Skocz do zawartości

Kostek_86

Forumowicze
  • Postów

    150
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Kostek_86

  • Urodziny 11/17/1986

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wroclaw

Osobiste

  • Motocykl
    Honda XL 600v "Trampek"
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2463252
  • Strona www
    http://www.bikepics.com/members/phantom86/81xs400/

Osiągnięcia Kostek_86

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. Jesteś wyższy i ważysz więcej ode mnie, więc myslę że możesz śmiało brać pod uwagę Africatwin lub Supertenere, ewentualnie jeszcze Triumph Tiger ;) Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
  2. To może ja napiszę jak sprawuje się mój Trampek :wink: Kupiłem go w Sylwestra zeszłego roku i na dzień dobry nawinąłem 200km wracając nim z Poznania. Tak jak wcześniej pisałem, na początku byłem sceptycznie nastawiony, ale pełen nadziei. Nie pasowała mi pozycja, kierownica wydawała się za wysoka i za szeroka, a manewrowanie na placu przy prawie zerowej prędkości dostarczało mi nie lada wrażeń - często musiałem się asekurować wystawiając nogę, bo miałem wrażenie, że się zaraz przewrócę. Myślałem, że będzie za słaby po CBR'ce (tym bardziej, że przymierzałem się do zakupu Fireblade'a), jednak już na pierwszej trasie okazało się, że jest bardzo elastyczny i wygodny. Do wiosny jeździłem nim średnio 2x w tyg. a od kiedy zrobiło się cieplej, w zasadzie codziennie i w każdych warunkach pogodowych. Przejechałem nim od momentu zakupu ok 10kkm i największym sprawdzianem była ostatnia wyprawa podczas której objechałem pół polski http://goo.gl/maps/YisHt z plecaczkiem i Trampkiem załadowanym praktycznie do granic możliwości - wszystkie bagaże ważyłem i wyszło mi, że zostało niecałe 20kg do osiągnięcia DMC ( głównie dlatego, że waże 55kg ;) ). Motocykl spisał się rewelacyjnie. Nie miałem z nim żadnych problemów, ani razu nie zawiódł i zawsze z chęcią odpalał. Mnie jak i plecaczkowi, było wygodnie i tylko tyłki nas bolały, ale to chyba dotyczy każdego motocykla... Jednak ma swoje wady, do których można przywyknąć: Słabe hamulce - mimo stalowego oplotu z przodu, ale mój model ma po jednej tarczy na koło. Mógłby być mocniejszy (w zasadzie nie wiem po co, bo i wyprzedzać się da i powyżej 130-140km/h robi się mniej przyjemnie) - ale z tego co wiem zawsze chcę się więcej mocy ;) No i żre olej. Przez całą trasę, czyli ok 2,5kkm wlałem w niego cały 1L oleju. Jednak jestem zadowolony i uważam że to był trafny wybór. W trasie mnie nie zawiódł, jeździłem nim po lasach, po piasku, po kamieniach i robiłem powerslidy na trawie :icon_twisted: Do niedawna marzyła mi się Africa Twin jednak uważam że to nie ma sensu i nie wykluczam, że kolejnym sprzętem będzie nowszy model Transalpa ;) Podsumowując - polecam :lalag: LwG :crossy:
  3. Mówi się, że jak kraść, to miliony... Jak widać nie każdy tak uważa i kradną co popadnie. Widocznie są zbyt niskie kary i mała wykrywalność, skoro opłaca im się ryzykować.
  4. Kumplowi skradziono motocykl marki Honda cbr900rr Fireblade sc28 rok 1993. Z dnia 17-18.06.2012r. miedzy godzinami 23.00-06.00. Do przestepstwa doszlo na ul. Macedońskiej 33. Jeśli ktoś z was miałby jakieś informacje, natknął się na niego lub na części. proszę o pilny kontakt 794331279. Za potwierdzone informacje przewiduję nagrodę. W chwili kradzieży motocykl nie posiadał bocznych owiewek, ponieważ dzień wcześniej były montowane crashpady. Znaki szczególne: -czarna rama -reflektor typu Xenon -wydech Yoshimura -pęknięte prawe lusterko -na błotniku oraz za kanapą pasażera naklejka HRC -brak szkiełek w tylnych kierunkowskazach -manetki z logiem CBR -przewody hamulcowe w stalowym oplocie -hydrograf na setach kierowcy oraz na pokrywie pojemnika płynu hamulcowego - w stylu carbon
  5. U mnie sytuacja przy zakupie Transalp'a wyglądała następująco: Pojechałem ze znajomym mechanikiem do Poznania, własnie pod takie garaże. Właściciel już na nas czekał, przy otwartym garażu, a moto w środku. W trójkę go wyciągaliśmy, ponieważ stał w poprzek i pomijając fakt, że jazdę próbną zrobiliśmy obydwaj, po kolei, zanim kiedy jeszcze sprzedający kasy i jakichkolwiek dokumentów na oczy nie widział, to najlepszy motyw był kiedy trzeba było umowę spisać... Poszedł po prostu do domu po kartki A4, zostawiając nas z kasą, motocyklem z kluczykami w stacyjce i otwartym garażem. Myślicie, że to wszystko? Nic bardziej mylnego... W trakcie spisywania umowy, kiedy już mieliśmy dowód rejestracyjny, okazało się, że nie ma karty pojazdu i sytuacja się powtórzyła, z tą różnicą, że tym razem mieliśmy dodatkowo dowód. Kumpel nie mógł uwierzyć w to co się dzieje, a ja mu tylko powiedziałem, że od razu widać, że w porządku jesteśmy :rolleyes:
