Skocz do zawartości

Kawasaki zx6r 2000r. stukanie


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

chcialeś zaoszczędzić a wywaliłeś pieniądze w błoto. Ten silnik to już śmietnik- jest zatarty na wale.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to są właśnie okazje z allegro.

Już nie raz słyszałem co ludzie robią w przypadku gdy zatrze się panewka na wale. Jeśli silnik jeszcze w miarę pracuje, wlewają najtańszy olej mineralny i często stuki przestają być słyszalne, oczywiście na krótką chwilę. No ale taki motocykl nie jest już eksploatowany lecz czeka na szczęśliwego nabywcę w garażu.

Znam taki przypadek z kolegi doświadczenia

Edytowane przez patrykt7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej jest ok takze to raczej nie sa panewki a 8 tys za ninje 6 z 2000 roku to nie jest jakas specjalna okazja. 8-9 to normalna cena z tego co sie orientowalem.

szczerze, to tez nie jestem przekonany,ze to panewki, ale aby stwierdzic co to to juz filmik nie starczy, sprzet powinien wyladowac w warsztacie, czy rozrzad jest dobrze ustawiony? wymieniles napinacz? czy sam lancuszek, sprawdz jeszcze sprzeglo, a pozniej zostaje glowica, choc mialem tez kiedys podobne stuki generowane poprostu przez gazniki, ale to sa tylko przypuszczenia, masz kilka wariantow sprawdz je.

pozdr

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie w zzr 600. Shinigami wie bo mi pomógł duzo w moim temacie. W moim przypadku mial takie problemu z odpaleniem bo 5 zaworow mial podpartych zero luzu. Co prawda jak załapał to juz chodził. A takie cykanie to zawory na bank nie sa, za głośno tłucze. Chociaz ja bym na spokojnie posprawdzał zaczynajac od glowicy. Znowu to jest koszt, bo zabawa z samym zdjeciem glowicy to koszt uszczelki 250zl ( w moim przypadku). Podstaw wanienke pod motor spusc olej zobacz czy nie ma opiłków, aha i jak masz srube spustowa z magnesem to tez zobaczysz. Ogólnie nie wygląda to ciekawie ;(

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemów z paleniem to on nie ma tylko bak jest na poltora metrowym przewodzie i odpalilem go z paliwa na przewodach a juz nie chcialo mi sie dolewac paliwa i nagrywac filmik od nowa. Pali dobrze i tak jak mowisz Shinigami juz 3 osoby ktore na zywo byly i sluchaly to stwierdzily ze to beda zawory bo panewka i rozrzad odpada w 100% ale jeszcze sie wstrzymam , jutro bede mial miernik cisnienia sprezania to posprawdzam zeby wykluczyc pierscien. Ktos sie orientuje ile moze kosztowac regeneracja glowicy w tym modelu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co rozumiesz przez regeneracje głowicy.

Nowy zawór do mojego moto to koszt ok 50zł za szt.

Jeśli masz gniazda rowniez wypalone zniszczone to koszt na 1 zawor sie podwaja lub potraja.

Pozniej docieranie zaworow do nowych gniazd, nowa uszczelka, regulacja zaworów.

 

Koszt profesionalnie naprawionej głowicy oscyluje od 800-1500zl w moim mieście w zaleznosci od ilosci zepsutych gniazd i zaworow. A jak wiesz w tej cenie mozesz kupic drugi sprawny silnik, lub duzo taniej kompletna glowice. Wybor nalezy do ciebie.

 

W moim przypadku gdzie glowica i cylindry byly totalnym zlomem, a dol silnika sprzeglo i skrzynia biegow dobre, kupilem tylko glowice z cylindrami za 300zl. Popatrz na alledrogo,ebay moze akurat tez cos znajdziesz.

 

PS. Jeśli jestes pewien ze to zawory to odglos zle wyregulowanych lub totalnie zapuszczonych zaworow to cykanie. A u Ciebie to stukanie :)

Jeśli dalej jestes pewny siebie tu masz porównanie kolego wlasciciel filmiku dopisal w komentarzy co powodowalo stukanie:) fakt jest to stukanie w silniku auta ale zasada dzialania ta sama

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak. Sprawdziłem cisnienie sprezania okazalo sie ze lewy cylinder nawala. Zdjalem glowice i zawory ok pierscienie tez. Co sie okazalo to lewy zewnetrzny tlok i tylko on nie wysuwa sie do konca i tu oczekuje na dalsze podpowiedzi. A co do nowego silnika drogi kolego to dziekuje bardzo bo po tygodniu albo miesiacu jazdy moge skonczyc tak samo jak i z tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z naprawionym skończysz jeszcze szybciej.

Brak panewki , złap odkurzaczem za denko i pociągnij do góry , ustawi się wyżej od innych :laugh:

Może byc jeszce tak że tuleja sworznia tłokowego odeszłą w niepamięć - zrzuć garnki to sie dowiesz, tak czy inaczej cie to czeka .

 

I nie naprawiaj panewek - a pierdolenie majstrów że sie da między bajki wsadź .

Edytowane przez janosikkk

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...