Skocz do zawartości

Filipecki

Forumowicze
  • Postów

    152
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Filipecki

  • Urodziny 08/19/1991

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5057041
  • Strona www
    http://

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Filipecki

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. Witam, Posiadam na sprzedaż sprawny cewkomoduł SEM AMAL 14-05, który służył mi w mojej LC4 cena: 130 zł + wysyłka nr telefonu: 796495476 Pozdrawiam
  2. Witam, Posiadam na sprzedaż fabrycznie nowy regulator napięcia do Kawasaki Ar125 Kdx125 Kmx125 Cena: 190 zł+ wysyłka nr telefonu : 796495476 Pozdrawiam
  3. Witam, Posiadam na sprzedaż gaźnik dellOrto phm 38 SD (brak uszczelki komory pływakowej oraz dźwigni ssania) Cena: 150 zł + wysyłka nr telefonu 796495476 Pozdrawiam http://i41.tinypic.com/161gmrd.jpg http://i40.tinypic.com/oissc9.jpg http://i44.tinypic.com/2zog86c.jpg
  4. Witam, posiadam na sprzedaż fabrycznie nowe sprężyny progresywne Wilbersa do Bandita GSF 1200 Cena : 50 zł + wysyłka nr telefonu: 796495476 Pozdrawiam !
  5. CDI od krokodyla nic nie dało, ostatni domysł, czy króciec gumowy gaźnik >filtr powietrza z małym rozcięciem, które było zaklejone może mieć na to wpływ, króciec cylinder>gaźnik jest zrobiony z naprawdę grubej gumy i w dodatku jest mały, nie dopatrzyłem się w nim jakichkolwiek niedoskonałości. Pozdrawiam, Filip
  6. no krokodyl powiedział mi dokładnie to samo, jeżeli miał swoje 5 minut i chodził to to na pewno elektryka, mówił też jeszcze że bawił się przy tym cdi i dzięki temu motocykle na semie amal lepiej wkręcają się na obroty.
  7. dogadałem się z użytkownikiem krokodyl który prowadzi www.zaplon.zafriko.pl, podeśle mi cdi i przetestuje :)
  8. nie mówię że mniej, ale zupełnie inny sposób oddawania mocy, wg. mnie ćwiara to mega diabeł.
  9. najpierw przejedź się ćwiarą i jak stwierdzisz że ci za mało w co wątpię uderzaj w duże 4t.
  10. jeżeli tłoczek pracuje to nie jest zapieczony, masz zapowietrzony układ hamulcowy.
  11. Niech autor tematu napisze jeszcze jak pracuje dźwignia hamulca, czy jest opór czy dźwignia wpada, wtedy będziemy mieli pewność.
  12. Budowa zacisku jest prosta jak budowa cepa, jeżeli nie chcesz o niczym zapomnieć to rób zdjęcia każdego kroku który podejmujesz, tłoczek powinien pracować dosyć gładko, w sensie że mógłbyś go wcisnąć dwoma palcami, nie do końca ale choć 1,5 cm.
  13. Czy układ jest odpowietrzony ?
  14. tzn. on gubi zapłon kiedy pracuje na luzie.Podczas jazdy czasami prycha, jednak bezapelacyjnie jest to zgubienie zapłonu. jednak wcale tego nie wykluczam bo motocykl jeździ na SEM'ie
  15. co jakiś czas gubi zapłon, co jakieś 5 sekund, O DZIWO ! miał swoje 10 minut podczas których szedł jak zły ale potem znowu mu się odechciało, P.Adamie.M co Pan o tym sądzisz ? P.s. jeszcze myśleliśmy, że to może wałek rozrządu, szukałem w ktm-ie różnych wersji wałków i nie było jakiegoś wyboru patrząc po numerach katalogowych, ciekawostką natomiast było to że moje nietypowe sprzęgło było wkładane do tych oto modeli: http://www.ktmworld.com/ktm_oem_parts_schematic.asp?schematicId=58576&normalBackUrl=1 http://www.ktmworld.com/ktm_oem_parts_schematic.asp?schematicId=58649&normalBackUrl=1 http://www.ktmworld.com/ktm_oem_parts_schematic.asp?schematicId=59013&normalBackUrl=1 http://www.ktmworld.com/ktm_oem_parts_schematic.asp?schematicId=29648&normalBackUrl=1 widnieje przy niektórych modelach 20 kW, jednak z serwisówki wiem, że 20 kW polegało na tym że było to dławienie na dyszach i ustawienie iglicy, dysze wymienione które posiadam, są pod model odblokowany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...