Sybirbia Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Witam , mam pytanie odnośnie crossówek marki ktm a dokładniej 250 sx , chciałbym się dowiedzieć jak to jeździ w terenie (wiem że to torowy motocykl jednak trafiła mi się dobra okazja kupna) ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 ja jezdziłem przez prawie 4 lata SX 250 tylko trasy enduro. Czyli lasy, góry, kamieniste podjazdy, błoto itp.Jeżdziło mi się bardzo dobrze. Jedyne minusy są takie że spalał mi hektolitry paliwa w porównaniu do exc którymi jezdzili kumple. Dla mnie to akurat było zaletą bo jestem ciężki ale innym w jeździe enduro może przeszkadzać twardy zawias.No i brak możliwości rejestracji.cała reszta to zalety. Niska cena czyli można kupić coś dużo młodszego, mała masa, duża moc itp itd Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sybirbia Opublikowano 12 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 ja jezdziłem przez prawie 4 lata SX 250 tylko trasy enduro. Czyli lasy, góry, kamieniste podjazdy, błoto itp.Jeżdziło mi się bardzo dobrze. Jedyne minusy są takie że spalał mi hektolitry paliwa w porównaniu do exc którymi jezdzili kumple. Dla mnie to akurat było zaletą bo jestem ciężki ale innym w jeździe enduro może przeszkadzać twardy zawias.No i brak możliwości rejestracji.cała reszta to zalety. Niska cena czyli można kupić coś dużo młodszego, mała masa, duża moc itp itd A duża przepaść jest w mocy exc 250 a sx 250? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 (edytowane) A duża przepaść jest w mocy exc 250 a sx 250?W sposobie oddawania mocy jest różnica, przez co wydaje się że SX jest mocniejszy ale wielkiej różnicy KM nie ma. A do tego co napisał Gawron mogę dodać że jeżeli jeździsz w terenie na którym sa odcinki techniczne to długa jedynka może przeszkadzać. Edytowane 12 Września 2011 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 (edytowane) Jeden sezon przelatałem na KTM SX 250 08r. Motocykl bardzo fajny i spokojnie można latać do lasu, po założeniu dyfuzora od exc i głowicy VHM jedzie bardzo podobnie jak exc, jedynka troszke długa ale spokojnie daje rade. W partiach trialowych(opony, belki, kamienie) i krętych zostawia cała resztę motocykli daleko w tyle. Jedyny minus to wysokie spalanie, ja kupiłem zbiornik od exc i powiedzmy te 80km było w zasięgu. Jeśli chodzi o moc to powiem tak, exc nie jedzie w porównaniu do sx-a. Powiem szczerze że milej wspominam tego sx-a niż obecnego exc 530. Edytowane 12 Września 2011 przez major000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Jeden sezon przelatałem na KTM SX 250 08r. Motocykl bardzo fajny i spokojnie można latać do lasu, po założeniu dyfuzora od exc i głowicy VHM jedzie bardzo podobnie jak exc, jedynka troszke długa ale spokojnie daje rade. W partiach trialowych(opony, belki, kamienie) i krętych zostawia cała resztę motocykli daleko w tyle. Jedyny minus to wysokie spalanie, ja kupiłem zbiornik od exc i powiedzmy te 80km było w zasięgu. Jeśli chodzi o moc to powiem tak, exc nie jedzie w porównaniu do sx-a. Powiem szczerze że milej wspominam tego sx-a niż obecnego exc 530.Mam pytanie dzisiaj oglądałem SX 250 i ewidentie jest wlanięta uszelka pod głowicą(strasznie w chłodnicy się bombluje)ale moto było strasznie słabe czy przez walnięta uszczelke może aż tak bardzo stracić na mocy?Moto miało mniej mocy od mojego EXC 200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Jak dla mnie to nie nadaje się w teren, zbyt narwany, lekki ruch manetką i wskakuje na max obroty. Lepszy w teren napewno 300EXC. Zawiasy nie rożnią się zbytnio miedzy sx a eXC, z przodu SX ma inne ustawienie napięcia wstepnego i wiecej oleju o 1cm. tył da się wyregulować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Jak dla mnie to nie nadaje się w teren, zbyt narwany, lekki ruch manetką i wskakuje na max obroty. Lepszy w teren napewno 300EXC. Zawiasy nie rożnią się zbytnio miedzy sx a eXC, z przodu SX ma inne ustawienie napięcia wstepnego i wiecej oleju o 1cm. tył da się wyregulować.Wiem że EXC 300 lepszy tylko teraz znajdz jakiegoś na allegro nie na drugim końcu Polski :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Mam pytanie dzisiaj oglądałem SX 250 i ewidentie jest wlanięta uszelka pod głowicą(strasznie w chłodnicy się bombluje)ale moto było strasznie słabe czy przez walnięta uszczelke może aż tak bardzo stracić na mocy?Moto miało mniej mocy od mojego EXC 200Jak najbardziej przez uszkodzoną