Karacz Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Witam, Już od razu na początku napiszę , że nie rozumiem dlaczego opony torowe (bez bieżnika) są lepsze od zwykłych opon z bieżnikiem. Według mnie , jest to wbrew logice :).Przejdę do rzeczy.Skoro opony torowe wydajniejsze od normalnych opon, to dlaczego używanie ich na publicznych drogach jest nielegalne? Chore prawo , czy te sportowe opony posiadają pewne specyfikacje które wręcz utrudniają jazdę po publicznych drogach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 (edytowane) opony torowe są lepsze na toraby dobrze "trzymały" należy je odpowiednio rozgrzać (okrążenia rozgrzewające, koce)w warunkach miejskich nie masz możliwości ich dobrze dogrzać bieżnik służy do odprowadzenia wodyna torze wybierasz sobie oponę w zależności od panujących warunków (różne mieszanki gumy, bieżnik w oponach deszczowych)jeżdżąc po ulicach nie będziesz zmieniał co chwilę kół prawda? oczywiście zostaje jeszcze kwestia trwałości - opony torowe z uwagi a inne mieszanki gumy zapewniają dużo krótszą żywotność niż opony drogowe Edytowane 3 Lipca 2011 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 opony torowe są lepsze na toraby dobrze "trzymały" należy je odpowiednio rozgrzać (okrążenia rozgrzewające, koce)w warunkach miejskich nie masz możliwości ich dobrze dogrzać bieżnik służy do odprowadzenia wodyna torze wybierasz sobie oponę w zależności od panujących warunków (różne mieszanki gumy, bieżnik w oponach deszczowych)jeżdżąc po ulicach nie będziesz zmieniał co chwilę kół prawda? oczywiście zostaje jeszcze kwestia trwałości - opony torowe z uwagi a inne mieszanki gumy zapewniają dużo krótszą żywotność niż opony drogowePozwolę się nie zgodzić-ale ja się nie znam, w końcu zajeździłem nie więcej niż 10 kompletów opon torowych-jeżdżąc głownie po drogach :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Hola hola mój miły, ale nie latałeś na slickach.A czy założyciel tematu o takowe pytał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian65 Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Nie jeżdżę na torach ale miałem okazję kilkakrotnie używać slików na drogach.Rankiem zaraz po wyjeździe z domu trzeba na nich uważać do puki się nie rozgrzeją bo gwałtowne przyspieszanie powoduje uślizgi tylnego koła.Jazda w deszczu to istna masakra.Moto ślizga się i trudno nad nim zapanować bo brak bieżnika odprowadzającego wodę a opony robią się twarde.Myślę że to główne przyczyny niedopuszczenia ich do ruchu w cywilu... :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G3d Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Hola hola mój miły, ale nie latałeś na slickach.SupercorsaRacetecD211One się nie liczą, bo na tym to i po śniegu można pałować. Potwierdzam - supercorsy.http://img194.imageshack.us/img194/2480/picture26yh.pngW normalnych warunkach mozna praktycznie po ruszeniu odrazu na gume dawac :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 A widział ktoś slick`a w HD? To zapraszam do mnie. Taka frajda z jazdy że już drugi sezon żal mi zmieniać na coś z bieżnikiem. :buttrock: A druga, zdrowa oponka wisi na haku w garażu.... Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Qurim, ty mylisz slick'a z łysą gumą, gdzie zaraz oplot wyjdzie :icon_razz: Ta nawet jak ją opalarką rozgrzejesz, i tak już trzymać nie będzie :wink: Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 A czy założyciel tematu o takowe pytał?Tak. Chyba że używanie tych z bieżnikiem też jest nielegalne. Cytuj Strona | Portfolio | FB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Niektóre z bieżnikiem też nie posiadają homologacji drogowej Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Osikowicz Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Sporo jeździłem R6 po drodze na oponach torowych, bo mi szkoda było na nowy komplet po sezonie wyścigowym i dojeżdżałem te z toru. Na sclickach bardzo było przyjemnie, jeśli akurat nie padało. Jeśi padało, to jazda wymagała namysłu nad kwestią ogólną - czy mnie naprawdę poje..? Któregoś ranka, a był już grudzień, pojechałem do pracy i wysmarowałem się na rondzie. Słonko świeciło, temperatura +3, a ja zbierałem złom z ulicy i zastanawiałem, jak doszło do high-side'u w tym miejscu i przy tej prędkości. Przecież wszystko zrobiłem jak zawsze. Tylko nie wziąłem pod uwagę, że przy tej temperaturze niedogrzany slick ma wszystkie cechy dębowego kloca, a najmniej przypomina gumę. I tak się skończyła moja kariera na R6. Resztę wyścigowych opon dojeżdżam na Zippie Trackerze. Przednich, ostatnia tylna poszła na śmietnik, bo nie ten rozmiar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toOczeQ Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Sporo jeździłem R6 po drodze na oponach torowych, bo mi szkoda było na nowy komplet po sezonie wyścigowym i dojeżdżałem te z toru. Na sclickach bardzo było przyjemnie, jeśli akurat nie padało. Jeśi padało, to jazda wymagała namysłu nad kwestią ogólną - czy mnie naprawdę poje..? Któregoś ranka, a był już grudzień, pojechałem do pracy i wysmarowałem się na rondzie. Słonko świeciło, temperatura +3, a ja zbierałem złom z ulicy i zastanawiałem, jak doszło do high-side'u w tym miejscu i przy tej prędkości. Przecież wszystko zrobiłem jak zawsze. Tylko nie wziąłem pod uwagę, że przy tej temperaturze niedogrzany slick ma wszystkie cechy dębowego kloca, a najmniej przypomina gumę. I tak się skończyła moja kariera na R6. Resztę wyścigowych opon dojeżdżam na Zippie Trackerze. Przednich, ostatnia tylna poszła na śmietnik, bo nie ten rozmiar. Gratuluje pomysłu wyjazdowego w Grudniu na slickach :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 pomysł rzeczywiście przedni w grudniu jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Tak się dziwicie, jakbyście nigdy w grudniu na moto nie jeździli... :icon_rolleyes: Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Na SLICKACH? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.