Zibio Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Witam.Sprawa wygląda następująco.Zimny zapala bez problemu,nawet lepiej bez ssania.Rozgrzany na postoju i zgaszony zapala normalnie.Podczas jazdy zaczyna się dławić na niższych obrotach,ale jak wejdzie powyżej 5000 ciągnie super.Po przejechaniu 2-3km potrafi zgasnąć na wolnych obrotach i już nie odpala.Kręci szybko i po odkręceniu manetki próbuje załapać,ale nie odpala.Jeżeli manetki nie odkręcam nie ma chęci odpalić.Po 15-20minutowym postoju załapuje,ale nie wkręca się na obroty.Gaz do końca a obroty na poziomie 800-1000obr/min.Dymi wtedy trochę na niebiesko.Filtr nowy,świece wymienione,gażniki czyszczone.Dodam tylko,że zmieniony jest wydech na 4w1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 (edytowane) Ja bym sprawdzil poziom paliwa w gaznikach. Edytowane 12 Lipca 2011 przez jimi11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 jaki jest kolor świec? Kiedyś kumpel miał tak w świeżo zakupionej 900rr- wina leżała w gaźnikach. Ktoś pokręcił nastawy http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sigel Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Ewidentnie objawy wskazują na zbyt bogatą mieszankę lub za wysoki poziom paliwa. Co jest w motocyklu, że po wielu namiętnościach znowu on wysuwa się na prowadzenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 Moze nie ewidentnie, ale wyglada ze ktorys z zaworkow iglicowych nie trzyma i paliwo go zalewa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibio Opublikowano 13 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 (edytowane) Dzisiaj rano zapalił na 10 sekund,zgasł i lipa.Spuściłem paliwo z gazników,zalałem jeszcze raz,ale nadal nie odpalił.Dzięki za podpowiedzi,jutro rozbiorę gażniki i zobaczę zaworki i poziom paliwa.Człowiek chce pojezdzić i nie może.Motor mam poza Łodzią i mało czasu w ciągu dnia na oględziny.Ile powinna być wykręcona śruba od mieszanki?U mnie jest ok 1,5 obrotu.Świec nie sprawdzałem,ale też jutro zerknę. Edytowane 13 Lipca 2011 przez Zibio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Dzisiaj rano zapalił na 10 sekund,zgasł i lipa.Spuściłem paliwo z gazników,zalałem jeszcze raz,ale nadal nie odpalił.Dzięki za podpowiedzi,jutro rozbiorę gażniki i zobaczę zaworki i poziom paliwa.Człowiek chce pojezdzić i nie może.Motor mam poza Łodzią i mało czasu w ciągu dnia na oględziny.Ile powinna być wykręcona śruba od mieszanki?U mnie jest ok 1,5 obrotu.Świec nie sprawdzałem,ale też jutro zerknę.na 1 i 4 gazniku 2 obroty 2 i 3 masz OK Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 zaworki jak najbardziej, ale możesz również obniżyć iglice na sam dół, u mnie to pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibio Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 (edytowane) Wyregulowałem skład na 1,5 obr na 2i3 ,a na 2 obr na 1i4,iglice były na 3 rowku od góry więc opuściłem o jeden,uszczelniłem króćce.Zapaliła,więc rozgrzałem,zsynchronizowałem i nawet nie były bardzo rozkalibrowane.Chodziła przez jakis czas,pózniej zgasła.Po odpaleniu wkręca się normalnie na obroty,pochodzi 5-7 min i obroty spadają,aż zgaśnie.Świece są lekko okopcone na czarno,ale po przetarciu palrem robią się takie jasno brązowe.Mam gażniki od gsxr 750 38mm średnicy i bym je założył,ale nie mają wejścia na podciśnienie.Podpowiedzcie jak je podłączyc żeby paliwko sobie brały tak jak te,które są teraz(BST36SS)?Zauważyłem,że jak zdejmę odmę to mu lepiej,a z odmy kopci trochę i czuć spaliny jak z wydechu,takie gryzące w oczy. Edytowane 19 Lipca 2011 przez Zibio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Gazniki regulujesz na goracym silniku, wlasnie wtedy gdy chce zgasnac.Sprawdzales jak wyglada filtr powietrza ?Masz przedmuchy gazow do skrzyni korbowej silnika, a wtej sytuacji filtr moze polec bardzo szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibio Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Filtr mam nowy tak jak świece.Zainstalowałem gazniki od gsxr 750(olejak)o średnicy 38mm.Teraz wyreguluje jeszcze zawory i zobacze jak to wszystko będzie grało.Nastaw tych gazników nie zmieniałem.Moim zdaniem troszkę za bardzo z tej odmy spalinami kopci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibio Opublikowano 25 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Zawory ustawione,gazniki od gsx750r i jest rewelacja.Obroty są idealne,wkręca się na obroty bardzo żwawo.Zawory były bardzo ciasne.Jutro poskładam resztę i jazda próbna. :crossy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Miałem taki sam problem w quadzie - powód okazał się totalnie prozaiczny, przy składaniu gaźnika założyłem odwrotnie prowadnicę zaworu iglicowego, więc ustawiał się zły poziom paliwa. Czyli to, co pisze Sigel, poszukaj tylko przyczyny. Zobacz, czy się iglica nie zawiesza. https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibio Opublikowano 25 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Gazniki które miałem wymontowałem do dokładnego przejrzenia.Poziom paliwa był ok,iglice opuściłem na drugi ząbek od góry(były na trzecim,zaworki trzymają bo jak wtłaczam powietrze i zamknę zaworek to trzyma,skład mieszanki regulowałem zarówno tak jak w serwisówce jak i wg wskazówki na 1 i 4 gazniku 2 obroty 2 i 3 masz OK i też nici.Teraz chodzi na tych od gsxr ,a te będę mógł dokładnie prześwietlić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 A na gixerowych chodzi tak, jak powinien? https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi