konrad1f Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 ostatnio też usłyszałem jak pewna mama mówiła do swojej pociechy o mojej st1100 - popatrz jaki skuter, ale jakiś taki duży :P Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadReaper Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Hehe :P Ja cały czas myślę i analizuję, na dniach mam umówić się z gościem z forum Deauvillek z Wrocławia, który pozwoli mi obadać swoje moto pod siebie.Na dniach też mam zamiar podjechać 20-parę kilometrów pod W-w bo wyczaiłem tam jakiś sprowadzony egzemplarz Pegaso. Kupować go na pewno nie będę, ale będę miał porównanie jak ma się jedno do drugiego. W sumie Deauville chodzi mi po głowie bardziej ze względu na plecaczek, Pegaso (ale ostatecznie rozważam tylko roczniki po 01 na wtrysku) z rozsądku, ale budząc się w środku nocy mam przed oczami SuperTenere, albo Transalpa... :D Momentami mam wrażenie, że za mało w życiu zjeździłem i za mało widziałem, żeby wybrać sobie już moto na dłużej, bo nie potrafię wyklarować sobie wizji tego co potrzebuję, z drugiej strony chciałbym w końcu mieć pewnego sprzęta o którego będę dbał i w którego będę inwestował ze świadomością, że będzie ze mną co najmniej kilka sezonów... Dlatego się tak miotam. Trochę odstrasza mnie 250kg Devilki i niesamowita ilość plastików do zepsucia, ciężko też znaleźć rozsądną sztukę do 8000zł.Pegaso ma jednocylindrowy silnik - ponoć nienajlepsze wyjście do dalszych wypadów, wysoki środek ciężkości i... nie ma prawie w ogóle dostępnych na rynku wtórnym egzemplarzy z silnikiem na wtrysku.Transalp jest nierozsądnie drogi, ponoć przereklamowany i ma słabe hamulce co mnie mocno martwi...Super Tenere jest za duża i podobnie jak Tenere wydaje mi się za bardzo skierowana w stronę enduro, poza tym jakoś nie widzę wygodnej jazdy z plecaczkiem na tej płaskiej kanapie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felice Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 Cześć wszystkimZastanawiam się nad nabyciem turystyka. Lecz nie wiem co wybrać bo w temacie turystyków nie siedziałem.Chciał bym się was doradzić co będzie dobrym wyborem, zastanawiam się między BMW F650 GS a BMW 1150 GS jak macie jeszcze jakieś moto które możecie mi doradzić to proszę.Chciał bym się zmieścić w kwocie około 15tyś lecz wiem że 1150 będzie ciężko kupić w takiej cenie lecz to 15tyś to jest luźna kwota może trochę podskoczyć jak i opaść :). jeszcze jedno pytanie czy w 1150 występował lub występuje łańcuch ??wszystkie jakie są to tylko wał kardana.ps. A Aprilia Caponord 1000cc ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 spory rozstrzał: lekka jednocylindrówka vs ciężki (najcięższy, nie licząc wersji adventure) bokser. może najpierw napisz dlaczego chcesz zmieniać, jakich własności oczekujesz? bo samo pisanie że bmw to trochę mało (z reguły)jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felice Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 (edytowane) Więc motoru chce do turystyki, chce jeździć do Polsce, Europie i ogólnie gdzie się da.Więc potrzebuje motoru który będzie niezawodny na którym będę mógł polegać, i będę mógł na nim siedzieć i jechać po 600-800km i nie będę tak strasznie zmęczony.Po prostu potrzebuje motoru do wypraw, a Suzuki Intruder 1500 chyba się do tego nie nadaje, zresztą sami się wypowiedzcie. Edytowane 9 Czerwca 2012 przez Felice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C z e j e n Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Więc potrzebuje motoru który będzie niezawodny na którym będę mógł polegać H O N D A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 MadReaper, kupiłeś coś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kostek_86 Opublikowano 31 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 To może ja napiszę jak sprawuje się mój Trampek :wink: Kupiłem go w Sylwestra zeszłego roku i na dzień dobry nawinąłem 200km wracając nim z Poznania.Tak jak wcześniej pisałem, na początku byłem sceptycznie nastawiony, ale pełen nadziei. Nie pasowała mi pozycja, kierownica wydawała się za wysoka i za szeroka, a manewrowanie na placu przy prawie zerowej prędkości dostarczało mi nie lada wrażeń - często musiałem się asekurować wystawiając nogę, bo miałem wrażenie, że się zaraz przewrócę. Myślałem, że będzie za słaby po CBR'ce (tym bardziej, że przymierzałem się do zakupu Fireblade'a), jednak już na pierwszej trasie okazało się, że jest bardzo elastyczny i wygodny. Do wiosny jeździłem nim średnio 2x w tyg. a od kiedy zrobiło się cieplej, w zasadzie codziennie i w każdych warunkach pogodowych. Przejechałem nim od momentu zakupu ok 10kkm i największym sprawdzianem była ostatnia wyprawa podczas której objechałem pół polski http://goo.gl/maps/YisHt z plecaczkiem i Trampkiem załadowanym praktycznie do granic możliwości - wszystkie bagaże ważyłem i wyszło mi, że zostało niecałe 20kg do osiągnięcia DMC ( głównie dlatego, że waże 55kg ;) ). Motocykl spisał się rewelacyjnie. Nie miałem z nim żadnych problemów, ani razu nie zawiódł i zawsze z chęcią odpalał. Mnie jak i plecaczkowi, było wygodnie i tylko tyłki nas