uszczelkę będzie słaby a ściślej mówiąc przez uszkodzony któryś z dwóch oringów pod głowicą. Takiemu motocyklowi już bym się grubo przyjrzał zanim go kupisz bo lipa może być. Kolego bully poczytaj o zawieszeniach w KTM-ie bo akurat sx od exc baaardzo się różni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 (edytowane) kiedys złożyłem przez nieuwagę na nową uszczelke i staru o-ring moją 200 i moto przerywało, grzało się, kichało w gaźnik ale jak się wkreciło to moc była, pytanie jak duza to jest nieszczelność kup uszczelkę i oringi, zdejmij czapkę, zobaczysz co sie dzieje w garnku i czy wymiana roziważe problem jak ktoś długo męczył ten sprzęt z tą nieszczelnością to moze to juz byc przegrzane jeśli chcesz mocną maszynę za nieduzą kasę, to u nas jest do wzięcia crf450 02(albo 03, nie pamietam), w trakcie serwisu(nowa opona tył, regen. progresji, korekta luzów, wymiana rozrządu, sprawdzenie tłoka i cylindra-st bdb i jeszcze sporo pierdółek), kumpel potrzebuje kasy aby rozwinac firme sprzedaje tez za bezcen lc4...a ta crf będzie ponizej 7K Edytowane 13 Kwietnia 2012 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Kolego bully poczytaj o zawieszeniach w KTM-ie bo akurat sx od exc baaardzo się różni.No wg fiszek to rózni sieparoma elementami m.in. krótszym goleniem w SX, podkładkami napięcia wstepnego. no i wg serwisowki jeszcze większą iloscia oleju.Ale podczas jazdy nie zauwazyłem roznicy miedzy 300exc a 250 SX, to i to da się ustawić dosyć miekko w teren. Tył wiadomo SX ma dwie regulacje dobicia i jest twardszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 No wg fiszek to rózni sieparoma elementami m.in. krótszym goleniem w SX, podkładkami napięcia wstepnego. no i wg serwisowki jeszcze większą iloscia oleju.Ale podczas jazdy nie zauwazyłem roznicy miedzy 300exc a 250 SX, to i to da się ustawić dosyć miekko w teren. Tył wiadomo SX ma dwie regulacje dobicia i jest twardszy.Dla mnie zawieszenie EXC i SX to przepaść więc nie wiem, może SX był wyhuśtany jakiś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 No wg fiszek to rózni sieparoma elementami m.in. krótszym goleniem w SX, podkładkami napięcia wstepnego. no i wg serwisowki jeszcze większą iloscia oleju.Ale podczas jazdy nie zauwazyłem roznicy miedzy 300exc a 250 SX, to i to da się ustawić dosyć miekko w teren. Tył wiadomo SX ma dwie regulacje dobicia i jest twardszy.Zależy o jakich modelach mówimy bo biorąc pod uwage np. model 2010 sx i exc to są całkiem różne zawiasy, przód w sx-ach od kilku lat jest dwukomorowy a exc dopiero w 2012 roku, tył od 2011 jest na dźwigni w crossówkach a enduro ma PDS do tej pory. Zawieszenia to temat rzeka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 (edytowane) kiedys złożyłem przez nieuwagę na nową uszczelke i staru o-ring moją 200 i moto przerywało, grzało się, kichało w gaźnik ale jak się wkreciło to moc była, pytanie jak duza to jest nieszczelność kup uszczelkę i oringi, zdejmij czapkę, zobaczysz co sie dzieje w garnku i czy wymiana roziważe problem jak ktoś długo męczył ten sprzęt z tą nieszczelnością to moze to juz byc przegrzane jeśli chcesz mocną maszynę za nieduzą kasę, to u nas jest do wzięcia crf450 02(albo 03, nie pamietam), w trakcie serwisu(nowa opona tył, regen. progresji, korekta luzów, wymiana rozrządu, sprawdzenie tłoka i cylindra-st bdb i jeszcze sporo pierdółek), kumpel potrzebuje kasy aby rozwinac firme sprzedaje tez za bezcen lc4...a ta crf będzie ponizej 7KTak tylko że moto jest nie moje poprostu ogladałem takie z allegro.Nie mam możliwości założenia nowej uszczelki.Mowiłem właścicielowi że jest słabe poweidział że dla niego nie jest słabe i poprostu tak jezdził, więc tak jak mówisz może być juz sprawa przegrana. obejrzałem już 2 po "remoncie" i to jest jakaś masakra.Do jednego strach podchodzic nawet nie chciało mi sie ogladać, a drugi to własnie ten opisywany do tego leje sie z amora, płyn chłodniczy cieknie gdzies przez zawór wydechowy(nie wiem nawet jak to jest mozliwe),ze sprzęgła tez cieknie bo zle skrecone no poprostu DRAMAT.Powoli odechciewa mi sie oglądania moto z allegro. Edytowane 13 Kwietnia 2012 przez nowytzrdt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 .Powoli odechciewa mi sie oglądania moto z allegro. musisz być twardy :D ja za pierwszym podejściem do xr600 też wymiękłem-nie miałem już kasy jeździć oglądać ,,igły'' i cierpliwości :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.