extremee Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Witam :) Jestem nowy na forum I jestem zainteresowany zakupem motoru cross / enduro Mam 19 lat ,182 cm wzrostu .Mieszkam w okolicach Pustyni Błędowskiej i zastanawialem sie nad zakupem motoru ktorym moglbym jezdzic zarowno po piachu ( Pustynia Błedowska) jak i po lasach , czasem tez po blocie .Zastanawialem sie nad zakupem KTMa 520 EXC albo 450 .Chcialbym sie dowiedziec co sadzicie o tym motorze ? Jakie macie doswiadczenia zwiazane z nim ? Czy warto kupic ten sprzet ? Jak sprawuje sie w terenie ? . A moze sami macie jakies propozycje innych maszyn ktore bylyby odpowiednie na moje tereny ? Dzieki Bardzo z gory za odpowiedzi. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C z e j e n Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 a moze jakąś ćwiartke kupisz sobie na początek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 mniejszego nie może, a lytrów w krosach nie fabrykują...jsz „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 a moze jakąś ćwiartke kupisz sobie na początek?Tylko w czterosuwie ! Jeżdżę 3 sezon na moto i kupiłem ćwiartkę w dwusuwie i mówię, że to wariat - na pewno nie dla początkującego z moto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extremee Opublikowano 5 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Hmm to ktorego z KTMa EXC polecacie jak na popczatek ? Wazne dla mnie jest aby sprawowal sie dobrze na terenach ktorych mieszkam ( piach , lasy , dosc strome podjazdy ) ..Zeby nie "mulilo" go bardzo przy wiekszej ilosci piachu lub blota .Z motorami mam juz troszke doswiadczenia wiec nie bedzie tak zle :) A moze zaproponujecie jakies inne modele ? Albo przedstawicie wlasne doswiadczenia z tym rodzajem motorow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Nawet EXC 400 będzie się dobrze sprawował, pytanie tylko jak TY się będziesz sprawował :bigrazz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 najpierw przejedź się ćwiarą i jak stwierdzisz że ci za mało w co wątpię uderzaj w duże 4t. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 najpierw przejedź się ćwiarą i jak stwierdzisz że ci za mało w co wątpię uderzaj w duże 4t.250 w 2T to niby mniej od 400/450 4T? kur... nawet EXC urywa dupe jak ktoś nie jezdzil wcześniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 nie mówię że mniej, ale zupełnie inny sposób oddawania mocy, wg. mnie ćwiara to mega diabeł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C z e j e n Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 (edytowane) kolego bezpieczniej bedzie jak zaczniesz np. od WR250F Wiem co mowie sam w terenie kilkanascie lat jezdze i uwierz mi nie liczy sie moc konia a jezdziec w siodleJakbyś chciał sprzęt dobry na 100% mam takową na sprzedaż 120mil od nowości przejechane na pierwszych oponach<dziewica> 2006rok Edytowane 5 Września 2011 przez C z e j e n Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 kolego bezpieczniej bedzie jak zaczniesz np. od WR250F Wiem co mowie sam w terenie kilkanascie lat jezdze i uwierz mi nie liczy sie moc konia a jezdziec w siodleCo racja to racja :icon_biggrin: Ze wszystkim się zgadzam, tyle że w piachu będzie trochę zamulało 250 4T, choć właśnie taki motocykl polecał bym na początek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C z e j e n Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 samym piachem sie nie jezdzi a jaka frajda jak przegonisz mocniejsze sprzęty :bigrazz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extremee Opublikowano 5 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 (edytowane) Aha :) Czyli z tego co widze to polecalibyscie mi na poczatek raczejYamahe WR 250F ??Dlatego tak pytam poniewaz sam nie bardzo jestem zorientowany w tym calym sprzecie a jest go troche na rynku , dlatego pytm bardziej doswiadczonych o rade . Chodzi o to zeby motor dostarczal przez jakis czas frajdy i byl w miare zwrotny , mocny na warunki jakie mam w swojej okolicy :) Zebym nie zakopywal sie w byle piachu czy blocie :) i nie mial problemow z podjazdami .Nie wiem wlasnie czy wybierac z Yamah wr czy Z KTMow ? i jak to wplynie na jazde ? Jesli macie jeszcze jakies sugestie to bardzo chetnie wyslucham :) Edytowane 6 Września 2011 przez extremee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 (edytowane) Aha :) Czyli z tego co widze to polecalibyscie mi na poczatek raczejYamahe WR 250F ??Dlatego tak pytam poniewaz sam nie bardzo jestem zorientowany w tym calym sprzecie a jest go troche na rynku , dlatego pytm bardziej doswiadczonych o rade . Chodzi o to zeby motor dostarczal przez jakis czas frajdy i byl w miare zwrotny , mocny na warunki jakie mam w swojej okolicy :) Zebym nie zakopywal sie w byle piachu czy blocie :) i nie mial problemow z podjazdami .Nie wiem wlasnie czy wybierac z Yamah wr czy Z KTMow ? i jak to wplynie na jazde ? Jesli macie jeszcze jakies sugestie to bardzo chetnie wyslucham :)Widzę że chopaki tu nie mają pojęcia jak wygląda teren pustyni błędowskiej.To jest najprawdziwsza piaszczysta pustynia. Ja jeżdżąc na swoim i kumpel na EXC 300 bawiliśmy się świetnie. Natomiast Każdy słabszy sprzęt się po prostu męczył. Tam jest sam mega grząski piach i płaskie lasy z niewielkimi podjazdami.Myślał bym na pewno o 4t i to w większej pojemności. EXC 450 520 i 525, Wr 450. Chyba że nie musi być enduro to któregokolwiek crossa yzf, crf, rmz itp tylko sobie jeszcze poczytaj jakie są różnice w utrzymaniu crossówki a enduro. Edytowane 6 Września 2011 przez Gawron http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 widze ktoś ma podobne preferencje terenowe jak ja :D jak ktm to może lc4.......rzadszy serwis od exc, żywotniejszy piec...... 2T zabije cie spalaniem w tym piachu, będziesz jeździł z bańka na plecach.......nie mówiąc że ciężko ruszyć z miejsca a i piłowany non stop silnik też żywotnościa nie będzie powalał.... potrzebujesz dużo mocy i mocnego dołu mniej jak 400 4T ci tego nie zapewni.....xr650r , sxc 625 ewentualnie lc4 640 ...... plusem klasy 600 hard enduro jest też zajebiste prowadzenie na długich prostych w piachu czego o super lekkich i super zwrotnych 250 powiedzieć nie można a w takim terenie to się przydaje.... 250 4T w piachu to porażka wycie do księżyca, słaby dół... waga średnio przeszkadza jak kilka razy podniesiesz takiego 625 czy xr włos ci z głowy nie spadnie :D "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi