Skocz do zawartości

Następne moto do 12.000-18.000 pln


Rekomendowane odpowiedzi

Tak naprawdę, to w każdym sportowym motocyklu powinien być amorek skrętu....

Pamiętaj, żeby do tych kosztów doliczyć, koszty opon, podstawowego serwisu, wymiany gumiaków, zestawu łańcuchowego i może się okazać, że masz 22000, i masz dylemat, bo kuszą wtedy nowsze motocykle...

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZX-10R z 2006 - jeśli miałbym kupić, wolałbym Fire'a. Nie wiem jak wypada w stosunku do CBR'y z 2004 bo ta jest odrobinę inna niż moja - 2006. Jeśli idzie o osiągi, różnice praktycznie nie istnieją, a przecież wszystkie testy mówiły coś innego :bigrazz: Ta dycha jest po prostu brzydka. I dlatego bym jej nie kupił. Już wolałbym celować w 2004 - 2005.

 

Polecam Fire'a. Na papierze słabszy, real jest odrobinę inny :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/149134-na-pierwszego-lytra/page__view__findpost__p__1846628 - tu masz moją krótką opinię o K6 1000.

 

O przelotach 250-300 km na zbiorniku możesz zapomnieć. Nawet jadąc baaardzo spokojnie i równo na autostradzie, rezerwa zapalała mi się przy 220 km max.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.scigacz.pl/Alternatywy,dla,uzywanych,rzedowych,litrow,V2,i,cala,reszta,14806.html

 

Artykuł trochę podśmiarduje obiegowymi opiniami ale jest ciekawy i przedstawia alternatywy nad którymi można pomyśleć gdy R4 nie może dać tego czego szukasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZX-10R z 2006 - jeśli miałbym kupić, wolałbym Fire'a. Nie wiem jak wypada w stosunku do CBR'y z 2004 bo ta jest odrobinę inna niż moja - 2006. Jeśli idzie o osiągi, różnice praktycznie nie istnieją, a przecież wszystkie testy mówiły coś innego Ta dycha jest po prostu brzydka. I dlatego bym jej nie kupił. Już wolałbym celować w 2004 - 2005.

 

Polecam Fire'a. Na papierze słabszy, real jest odrobinę inny

 

Byłem troszkę młodszy, przejechałem się na dziesione 04 i byłem w niebie :icon_twisted: potem pojeździłem praktycznie wszystkimi litrami z roczników powyżej 20000 roku i moje odczucia się nie zmieniły, dycha była szatanem obok piekielnie mocnego dżiksa. Trochę czasu minęło, kumple pokupowali różne sprzęty i kurde moje oceny się trochę pozmieniały. Bo... Bo w pełnym ogniu to ten słaby fajer i R1 idzie praktycznie koło w koło z tymi mocarzami. Odczucia odczuciami a w realu jak się te maszyny bezpośrednio skonfrontuje to tych kolosalnych różnic nie widać. Jest tylko różnica w oddawaniu mocy i nic więcej.

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do 2 paczek kilofazer idzie jak gix 1000 k5

sprawdzone :)

http://www.bikepics.com/members/modek/
w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`a

a być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życia

http://rpmauto.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja jakimś exspertem nie jestem a różnicę czułem :icon_twisted: Idzie głupia tak na gumę że szok, 1 i 2 z gazu to śmiech na sali-z 3 podniesiesz tyłek i z gazu też idzie. Taka ciekawostka... u nas na wsi teraz jest igła sztuka dycha 04 i... :icon_biggrin: pękła rama w najgrubszym miejscu na prawym profilu... Pospawaliśmy i przy pierwszym wyjeździe przy ponad 250 rozleciał się altek i wyrwał dziurę w bloku wielkości pięści... Wcześniej rozleciał się stelaż. Moto szybko poszło do ludzi.

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle ile w stwierdzeniu Kawałsraki :D Miałem wcześniej enduraka KLR i jak ludzie mówili o sypiącej się głowicy to właśnie to mi się posypało na amen. Poprzedni właściciel regeneracja u Demczuka, a mi zawór wpadł do środka. Coś tam ratowałem ale poszła na części a potem na ukrainę AFAIK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do 2 paczek kilofazer idzie jak gix 1000 k5

sprawdzone :)

To ten gix albo musiał być albo zdławiony, albo skatowany, albo kierowcy się nie chciało/nie umiał odkręcać. Miałem oba motocykle w tym samym czasie i wybacz - to bzdura co piszesz.

 

Choć zupełnie inną sprawą jest, że w wielu przypadkach moc gixera nie jest potrzebna i w zupełności starczy to, co oferuje kilofaza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ramach nie słyszałem :icon_eek: Natomiast o skrzyniach biegów i alternatorach owszem. Podobno się sypią, ale ile w tym prawdy :icon_question:

mi 07zx10r altek sie usmazyl ponizej 10kkm , w 1000k4 tez przy 25kkm , wiec niema zasady , nikt niemowil ze jazda na motocyklach jest tania :P

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ten gix albo musiał być albo zdławiony, albo skatowany, albo kierowcy się nie chciało/nie umiał odkręcać. Miałem oba motocykle w tym samym czasie i wybacz - to bzdura co piszesz.

 

Choć zupełnie inną sprawą jest, że w wielu przypadkach moc gixera nie jest potrzebna i w zupełności starczy to, co oferuje kilofaza :)

 

cokolwiek by to nie było, to jednak tak to wyglądało :)

http://www.bikepics.com/members/modek/
w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`a

a być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życia

http://rpmauto.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...