Skocz do zawartości

Prośba o ocenę stanu silnika


Limo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bazuję tylko na komentarzu kolegi który jadąc za mną stwierdził że dymi podczas gumowania i "wali olejem".

 

A przez caly sezon nie musiales dolewac oleju?

Prosty test. Niech jedzie za Toba i w zaleznosci od otwarcia przepustnicy patrzy jak dymi. Jesli od 3/4 otwarcia do pelnego i to na czarno (przy wiekszych predkosciach dym sie rozrzedza wiec bedzie szary) to poprostu kwestia dyszy glownych.

 

Jakbys mial miec uszczelniacze do wymiany to przy zmianach biegow by puszczal dymka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiego separatora? Nie rozumiem, prawdę mówiąc. Mógłbym prosić o krótkie wyjaśnienie tego zjawiska? Poniekąd, to dalej na temat.

 

zrozumiesz jak rozbierzesz

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Piotrze. Nie jestem idiotą, jednak serdeczne dzięki za wyczerpującą wypowiedź.

 

wiem, że nie jesteś.

Zapytałeś "Hm, a jakie są inne przyczyny przelewania się oleju z odmy do airboxu"

to odpowiedziałem.

Jak prześledzisz drogę oparów oleju z bloku silnika do obudowy filtra powietrza to znajdziesz tam "separator" który uniemożliwia przepływanie ciekłego oleju do obudowy filtra powietrza.

cuś jeszcze?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem, że nie jesteś.

Zapytałeś "Hm, a jakie są inne przyczyny przelewania się oleju z odmy do airboxu"

to odpowiedziałem.

Jak prześledzisz drogę oparów oleju z bloku silnika do obudowy filtra powietrza to znajdziesz tam "separator" który uniemożliwia przepływanie ciekłego oleju do obudowy filtra powietrza.

cuś jeszcze?

Ok, po prostu mało wiem o mechanice, a zwłaszcza o obiegu oleju w czterosuwie. Zaczynam rozumieć.

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam przegrodę i odwróconego smoka ale poziom nie jest ponad max.

 

W weekend sprawdzę jakie mam dysze w gaźnikach ale to raczej nie jest zbyt bogata mieszanka. Kolega jest przekonany że dym był niebieskawy. Poza tym na gwintach świec są ślady oleju. Postaram się zrobić jakieś zdjęcia.

 

Generalnie chciałem sprawdzić czy to mogą być uszczelniacze, bo będę miał silnik na wierzchu więc bym od razu wymienił, ale z tego co piszecie to raczej nie to, więc dam sobie spokój. Wymienię filtr powietrza bo jest już stary i zrobię serwis gaźników, a o wynikach powiadomię na wiosnę.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 letnia, męczona CBR puszcza dym przy rwaniu na koło...

a po listopadzie jest grudzień :icon_razz:

Szkoda zachodu by zmieniać jedno albo drugie.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...