też. Dowiedz się. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Nie wiem czy to wkręt czy faktycznie taką prowizorkę odstawiają ale to musi być grubymi nićmi szyte ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 No pomyśl, do jakiej prędkości rozpędzisz się motocyklem z 1995 roku.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 max do 300 więc nie pękaj na robocie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.