Skocz do zawartości

Dosiad- pozycja za kierownicą


tiger666
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ma sprawy Piórko :). Naprawdę warto się tym motocyklem przejechać, jest dziecinnie łatwy w prowadzeniu.

 

Jak działa to wiem, tylko niestety wiem też ile trzeba $$$ na cały zestaw, szczególnie jak się nie na żadnego PowerCommandera :(

 

Ja myślę że zrobienie takiego urządzenia nie byłoby bardzo skomplikowane. To działa na takiej samej zasadzie jak zapalanie świateł stopu. Dźwignia popycha tłoczek i sygnał idzie do lampy. Tylko tutaj trzebaby tak się podpiąć żeby rozłączało zapłon na moment. Zadanie dla elektronika.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym chyba lepiej pojechać szybciej dlatego że się jest lepszym kierowcą, niż dlatego że ma się lepszy motocykl, czy lepiej wyposażony.

 

Problem w tym, że na linii startu masz 15 innych, którzy ogólnie rzecz biorą "ogarniają" motury, na których siedzą, są zazwyczaj dobrymi kierowcami ORAZ mają sprzęt dobrze wyposażony. Jasne, że fajnie objechać słabszym sprzętem konkurencję. Ale trzeba też pamiętać, że to oznacza jazdę dużo bliżej krawędzi ryzyka. W końcu gdzieś trzeba odrobić to, co się traci na każdej prostej, na każdej zmianie biegu, na każdym hamowaniu itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary,ale o czym Ty piszesz?

To jest temat o tym że 99% ludzi nie umie siedzieć na motocyklu, a Ty chcesz by startowali w wyscigu i konkurowali z kimś kto jest do tego przygotowanym?

 

Jak sie nie umie jeździć to się szkoli, a nie bierze udział w wyścigach.

 

I widzę że znacząca większość ludzi ma parcie na objerzdżanie innych. Najpierw proponuję nauczyć się elementarnych podstaw, a postępy mierzyć poprawą swoich czasów, a nie rywalizacją z innymi.

Bo co z tego że objadę kogoś gorszego ode mnie jak nadal żenujący poziom reprezentuję.

To że ktoś jest gorszy ode mnie to nie motywacja ani wymierna ocena postepów.

 

 

Może jestem w mniejszości, ale dla mnie umiejętność jazdy technicznej z postępami mierzonymi czasem przejazdu to satysfakcja z rozwoju siebie, a nie rywalizacji z innymi.

Wazne że jestem coraz lepszy, a czy lepszy od innych nie ma znaczenia.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Może jestem w mniejszości, ale dla mnie umiejętność jazdy technicznej z postępami mierzonymi czasem przejazdu to satysfakcja z rozwoju siebie, a nie rywalizacji z innymi.

Wazne że jestem coraz lepszy, a czy lepszy od innych nie ma znaczenia.

 

Jestem w tej mniejszości razem z Tobą :biggrin:.

 

BTW, jutro jeżdżę testówką S1000RR :biggrin: :biggrin: :biggrin:. Jestem bardzo ciekawa.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW, jutro jeżdżę testówką S1000RR :biggrin: :biggrin: :biggrin:. Jestem bardzo ciekawa.

 

Rzeklbym kisiel w stringach gwarantowany :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to pojeżdżone BMW S1000RR.

Jak najbardziej, motocykl bardzo fajny. Bardzo łatwo się prowadzi - nie miałam żadnego stresu po przesiadce z mojej Kawy. Pozycja zbliżona - motocykl wydaje się bardzo mały i lekki (a waży ponad 200 kg, czyli tyle co moja Kawa).

Nie miałam możliwości sprawdzić motóra w jakichś konkretnych winklach, ale wydaje się, że jest to moto bardzo chętnie składające się w zakręty.

Jeździłam w dwóch trybach: Sport i Race. W trybie Sport, właściwie motocykl przypominał mi moją 600-tkę - łap nie wyrywało. W trybie Race różnica już była zdecydowana - moc się już naprawdę czuje, ale nie ma jakiegoś gwałtownego przyspieszenia po przekroczeniu iluśtam obrotów - motocykl przyspiesza bardzo mocno, ale jednocześnie plynnie. Trybu Slick i trybu Rain nie testowałam.

Fajną sprawą jest quickshifter - rzeczywiście, jak się dziduje po prostej, biegi zmienia się fenomenalnie szybko i łatwo.

Porażką dla mnie jest ABS (pan z salonu prosił, aby nie wyłączać), który na suchej nawierzchni, jak dla mnie jest bez sensu. Heble Beemka ma świetne, ale ABS wkracza bardzo szybko i zdecydowanie. Za pierwszym razem zaskoczyło mnie to, jak szybko się włączył. W dodatku działa bardzo radykalnie: hamujesz, a nagle przestajesz hamować. Trochę szok, ale pewnie można się przyzwyczaić. Lub, jak jest sucho wyłączać.

 

Podsumowując: bardzo fajny motocykl, jak na "litra" baaardzo przyjazny. Ale och*jemnie drogi. Testówka, którą jeździłam (nieco ponad 2000 km przebiegu, kontrola trakcji, 4 tryby pracy silnika, quickshifter, grzane manetki) - 68 000 PLN.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem sie dowiedzieć jak quicshifterem rekompensuje sie braki punktów podparcia. :D

Dlaczego zakładasz, że nikt nie umie jeździć? Czy prowadzenie motocykla to jakaś tajna wiedza dostępna tylko dla wybranych? Przecież selekcja jest bardzo szybka: jeżeli ktoś jest debilem i nie wyciąga szybkich wniosków (np. po przytarciu czubkiem buta nie wpadnie na pomysł ustawienia stopy inaczej) to się gruzuje po kilku jazdach i "tyle go widzieli" (tu pozdrowienia dla kolesia z Białej Podlaski, który Cerbą po klasycznym wyleceniu na zewnętrzną twierdził, że na winklu jest nierówność i dlatego mu przednie koło uciekło ;) ) Ale jednak ludzie ogólnie potrafią się przemieszczać, i to bardzo sprawnie... może nie każdy ma ambicję jeździć jak Rossi, ale jednak motocykliści to w większości ludzie zainteresowani techniką jazdy i jej doskonaleniem.

 

Poza tym dlaczego ulepszanie motocykla nie miałoby iść w parze z doskonaleniem umiejętności jazdy? Ja mam straszny fun z dłubania przy sprzęcie, po prostu fajnie jest coś zmienić i widzieć, że dzięki temu motur się szybciej składa, hamuje albo przyspiesza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jednak motocykliści to w większości ludzie zainteresowani techniką jazdy i jej doskonaleniem.

 

 

A z tym jednak, Sherman się nie zgodzę. Ci są niestety w mniejszości, choć (na szczęście) świadomość chyba powoli rośnie.

Edytowane przez piórko

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...