jimi11 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Jestes pewny ze to olej? Ile Ci bierze tego oleju? Byc moze masz wieksze dysze glowne i przy pelnym otwarciu wali Ci dymem na czarno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 7 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Bazuję tylko na komentarzu kolegi który jadąc za mną stwierdził że dymi podczas gumowania i "wali olejem". Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Bazuję tylko na komentarzu kolegi który jadąc za mną stwierdził że dymi podczas gumowania i "wali olejem". A przez caly sezon nie musiales dolewac oleju? Prosty test. Niech jedzie za Toba i w zaleznosci od otwarcia przepustnicy patrzy jak dymi. Jesli od 3/4 otwarcia do pelnego i to na czarno (przy wiekszych predkosciach dym sie rozrzedza wiec bedzie szary) to poprostu kwestia dyszy glownych. Jakbys mial miec uszczelniacze do wymiany to przy zmianach biegow by puszczal dymka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Zresztą, najpierw zrób te gaźniki, potem się zastanowimy. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Jakiego separatora? Nie rozumiem, prawdę mówiąc. Mógłbym prosić o krótkie wyjaśnienie tego zjawiska? Poniekąd, to dalej na temat. zrozumiesz jak rozbierzesz Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 zrozumiesz jak rozbierzeszPanie Piotrze. Nie jestem idiotą, jednak serdeczne dzięki za wyczerpującą wypowiedź. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Panie Piotrze. Nie jestem idiotą, jednak serdeczne dzięki za wyczerpującą wypowiedź. wiem, że nie jesteś.Zapytałeś "Hm, a jakie są inne przyczyny przelewania się oleju z odmy do airboxu"to odpowiedziałem.Jak prześledzisz drogę oparów oleju z bloku silnika do obudowy filtra powietrza to znajdziesz tam "separator" który uniemożliwia przepływanie ciekłego oleju do obudowy filtra powietrza.cuś jeszcze? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 wiem, że nie jesteś.Zapytałeś "Hm, a jakie są inne przyczyny przelewania się oleju z odmy do airboxu"to odpowiedziałem.Jak prześledzisz drogę oparów oleju z bloku silnika do obudowy filtra powietrza to znajdziesz tam "separator" który uniemożliwia przepływanie ciekłego oleju do obudowy filtra powietrza.cuś jeszcze?Ok, po prostu mało wiem o mechanice, a zwłaszcza o obiegu oleju w czterosuwie. Zaczynam rozumieć. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Limo, nie masz czasem podniesionego poziomu oleju w misce ?Na stuntpoland "walenie dymem i olejem" to byl staly problem przy pionach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Mam przegrodę i odwróconego smoka ale poziom nie jest ponad max. W weekend sprawdzę jakie mam dysze w gaźnikach ale to raczej nie jest zbyt bogata mieszanka. Kolega jest przekonany że dym był niebieskawy. Poza tym na gwintach świec są ślady oleju. Postaram się zrobić jakieś zdjęcia. Generalnie chciałem sprawdzić czy to mogą być uszczelniacze, bo będę miał silnik na wierzchu więc bym od razu wymienił, ale z tego co piszecie to raczej nie to, więc dam sobie spokój. Wymienię filtr powietrza bo jest już stary i zrobię serwis gaźników, a o wynikach powiadomię na wiosnę. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 15 letnia, męczona CBR puszcza dym przy rwaniu na koło...a po listopadzie jest grudzień :icon_razz: Szkoda zachodu by zmieniać jedno albo drugie. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Heh, co racja to racja :). Ale mały serwis jej zrobię, należy się staruszce :P Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.