Skocz do zawartości

Dosiad- pozycja za kierownicą


tiger666
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Słyszałem, że odległość od baku na długość penisa. Kilku chłopaków na wieść o tym... usiadło na tylnej kanapie. hehe

 

Jak sie ma ponag 30 cm to moze i na tylenj kanapie trzeba siadac, swoja droga diwie sie t kad sie tekie herezjebiora ?

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sie ma ponag 30 cm to moze i na tylenj kanapie trzeba siadac, swoja droga diwie sie t kad sie tekie herezjebiora ?

 

:crossy:

Mi np. zdecydowanie lepiej, pewniej pokonuje sie zakrety siedzac w odstepie od baku ;p Edytowane przez tiger666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi np. zdecydowanie lepiej, pewniej pokonuje sie zakrety siedzac w odstepie od baku ;p

 

Wiara przenosi gory.

 

Ja dotykam jajkami do balu i wdupiemamto, tra pozycja jest jak najbardziej prawidlowa, pytanie tylko ktora szkola co propaguje ?

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakbys dawał gazu w zakrecie zamiast puszczać manete to mozliwe ze siedział bys w poprawny sposób

 

czyli nie na baku

 

 

Sugerujesz, ze nie dodaje gazu w zakrecie ( a konkretnie po przejechaniu jego polowy ) ? Hmmmm a skad teka teoria ?

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że odsuniecie sie od zbiornika jest prawidłową czynnością. jednak tylko wówczas gdy jest do kompletu z cała reszta poprawnych czynności i zachowań związanych z jazdą techniczną.

Jak ktoś sie turla jedynie, nie przywiązujac wagi do techniki, to nie ma znaczenia czy ten konkretny element będzie wykonywał czy nie.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale odsuwanie się od zbiornika przecież służy zachowaniu optymalnego rozkładu obciążenia na przód/tył. Każdy motocykl ma inną konstrukcję, więc skąd wiadomo, że na każdej maszynie trzeba się od baku odsuwać o "pięść", żeby było dobrze? Może na niektórych trzeba dalej, a na innych wcale?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W całej tej dyskusji zapominacie o jednym. Jazda na kaczkę uniemożliwia wykonanie prawidłowego hamowania (czyli na nogach, a nie na łapach). Prawidłowa pozycja, czyli taka o jakiej pisze m.in.Piórko, umożliwia przeniesienie (właśnie dzięki odpowiedniej dźwigni) masy kierowcy w czasie hamowania na motocykla przez nogi, a nie przez kielnię. Hę?

Ścigacz.pl - www.scigacz.pl | California Superbike School w Polsce - www.sbkschool.pl

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie w calej tej dyskusji nalezalo by najpierw rozwazyc gdzie sie poruszamy i jaim stylem / technika. Co innego drogi publiczne co innego tor.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie w calej tej dyskusji nalezalo by najpierw rozwazyc gdzie sie poruszamy i jaim stylem / technika. Co innego drogi publiczne co innego tor.

 

:crossy:

Raczej podział powinien wygladać tak: albo sie jeździ poprawnie technicznie, ze wszystkimi aspektami z tego wynikajacymi, albo nie.

Jazda po drodze publicznej nie musi od razu oznaczać że ignorujemy zasady techniki jazdy.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...