brutus333 Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Mam takie zapytanie: Co się dzieje z Kawasaki że panewki tak szybko się kończą? W żadnym innym motocyklu się nie słyszy o takich awariach tylko w kawach. Miałem kiedyś Suzuki GSX-R 750 z 1987 roku, jak rozebrałem silnik to na panewkach nawet grama konsystencji nie zostało, a wał był w wręcz fabrycznym stanie. Wymieniłem same panewy i śmigałem nim jeszcze ponad dwa lata i nic mu się nie działo. A w Kawasaki jak nie panewki to głowice, i pieron wie jeszcze co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Mam takie zapytanie: Co się dzieje z Kawasaki że panewki tak szybko się kończą? W żadnym innym motocyklu się nie słyszy o takich awariach tylko w kawach. Miałem kiedyś Suzuki GSX-R 750 z 1987 roku, jak rozebrałem silnik to na panewkach nawet grama konsystencji nie zostało, a wał był w wręcz fabrycznym stanie. Wymieniłem same panewy i śmigałem nim jeszcze ponad dwa lata i nic mu się nie działo. A w Kawasaki jak nie panewki to głowice, i pieron wie jeszcze co. Bo to Kawałsraki :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 toOczeQ nie wiem co wnosi Twoja odpowiedz w tym temacie ale co Ty dzieciaku mozesz wiedziec o firmie Kawasaki jezdzac komarkiem? brutus333 - to zalezy od bardzo wielu czynnikow. Z tego co wiem np Kawasaki ninja 750 ma wytrzymaly silnik i bardzo podatny na tuning i na popisy stunterskie. Co z tego jak 90% jej posiadaczy nie dba o serwisowanie ani o nic w tych motocyklach i na zimnym silniku pogania po miescie do czerwonego pola wroci i na drugi dzien to samo. Pozniej taki Kowalski kupuje jako laleczke taka zx6r z wlanym doktorem i przez pierwsze 100km cisza w silniku cyka jak nowencja :) a pozniej taki temat na forum. Dla zainteresowanych Kawasaki zx10r najbardziej brutalnie oddaje moc z wszystkich japonskich litrów. Znam wielu uzytkownikow motocykli marki Kawasaki z malymi jak i duzymi przebiegami i wszystko z nimi jak najbardziej okej wazne zeby dbac o podstawy. Pozniej sie rodza mity o panwekach itd choć Kawasaki zx-11 mialo wade fabryczna w pierwszych wersjach padała 3 panewka lecz producent w ramach gwarancji naprawiał to. PS. W motocyklach nie naprawiamy panewek ! Nowy wał lub używany lub droższa opcja nowy piec. Tyle. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 jak chcesz to za 4 kola wezme ta kawe ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Więc z tego wynika ze ktos grzebał przy czujniku oleju że przy padnietej panewie nie świeci kontrolka oilpozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 a czy w kawasaki kontrolka od oleju wskazuje brak cisnienia czy ilosc oleju? wiem ze w Hondach cisnienie i łatwo mozna sprawdzic to zaciskajac przedni hebel i na odpalonym silniku probowac ruszyc albo zdusis motor i jak sie zaswieci to szrot :) Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Więc z tego wynika ze ktos grzebał przy czujniku oleju że przy padnietej panewie nie świeci kontrolka oilpozdrA czemu niby mialaby sie swiecic? Cisnienia nie bylo w chwili zatarcia panewki, gdy wlasciciel sprawdzal v-max, i wtedy pewnie sie zapalila. Ale to nie znaczy ze bedzie sie palila ciagle. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Kormoran, jeśli planujesz jeszcze tym moto pojeździć to napraw silnik, będziesz wiedział co w trawie piszczy. Jednak jeśli jest to tymczasowa zabawka to zwyczajnie wymień piec i w zimę go sobie poprawisz. Ale z tego co opisałeś to faktycznie tłok nawalał ale o głowicę lub sworzniem o korbowód. Grubsza sprawa a poprawne zrobienie tego będzie wymagało szmalu i fachowca. Ewentualnie mnóstwa szczęścia przy zakupach przez Allegro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kormoran Opublikowano 25 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 No nic. Dobralem sie do konca i panewki na pierwszej korbie to juz nie ma. A nawet nie idzie odkrecic pierwszego korbowodu bez rozkrecania calego silnika bo nie ma do niego dojscia od dolu. A teraz pytanie z ktorych rocznikow silniki pasuja do zx6r z 2000r? Bo juz raczej taka jest decyzja. Nie chce mi sie dalej z tym pieprzyc i rozbierac go na czesci 1-sze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Nie będę dalej rozwijał tematu dla czego Kawasaki, bo znowu mnie zablokują za SPAM :buttrock: . Dopiszę się tylko do słów przedmówców, Szukaj innego silnika, albo wymień wał na nowy. Jest jeszcze trzecie wyjście, ale go nie polecam z wiadomych powodów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Tzn nie mieni sie w sloncu zlotym kolorkiem, ani nie ma wyczuwanych palcami grudek metalu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 No nic. Dobralem sie do konca i panewki na pierwszej korbie to juz nie ma. A nawet nie idzie odkrecic pierwszego korbowodu bez rozkrecania calego silnika bo nie ma do niego dojscia od dolu. A teraz pytanie z ktorych rocznikow silniki pasuja do zx6r z 2000r? Bo juz raczej taka jest decyzja. Nie chce mi sie dalej z tym pieprzyc i rozbierac go na czesci 1-sze.od rocznika 98 w gore do momentu montazu wtrysku choc i wtryskowe nawet 636 tez pasuja i smigaja na gaznikach...pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kormoran Opublikowano 27 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 w takim razie czy wał od 636 z 2002 roku wraz z panewkami bedzie pasowal do silnika 599 z 2000r? I czy w ogóle lepiej jest kupic wal z panewkami i wlozyc czy drugi silnik. Tak przynajmniej wiedzial bym na czym stoje a jak kupie silnik to nie wiadomo czy za chwile znowu nie bedzie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 w takim razie czy wał od 636 z 2002 roku wraz z panewkami bedzie pasowal do silnika 599 z 2000r? I czy w ogóle lepiej jest kupic wal z panewkami i wlozyc czy drugi silnik. Tak przynajmniej wiedzial bym na czym stoje a jak kupie silnik to nie wiadomo czy za chwile znowu nie bedzie to samo. A czy masz pojęcie o co pytasz?Tutaj masz zamienniki: ZX600-J1 Ninja ZX-6R (2000) ZX600-J2 Ninja ZX-6R (2001) ZX600-J3 Ninja ZX-6R (2002) ZX600-J4 ZZR600 (2005) ZX600J6F ZZR600 (2006) ZX600J7F ZZR600 (2007) ZX600J8F ZZR600 (2008)Kompletny wał kosztuje tylko 650$ ale z montażem nowego sam sobie nie poradzisz. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.