Skocz do zawartości

Dosiad- pozycja za kierownicą


tiger666
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość komandosek

a bardzo chętnie, wysyłam PW z mejlem.

pozdrawiam

 

btw, teraz dopiero zauważyłem, albo to złudzenie optyczne, albo na zdjeciu rzeczywiście widać jak lagi się delikatnie wyginają podczas pracy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedna uwaga.

Jeśli warunkujesz pozycję na motocyklu, czy inne elementy techniki jazdy oznacza to że dużo uwagi im musi poświecać. Uwagi którą na pewno lepiej poświęcić na coś innego. Twierdzenie że w zależności od sytuacji raz sie siedzi tak, akiedy indziej inaczej, świadczy jedynie o niedopracowaniu własciwej pozycji.

Prawidłowa pozycja wynikająca z takiej a nie innej budowy motocykla dlatego jest tak istotna że umozliwia pełne i prawidłowe wykożystanie podzespołów motocykla, ale i wymaga minimum uwagi i fizycznego wysiłku.

Jade jak mi wygodnie...Ja poprostu czuje sie bezpieczniej mając stopy w zasiegu hamulca i dzwigni biegow, moge w kazdej sytuacji zareagowac, tak samo 2palce na dzwigni hamulca zawse trzyma, dzieki temu mam poczucie bezpieczenstwa, a na krzyzówkach nie skladam sie tak, żeby zahaczyc butem o asfalt, a jesli juz to cofam stope... Nie śmiem twierdzic , że nie masz racji, bo jezdzisz ode mnie o wiele dłuzej, dlategoż moge sie mylic w roznycch kwestiach...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe po co mi w złożeniu, gdzie podnóżek ma 2 cm do nawierzchni, tylny hamulec w pogotowiu?.. Nie mówię tu o manewrowaniu z zablokowaną kierownicą w przeciwsiadzie...

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mówię tu o manewrowaniu z zablokowaną kierownicą w przeciwsiadzie...

 

Przepraszam, ale że co? Zablokowana kierownica? W przeciwsiadzie? Można poprosić o przełożenie na polski?

BTW, jak można manewrować zablokowaną kierownicą. Tomek, ludzie to naprawdę czytają.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grodzki_Wojtek_jazda_Gymkhana.jpg

 

Ten zawodnik chyba nie ma dobrej pozycji..... gdyby czytał porady na fm, na pewno byłby szybszy.

 

No właśnie takie myślenie to jest zmora polskich sportów motorowych. Jak ktoś jest w miarę szybki to już nic mu nie wytłumaczysz, bo jest tak szybki że na pewno nie da się nic poprawić i niczego nowego nauczyć. Kultowe pytanie "A ile ty jedziesz w Poznaniu" otwiera i zamyka każdą dyskusję w polskich wyścigach. Efekty widać potem po włączeniu Eurosportu. Słabe.

Edytowane przez Lovtza

Ścigacz.pl - www.scigacz.pl | California Superbike School w Polsce - www.sbkschool.pl

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale taka jet prawda jeśli nie masz dobrego czasu w PZ to nie ma co liczyć na osiągnięcia. Są osoby które mają po 1.45 na pierwszej w życiu wizycie na torze i z nich może dałoby się zrobić dobrego zawodnika, natomiast cała reszta w tym ja, nie ma co się oszukiwać, nawet przy ogromnej ilości treningów i szkoleń konkurencją dla czołówki nigdy nie będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Lovtzy chodziło o to, że ktoś może wymiatać na Poznaniu, bo zna ten tor od podszewki, a nie do końca idzie to w parze z techniką i umiejętnościami. Jedzie taki delikwent na inny obiekt i nagle okazuje się, że daje się robić bez mydła.

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale taka jet prawda jeśli nie masz dobrego czasu w PZ to nie ma co liczyć na osiągnięcia. Są osoby które mają po 1.45 na pierwszej w życiu wizycie na torze i z nich może dałoby się zrobić dobrego zawodnika, natomiast cała reszta w tym ja, nie ma co się oszukiwać, nawet przy ogromnej ilości treningów i szkoleń konkurencją dla czołówki nigdy nie będzie.

 

Heniek, jeśli ktoś chciałby osiągać sukcesy w profesjonalnych wyścigach, to (jak w każdym sporcie) musi zacząć treningi będąc dzieckiem. Sądzę, że na tym Forum większość z nas jest już pełnoletnia, a część nawet "mocno" pełnoletnia, więc o zawodniczym ściganiu nie ma mowy.

Mówimy zatem o szkoleniu technicznym, które ma nam pozwolić jeździć szybciej i bezpieczniej tak na ulicy, jak i torze.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...