przem0_87 Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Witam,przymierzam się do wymiany żarówki H4 na BiXenon ale zaniepokoiły mnie informacje iż z powodu że szkoło nie jest gładkie tylko ryflowane efektywność takiego xenonu nie jest za dobra. Dokładnie chodzi o to że strumień światła jest rozpraszany na wszystkie strony. Co o tym sądzicie ? Czy szkoło ma jakiś wpływ na strumień światła ? Nie chciał bym wydać 200 zł na to jeśli okazało by się bublem :mellow: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 (edytowane) Witam,przymierzam się do wymiany żarówki H4 na BiXenon ale zaniepokoiły mnie informacje iż z powodu że szkoło nie jest gładkie tylko ryflowane efektywność takiego xenonu nie jest za dobra. Dokładnie chodzi o to że strumień światła jest rozpraszany na wszystkie strony. Co o tym sądzicie ? Czy szkoło ma jakiś wpływ na strumień światła ? Nie chciał bym wydać 200 zł na to jeśli okazało by się bublem :mellow: Nie wiem jak z efektywnością, ale bądź pewien że wszyscy nadjeżdżający z przeciwka będą cię kleli jeszcze długie kilometry po tym spotkaniu. Z własnych obserwacji wiem że do przeróbek na xenon nadają się tylko lampy soczewkowe na H7, choć i tak jest to niezgodne z prawem i mogą ci zabrać dowód. Xenon na H4 świeci na wszystkie strony, nie da się tego wyregulować i wygląda to wieśniacko. Ryflowane szkło ma decydujący wpływ na strumień świetlny. Zostaw sobie to 200pln na paliwo :buttrock: . Edytowane 27 Maja 2011 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Witam,przymierzam się do wymiany żarówki H4 na BiXenon ale zaniepokoiły mnie informacje iż z powodu że szkoło nie jest gładkie tylko ryflowane efektywność takiego xenonu nie jest za dobra. Dokładnie chodzi o to że strumień światła jest rozpraszany na wszystkie strony. Co o tym sądzicie ? Czy szkoło ma jakiś wpływ na strumień światła ? Nie chciał bym wydać 200 zł na to jeśli okazało by się bublem :mellow:teraz na topie jest TriHelium H14 z przydymiona banka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 (edytowane) Ciekawe kiedy u Nas wjedzie moda na pojazdy sprawne technicznie. Włącznie z dobrze ustawionym oświetleniem. Chyba nieprędko. Chcesz mieć dobre światła to zainwestuj w porządną żarówkę dobrej marki. Zakładanie do oryg. lampy Xenonów, Zenonów czy innych H-milionów to jak "tuning" wydechu wiertarką. :banghead: Markowa, dobra żarówka daje kilkadziesiąt % więcej światła niż zwykła chińska tego samego typu i mocy. Ewentualnie poszukaj na stacjach benzynowych żarówek H4 o mocy 110/90W. Ciężko je dostać bo są znakowane "Not for use in Europe". U mnie kiedyś były takie, nie wiem jak teraz bo w Harrym mam H4 z która przypłynął ze Stanów czyli 130/130W. :icon_eek: Edytowane 27 Maja 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 AFAIR był temat w mechanice, proponuję poszukać. poza tradycyjną pogadanką "a ja mam i mi dobrze", były również konkretne argumentyjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domestos_WC Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 jaja sobie chłopie robisz?? ciekawe jakbym ci tak latarka po oczach przez noc dawał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yze750 Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Światła mozesz poprawić czyszcząc wszelkie konektory z wiązki od świateł (w sumie też nie tylko) i przy okazji założyć przekaźniki (jesli moto ich nie ma). Cytuj --== XtzParts.com - części do XTZ 660, XTZ 750, TDM 850, TRX 850, TDM 900 ==-- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem0_87 Opublikowano 27 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Dzięki za info :) najlepiej w tym wypadku będzie zainwestować w dobrą żarówkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Weź pod uwagę ewentualny kłopot podczas przeglądu rejestracyjnego. Diagności niemiło patrzą na niehomologowane oświetlenie, współpracujące z reflektorem przeznaczonym do oświetlenia żarowego, w tym wypadku oświetlenia halogenowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 Łojtam diagności... Po co psuć dobry reflektor motocykla? :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 A co na taki xenon powie regulator napięcia przeciez pobiera on mniej prądu niż zarówka 55w więc regulator się bedzie bardziej grzał ??Bo mysle do f3 założyćpozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 A co na taki xenon powie regulator napięcia przeciez pobiera on mniej prądu niż zarówka 55w więc regulator się bedzie bardziej grzał ??Bo mysle do f3 założyćpozdra jak jedziesz ze zgaszonymi swiatłami w ogóle to przegrzewa Ci się regulator? Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Jeszua ma rację, temat przedyskutowany bardzo obszernie.Żarówka 90/110W też jest zabroniona u nas ale nie tylko w tym problem. Nagrzewa się znacznie mocniej niż zalecana i wypala wtyczkę oraz gniazdo. Często topi odbłyśnik.Pobór mocy przez przetwornicę to 35W więc jest mniejszy niz zalecana żarówka więc pogrzebałbym te pierdoły o regulatorze.Co do montażu w ryflu nie wypowiadam się... :wink: Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 a jak jedziesz ze zgaszonymi swiatłami w ogóle to przegrzewa Ci się regulator?No faktycznie gafe walnołem :D to chyba przez to ze nigdy bez swiateł nie jechałem :) Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Tak jak ktos wczesniej napisał, poczysć złącza i załóż przekaźniki, a sam zauważysz ile energii traciłeś na złączach. Generalnie jazda na światłach jest mniej obciażąjaca dla regulatora niż bez. Regulator nadmiar mocy musi odprowadzać na masę, stąd prędzej go przypalisz jazdą bez oswietlenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.