  6. Airoh Mathisse RS X http://www.moto-akcesoria.pl/kask-szczekowy-airoh-mathisse-rs-x-sport-czarny-polysk,p,42626 Airoh Miro http://www.moto-akcesoria.pl/kask-airoh-miro-czarny-polysk,p,24184 Uvex Enduro Flat http://www.moto-akcesoria.pl/kask-integralny-uvex-enduro-flat-czarno-bialy,p,43131
  7. Postanowiłem się podpiąć pod ten temat zamiast tworzyć nowy, ponieważ moje pytanie dotyczy w zasadzie tego samego... http://www.moto-akcesoria.pl/compare_products.php - Który z tych trzech kasków będzie waszym zdaniem najlepszy do turystyki? Chciałbym żeby był "cichy", no i dobrze jakby miał blendę, chociaż nie jest to warunek konieczny. Ciągle się waham pomiędzy integralem, szczękowcem a enduro z szybką. Podobno integralne wypadają najciszej, ja mam doświadczenia tylko z tego typu kaskami i nie mam porównania co do innych typów. Natomiast Szczękowce zwłaszcza z blendą, wydają mi się dużo praktyczniejsze, chociaż z tych co podałem najbardziej skłaniałbym się jednak ku Uvexowi. Jakie jest wasze zdanie na ten temat, ewentualnie może macie jakieś inne propozycje w tej cenie. Mój aktualny motocykl to Transalp.
  8. Gratuluję zakupu :) Ja również kupiłem "Trampka" jeszcze w zeszłym roku, w sylwka dokładnie. Przesiadłem się z CBR 600 i jedyne moje obawy dotyczą mocy, ale w moim przypadku, to 5-ty motocykl. Co to tematu, to wydaję mi się, aczkolwiek mogę się mylić, że nie będziesz żałował. Mnie też kiedyś kręciły choppery/cruisery i jako pierwsze moto wybrałem Yamahę XS 400SE i szybko mi się znudziła, chociaż nie miałem specjalnie powodów do narzekań. Wtedy myślałem dalej o armaturze, ale większej i jakoś tak wyszło, że postanowiłem spróbować czegoś innego. Kupiłem XJ 600 Diversion i wszystko się zmieniło :) Osobiście od tamtej pory lubię tylko patrzeć na choppery, a ze 3 sezony temu kumpel dał mi się "karnąć" Shadow'ką 750 i utwierdziłem się w przekonaniu, że to po prostu nie dla mnie :) Trampek to kolejna swego rodzaju próba i po nim, albo kupię coś sportowo/turystycznego, albo większe enduro. Mimo wszystko myślę, że jestem już blisko złotego środka, chociaż możliwe że "prawdziwym złotym środkiem" jest posiadanie kilku maszyn :)
  9. Bardzo dobrze się czyta. Długo, ale warto :) Szczególnie podziwiam to, że na powrocie pomimo tylu godzin i km. zrobionych na raz, miałeś jeszcze siłę na Grunwald :)
  10. No i jest... Trampek z 94r. Niedawno wróciłem, na kołach, z Poznania i jest bardziej elastyczny niż się spodziewałem. W trasie wypada bardzo przyzwoicie i zdecydowanie mniej męczy niż CBR. Do pozycji raczej szybko przywyknę, ale gorzej z kierownicą... Nigdy nie jeździłem z tak szeroką kierą i wydaję mi się za szeroka i za wysoka. Po za tym jestem zadowolony, zobaczymy jak się sprawdzi z plecaczkiem LWG
  11. Jednak zdecydowałem się na coś spoza listy... Będzie to, jeśli wszystko wypali, Transalp ;) Tydzień temu, ktoś sprzątnął mi jedyną konkretną TDM jaką znalazłem, prawie że z przed nosa, na dzień przed tym jak miałem po nią jechać. Jeśli w Trampku będzie mi czegoś brakowało (głównie obawiam się o moc), to później prawdopodobnie będę celował w Supertenere, chyba że się przekonam, że to jednak nie dla mnie. Póki co wydaje mi się, że na pierwsze enduro Transalp bardziej się nadaje. W każdym razie dzięki za pomoc i zachęcam do dalszego udziału w temacie. Ciągle jeszcze Diversion chodzi mi po głowie, ale enduro nigdy nie próbowałem i myślę że pora spróbować :)
  12. Niestety miałem niedawno niegroźnego "dzwona". Zniszczone zostały owiewki z lewej strony oraz tylny kierunkowskaz, po za tym nic więcej nie zostało uszkodzone. http://otomoto.pl/index.php?sect=edit&request_server=otomoto.pl aktualne ogłoszenie. Cena 2100 do rozsądnej negocjacji.
  13. Miało być "to tylko na razie", a wyszło jak zawsze ;)
  14. Witam http://www.autogielda.pl/dostawcze_nissan_inne,nissan_sunny_pick_up,II1J4WRJ.html Samochód z homologacją ciężarową. Auto na chodzie ale bez przeglądu (dlatego taka cena), do wymiany jest czujnik poziomu paliwa, który skorodował przez co powstał wyciek (stąd brak przeglądu). OC od 19.10. br opłacone na 6 msc. Cena 1800zł (do negocjacji). Możliwa zamiana na coś ekonomicznego z silnikiem do poj. 1.3.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...