Skocz do zawartości

bandit gsf 1200N


robs10
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ta skrzynia też jest gówno warta a właściwie ok. 5 zeta

Chcesz wymieniać uszkodzoną skrzynię na mniej uszkodzoną?

szukaj dalej bo masz spoeo czasu ale nie karm Trola kwotą 530 zeta

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj dobrej skrzyni nie ograniczajac sie do Polski ( Niemcy, Anglia, Holandia ) nie chce mi sie wierzyc ze nie znajdziesz natchmiast kilku idealnych ze sprzetow ppowypadkowych. Taki pitting zebow to znak ze zmiany oleju nie byly regularne, szukaj na Ebay w tamtych krajach i niech ci przysla.

Kupujac uzywany silnik dodatkowo ryzykujesz zakupem gorszego pieca niz twoj.

A jak twoje panewki, wrzuc zdjecia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

100-160 euro za koło nowe. Ceny skrzyń uzywanych 500- 800zl. zdaża się że ktoś sprzeda koła na sztuki, wtedy pracujące parami najlepiej. Na sztuki troche drozej wychodzi ja dałem po 100zl za koło 4 szt-400zł. Fajne ceny widziałem na ebay.com ze stanów, tylko nie wiem jak z wysyłką cłem itp. Ale używki mają za grosze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wyglądają panewki

 

Patrzyłem na ebay amerykański są jakieś dwie skrzynie ale słabe zdjęcia i nie wiadomo jak z wysyłką

 

Trochę czasu jeszcze mam więc może się pojawi jakaś skrzynia na allegro,mam jeszcze parę części do kupienia,nie drogo za to moto zapłaciłem wiec trzeba go trochę odpicować,może panowie wiecie gdzie można tanio pomalować włącznie z felgami??

post-58424-0-64884200-1327599068_thumb.jpg

post-58424-0-25607400-1327599085_thumb.jpg

post-58424-0-47374500-1327599106.jpg

post-58424-0-05550800-1327599126_thumb.jpg

post-58424-0-02983100-1327599142.jpg

post-58424-0-80995800-1327599300_thumb.jpg

post-58424-0-14254200-1327599324_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wyglądają na przegrzane, ale luzu na zdjęciu nie sprawdzisz. Są do tego celu wzorniki które sciskasz panewką z wałem, rozkręcasz mierzysz spłaszczone i określasz luz, lub pomiar czopów mikrometrem

 

ale patrząc na ślady współpracy nie wygląda źle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panewki główne nic Ci nie powiedzą o stanie silnika, liczą się panewki korbowe, to one przenoszą całą moc,a przy tym pracują w mniejszym ciśnieniu niż główne. Chcesz poznać kondycję silnika- odkręć stopki.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wyglądają na przegrzane, ale luzu na zdjęciu nie sprawdzisz. Są do tego celu wzorniki które sciskasz panewką z wałem, rozkręcasz mierzysz spłaszczone i określasz luz, lub pomiar czopów mikrometrem

 

ale patrząc na ślady współpracy nie wygląda źle

 

Mowa o plastigauge

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...