bartek_fz6 Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Witam, sprawa prosta, kupiłem pierwszą maszynę, na oponach samochodowych się znam bo kilka lat jeżdzę, jak w motocyklu jest kompletnie łysa to też wiem co robić. Ostatnio rozmawiałem z motocyklistą z dużym stażem, w tej chwili już sędzią motocyklowym i powiedział, że moja tylna na moje zastosowanie czyli początki pierwszego sezonu spokojnie przejeździ. Pytam bo zaczynam przygotowania zakupowe do sezonu i nie wiem czy tylną wliczać :icon_rolleyes: Zamieszczam 2 zdjęcia, Opony to Pilot Power. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Na foto kiepsko wygląda. Do połowy sezonu może styknie. Zmierz głębokość. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek_fz6 Opublikowano 13 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Dodam, że opona do jazdy turystycznej do 120-130 km/h, bez głębokich pochyłów na zakrętach, przód wymienię w zimę. Na bokach bieżnk 4mm na środku 1-2 mm, czasem mniej. Nie wiem czy to dużo czy mało :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 (edytowane) Boki nowe, środek zużyty. Kwalifikuje się do wymiany. W zimę wymienisz sobie w takim razie komplet, tak będzie najlepiej. Edytowane 13 Listopada 2011 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_op Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Uslizgi tyłu na mokrej nawierzchni i "walenie się" w zakręt to chyba nie jest to czego chcesz prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 kupiles paroletni motocykl, wiec zakup nowego kompletu Cie nie zrujnuje, na tym nie zaoszczedzisz, w pierwszym sezonie przyczepnosci nigdy za wiele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emdżej Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 I skoro to ma być jazda turystyczna to nie kupuj opon sportowych (takich jak masz teraz). Osobiście polecam Pilot Road 2 2ct - bardzo fajne opony i trwałe. Powinny przelatć przy spokojnym traktowaniu 20 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 w pierwszym sezonie przyczepnosci nigdy za wiele Dokładnie, ja w pierwszym roku wymieniałem opony w środku sezonu, dopiero jak kilka paciaków wyłapałem, po zmianie zupełnie inna bajka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rexar Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Oponki są na mniej niż pół sezonu moim zdaniem - jak dla kogoś takiego jak Ty. Po za tym widzę, że motocykl nie kosztował Cię 5 tysięcy i warto dorzucić parę stówek więcej i kupić komplet nowych opon niż pakować kasę na odnowę po ślizgu. Takie moje zdanie, pozdrawiam i szerokości ;) Cytuj 'na zegarze trzysta nie znaczy o męstwie...' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 (edytowane) Na foto kiepsko wygląda. Do połowy sezonu może styknie. Zmierz głębokość. Nie glebokosc a wysokosc profilu :icon_mrgreen: Na bokach bieżnk 4mm na środku 1-2 mm, czasem mniej. Minimum to 1,6 mm. Przyznam sie, ze czasami wracajac z dluzszej trasy do domu zdazalo mi sie miec chwilowo mniej :icon_mrgreen: ale po przyjezdzie zakladalem nowe. P.S. Polecam Ci Metzeler Z 8 - bajka ! :crossy: Edytowane 13 Listopada 2011 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Są zużyte w środku więc kwadratowe. Moim zdaniem nie da sie na tym przyjemnie jeździć.Od biedy co najwyzej. A jesli to model 2ct to tym bardziej do wymiany.A Pilot Power to doskonała opona jakby co. Do wszelkich zastosowań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek_fz6 Opublikowano 13 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Jak trzeba to trzeba :) No trochę ponad 5 tys. dałem :icon_rolleyes: A co do opon to burżujskie Pilot Road 3 to byłby ideał ale realistycznie patrząc Metzelery Z6 lub Pilot Roady 1 wylądują w garażu. Ale za to nówki i nie leżaki. Co do sportowych nie sportowych, to będzie mój 1 sezon więc kolano ziemii nie dotknie, na podlasiu są fatalne drogi i niska a wręcz tragiczna kultura jazdy samochodów a raczej ich kierowców, więc winklowanie po wioskach odpada. Jaka mieszanka by nie była brudnych asfaltów nie pokona. Dłuższa i częsta trasa to będzie droga szybkiego ruchu z przewidywalnymi zakrętami. Jeśli ktoś miałby ochotę poradzić jaka opona na zastosowanie:-marne drogi z koleinami-10 tys. na sezon około zrobię więc żeby tyle wytrzymały-okolicznościowe szybsze przejazdy -założenie, że deszcz istnieje i kiedyś wypadnie tak wrócić do domu. A jeśli nie to można zamknąć temat i nie śmiecić bo odpowiedź uzyskałem, upewniając się, że zakup nowego kompletu jest uzasadniony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Jeśli ktoś miałby ochotę poradzić jaka opona na zastosowanie: wyszukiwarka po prawej u góry. drogi mamy wszyscy takie same, pogodę też - poczytasz o różnych modelach i użytkowaniu, to sam wybierzeszjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziura Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Gadałem z typem, który siedzi w oponach i według niego Pilot Road 3 oprócz zmienionego bieżnika (który ma zapewnić równomierniejsze zużycie- tak twierdzi Michelin) nie różni się od PR2. A PR2 to naprawdę fajna oponka- długowieczna i dpbrze trzymająca na deszczu. Jeździłem na nich trzy sezony (wymiana raz do roku przy dość intensywnym użytkowaniu), i w mojej ocenie to jedna z lepszych opon turystycznych na rynku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajriszkofi Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 E tam. Przczepności nigdy za wiele. Bierz to co było na moto:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.