bolały, ale to chyba dotyczy każdego motocykla... Jednak ma swoje wady, do których można przywyknąć:Słabe hamulce - mimo stalowego oplotu z przodu, ale mój model ma po jednej tarczy na koło.Mógłby być mocniejszy (w zasadzie nie wiem po co, bo i wyprzedzać się da i powyżej 130-140km/h robi się mniej przyjemnie) - ale z tego co wiem zawsze chcę się więcej mocy ;)No i żre olej. Przez całą trasę, czyli ok 2,5kkm wlałem w niego cały 1L oleju. Jednak jestem zadowolony i uważam że to był trafny wybór. W trasie mnie nie zawiódł, jeździłem nim po lasach, po piasku, po kamieniach i robiłem powerslidy na trawie :icon_twisted: Do niedawna marzyła mi się Africa Twin jednak uważam że to nie ma sensu i nie wykluczam, że kolejnym sprzętem będzie nowszy model Transalpa ;) Podsumowując - polecam :lalag: LwG :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Zastanawiam się nad nabyciem turystyka. Chciał bym się zmieścić w kwocie około 15tyś lecz wiem że 1150 będzie ciężko kupić w takiej cenie Więc kolega ma do wyboru:1. K 1100 RT, np:http://allegro.pl/show_item.php?item=2506399740 2. więc ponieważ "wiem że 1150 będzie ciężko kupić w takiej cenie " to może K 1200 RS, np taki:http://allegro.pl/show_item.php?item=2529061921 3. więc ponieważ ma być do turystyki to jeszcze zostaje K 1200 GT, np taki:http://allegro.pl/show_item.php?item=2510798590 Wybór pozostawiamy nabywcy :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravenaot Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 (edytowane) Wiem ze jest sporo tego typu tematow, przesledziłem wiekszość, ale chcialbym uslyszec opinie osob ktore jezdza tylko na motorach turystycznych. Więc do sedna. Przygode z motocyklami zaczynalem od crossów - RM 125, KXF 250. Jezdzilem na nich okolo 3 lat, wiekszość na torze(w tym i zawody) ale tez duzo czasu jazdy po bagnach, lasach itp. więc doswiadczenie początkującego mam, zarowno w jezdzie jak i naprawach. Teraz chciałbym zakupic sobie motor turystyczny, na dluzsze wyprawy czyli jazda przez 2-3 tyg. po paru krajach.Wiek 26 lat,waga: 78 kg.wzrost: 180Prawko na A jest. I teraz najwazniejsze pytanie: Co zadowoliloby mnie na poczatek abym wdrązył sie w faze jezdzenia na dluzsze trasy, dodam ze smigalem na takim moto pare razy, wiec doswiadczenie znikome o jezdzie po drodze.Dlatego prosze o starszych kolegow o doradzenie jaki motor nabyć tak aby tylek mi nie odpadl po dluzszej jezdzie i pomogl mi rozpoczac przygode z turystykami. Kapitał to : 10000 tys. Edytowane 11 Maja 2013 przez ravenaot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Kapitał to : 10000 tys. = 10.000.000. No to masz kupę kasy. 10 milionów to sporo :laugh: :icon_mrgreen:Podróżne enduro lub turystyk 600-650cm do 80 koni na początek wystarczy.Technikę masz z crossa, teraz musisz zdobyć doświadczenie taktyczne. Taki przykład.Umiejętności techniczne pozwolą Ci zahamować awaryjnie.Umiejętności taktyczne pozwolą Ci nie znaleźć się w sytuacji wymagającej hamowania awaryjnego. Honda NTV ... ma wał, cudowny wynalazek :icon_mrgreen:Honda Transalp wjedzie tam gdzie szosowy motocykl będzie się "pocił". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Pod doświadczeniach z crossami możesz wybrać dowolny motocykl, nawet najmocniejsze po przesiadce z crossa nie zrobią na tobie większego wrażenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravenaot Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 Kapitał przesadzony, miałem na mysli 10 tys. :D Zbycho Honda Transalp wydaje sie ciekawym pomysłem, masz moze cos jeszcze godnego polecenia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 11 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2013 (edytowane) na pierwszy szosowy motocykl st1100 to może być ciut za ciężki sprzęt więc choć mam na sprzedaż to nie będę Ci go wciskał :biggrin: Edytowane 11 Maja 2013 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kostek_86 Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Wiem ze jest sporo tego typu tematow, przesledziłem wiekszość, ale chcialbym uslyszec opinie osob ktore jezdza tylko na motorach turystycznych. Więc do sedna. Przygode z motocyklami zaczynalem od crossów - RM 125, KXF 250. Jezdzilem na nich okolo 3 lat, wiekszość na torze(w tym i zawody) ale tez duzo czasu jazdy po bagnach, lasach itp. więc doswiadczenie początkującego mam, zarowno w jezdzie jak i naprawach. Teraz chciałbym zakupic sobie motor turystyczny, na dluzsze wyprawy czyli jazda przez 2-3 tyg. po paru krajach.Wiek 26 lat,waga: 78 kg.wzrost: 180Prawko na A jest. I teraz najwazniejsze pytanie: Co zadowoliloby mnie na poczatek abym wdrązył sie w faze jezdzenia na dluzsze trasy, dodam ze smigalem na takim moto pare razy, wiec doswiadczenie znikome o jezdzie po drodze.Dlatego prosze o starszych kolegow o doradzenie jaki motor nabyć tak aby tylek mi nie odpadl po dluzszej jezdzie i pomogl mi rozpoczac przygode z turystykami. Kapitał to : 10000 tys. Jesteś wyższy i ważysz więcej ode mnie, więc myslę że możesz śmiało brać pod uwagę Africatwin lub Supertenere, ewentualnie jeszcze Triumph Tiger ;) Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.