Skocz do zawartości

No Budget Cup


qunio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No ale dla mnie to ma trzeciorzędne znaczenie, ZX7R to mój obiekt kultu, wieć jeżeli rozwazałbym start w takich zawodach, to tylko na takiej maszynie :D

 

100131.jpg

 

To jest akurat model RR :) Nie dośc że na wystawie to jeszcze łańcuchem przypięta!

Trzeba było mówić wtedy w Ułężu że chcesz sie przejechać, co prawda moja nie jest tak wygłaskana (teraz to już na pewno nie) jak ta ze zdjęcia ale jakaś namiastka jest!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KrzysztoFu, a byłeś w Białej w tym roku? Bo ja kojarzę raz takie zielone ZX-7R na jednej z rund, na których byłem. Może razem byliśmy?

 

Byłem na 3 rundach w Białej. Jest duża szansa że mogliśmy się minąć tylko tak się składa że to nie mnie widziałeś bo moja ślicznotka jest czerwono-fioletowa a na dodatek śmigam w grupie C.

Zakładam że część z Was już dawno zapominała że taka grupa w ogóle funkcjonuje. :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisałem o spotkaniu w temacie o WMMP

klasa wstępnie jest jedna

duże prawdopodobieństwo, że pojedzie razem z pretendentem - chyba, że zawodników będzie sporo

motocykle modelowo do 1997r.

zapomniałem spytać na spotkaniu ale napisałem wiadomość do Jacka w sprawie ewentualnych przeróbek - dla mnie chorym by było gdyby dopuszczone były np. motocykle z ramą i piecem sprzed 97r, z nowoczesnymi zawiasami i heblami

wanna obowiązkowa nawet w przypadku gdyby to był naked (duże ryzyko wybuchu pieca i ufajdania nawierzchni)

wpisowe 350zł - jeden trening kwalifikacyjny i jeden wyścig

4 rundy pojedyncze wraz z polskimi (poznańskimi) rundami WMMP

w odróżnieniu do pretendenta jest prowadzona klasyfikacja, mogą startować zawodnicy z licencjami B oraz A oraz bez licencji (tylko raz)

 

ma także wystartować,wraz z jedną rundą WMMP (nie pamiętam którą) wyścig klasy Classic - motocykle do 1972r. - podobno organizatorzy postarają się o gości z zagranicy ale mam nadzieje, że ekipa LST, może Redu i inni też wystartują

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swietne posunięcie zrobił związek z tą klasą do 1997r. W dobie głębokiego kryzysu jaki nas czeka w 2013 roku to jest strzał w 10. Jeszcze jeśli będzie jakiś konkretny zapis że nie można robić przeróbek w tej klasie to byłoby to mega posunięcie. Myślę że w klasie tej będzie najwięcej uczestników bo jednak wielu z nas nie może sobie pozwolić na wyścigi w jakiejkolwiek klasie ze względu na ogromne koszty. Tu oczywiście też będą ale nie takie jak obecnie. Super pomysł dajcie znać jak coś będziecie więcej wiedzieli. Ciekawe również jaki poziom będzie tej klasy. Kurde jak byłaby klas do 2000 to bym się załapał :)

Ciekaw jeszcze dla czego do 1997r ? Pewnie dla tego że gdyby była to klasa do 2000 to każdy by startował na R1 lub R6 hehe. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie taki powód jak podałeś ;)

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja myślę, że zawodników będzie bardzo mało. Koszt utrzymania <1997 jest większy albo taki sam jak nowszego sprzętu. Większość ludzi już posiada nowszy sprzęt więc musieliby kupić drugi bo nowszego się nie pozbędą. Jedyny mniejszy koszt to zakup motocykla. Lepiej by było moim zdaniem wprowadzić klasę twinów poniżej 700cm. Wtedy koszty byłyby rzeczywiście mniejsze ale zawodników i tak nie byłoby zatrzęsienia. Przecież już od dawna amatorzy mogą ścigać się w pretendentach a jakoś nie walą drzwiami i oknami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja myślę, że zawodników będzie bardzo mało. Koszt utrzymania <1997 jest większy albo taki sam jak nowszego sprzętu. Większość ludzi już posiada nowszy sprzęt więc musieliby kupić drugi bo nowszego się nie pozbędą. Jedyny mniejszy koszt to zakup motocykla. Lepiej by było moim zdaniem wprowadzić klasę twinów poniżej 700cm. Wtedy koszty byłyby rzeczywiście mniejsze ale zawodników i tak nie byłoby zatrzęsienia. Przecież już od dawna amatorzy mogą ścigać się w pretendentach a jakoś nie walą drzwiami i oknami.

 

tylko jaki jest sens startu w pretendentach motocyklem z np. 95r stając na starcie razem z nową R1 czy innymi nowymi sprzętami?

poza tym w pretendencie nie ma klasyfikacji

ja ze swojej strony (jeśli uda mi się zebrać budżet) widzę to tak:

motocykl - cbr600 f3 - już jest

kombi - jest

badania lekarskie - chyba coś koło 100zł?

wpisowe - 350zł

wanna - 200zł

gąbki - 50zł

płetwa - flaszka

tankowanie - 150zł

wymiana oleju - 100zł

opony - 300zł

i właściwie wsio

mam nadzieje, że nie będzie padać bo na deszcze mnie nie stać :biggrin:

Edytowane przez konrad1f

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...