alex_dw1 Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 Czy w waszych motorach Suzuki słychać stuki w przednim zawieszeniu podczas pokonywania nierówności, przejeżdżania w poprzek przejazdu kolejowego/tramwajowego itd.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 sprawdź luz łożysk główki ramy Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 sprawdź luz łożysk główki ramyja również tak myślę że to może być łożysko główki ramy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkiel Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 istnieje tez mozliwość, że stukają panewki w przednim zawieszeniu co jest znane np. w zx-10r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 u mnie w bandicie nic nie stukało , u kolegi w gsxr tez nic - obstawiam łożysko główki ramy na 99% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Jaki rocznik moto ?Zawieszenie nie stuka, jesli lozysko glowki jest OK to sprawdzilbym luzy na nitach tarcz hamulcowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
formoto Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 U mnie stukało z powodu luźnej śruby pod kierownicą, dociskającą górną półkę zawieszenia. W drugim moto luźna śruba łożyska ramy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satrian Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 U mnie też stuka a łożysko główki mam nowe i raczej dobrze dokręcone bo jak dam mocniej to zaczyna być przyciężkawo,opór zaczyna narastać przy skręcaniu na podniesionym przodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alex_dw1 Opublikowano 31 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Niestety jest to nowy motor i w serwisie twierdzą, że wszystko jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Niestety jest to nowy motor i w serwisie twierdzą, że wszystko jest ok.ASO znaczy się? To ja współczuję wyboru serwisu. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Np. malym V-stromie stuki zawieszenia to norma. Wiec pewnie u Ciebie tez wszystko gra i jest tak jak mówią w serwisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satrian Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Ile mogą kosztować i gdzie szukać panewek ślizgowych przedniego zawieszenia do CBR 600 F2.W larssonie patrzyłem ale cena 296PLN wydaje się dość duża za komplet naprawczy.http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NTUyMDMyNw==&bid=104183Miałem krzywo skręcony przód i podejrzewam że od tego padły panewki.Opona ząbkuje i olej powoli ucieka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Ile mogą kosztować i gdzie szukać panewek ślizgowych przedniego zawieszenia do CBR 600 F2.W larssonie patrzyłem ale cena 296PLN wydaje się dość duża za komplet naprawczy.http://www.larsson.p...Nw==&bid=104183Miałem krzywo skręcony przód i podejrzewam że od tego padły panewki.Opona ząbkuje i olej powoli ucieka. http://www.olekmotocykle.pl/ Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotr Celej Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 A klocki hamulcowe nie maja dużego luzu w zaciskach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satrian Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 (edytowane) Przed chwilą cofnąłem klocki w zaciskach, tak żeby nie dotykały tarcz i zacząłem amortyzować przodem bez hamulca. Ten odgłos to nawet nie stukanie a na pewno nie metaliczne, głuche, matowe (tąpanie). Wydaje mi się że jest to odgłos zaczątku ruchy lag w prowadnicach w górę i w duł.Po uniesieniu przodu do góry, chwyceniu za dół lag i szarpaniu ich w najróżniejszy sposób,z różną siłą i częstotliwością, luzów nie wyczuwam.Natomiast podczas amortyzowania na wciśniętym hamulcu przednim, przy mocnym bujnięciu słychać chrupnięcie i to pewnie jest odgłos klocków tudzież zacisków.Nie wiem jak fachowo sprawdzić stan tulejek ślizgowych.W sumie moto jedzie prosto. Nawet mechanik (przeciętny) nie zauważył niczego niepokojącego.A z wyząbkowaną oponą sobie poradziłem, do czasu... ;)Ps. U olka nie ma tulei ślizgowych. Edytowane 3 Grudnia 2011 przez Satrian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.