Skocz do zawartości

zakrety


oil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W stwierdzeniu, że przycieranie sliderem to lans jest oczywiście ogromna doza prawdy. Ale po co w ogóle przycierać? Nie po to, żeby wiedzieć jak głęboko jest złożony motocykl?

 

P.S. W ogóle to naprawdę najbardziej gorąco na świecie polecam zlecenie zrobienia sobie zdjeć podczas jazdy, ile się można dowiedzieć o swojej pozycji na motocyklu :)

Edytowane przez MarcMarc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kivi się chyba zatrzymał na prawym kolanie z nudów.

Zdjął kask, zajarał szluga w złożeniu i pojechał dalej.

 

MarcMarc, zawsze to powtarzam. Chcesz popracować nad pozycją - weź kogoś, kto patrzy z boku, a najlepiej jak jeszcze trzaska foty.

 

Ernest - zajebista liczba postów :)

Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom!

 

dmnz.jpg <== kliknij i polub :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem kierowcy dzięki naciskowi kolana sa w stanie utrzymać motocykl w przypadku jazdy w uślizgu. Chcianym bądź nie.

 

Mając jakieś tam doświadczenie nie trzeba dotykać asfaltu by mieć swiadomość złożenia motocykla.

 

Osobiście mam wrażenie, może dość oryginalne, że dotykając sliderem asfaltu na naprawdę długich i szybkich łukach mam lepszą orientację w zakręcie. Jakoś łatwiej mi jechać po założonej trajektorii mając 3 punkty kontaktu z nawierzchnią. Może to nieracjonalne, ale takie mam odczucie.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hahahaha Skolioza. Kocham Was. Turlam się ze śmiechu. Choć nie było mi tak wesoło jak jeden Pan "skolioza" zrobił mnie w Radomiu na ponad sekundę.

 

Mnie na torze regularnie łykają goście wygięci w paragraf. A ja dalej pracuję nad swoją techniką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo prawdopodobne że "skolioza team" na szybkim torze okazaliby się dużo wolniejsi od tych technicznych.

 

 

Theodor - miód na moje serce! Cały czas mam nadzieję, że jednak technika jest najważniejsza (choć w tym wątku padło także coś o rozmiarze...) :biggrin:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ernest - zajebista liczba postów :)

 

Szataaaaan !!! :)

 

Osobiście mam wrażenie, może dość oryginalne, że dotykając sliderem asfaltu na naprawdę długich i szybkich łukach mam lepszą orientację w zakręcie. Jakoś łatwiej mi jechać po założonej trajektorii mając 3 punkty kontaktu z nawierzchnią. Może to nieracjonalne, ale takie mam odczucie.

 

Ja mam tak samo - ale ja mam jeszcze inne odczucie. Np. w Radomiu - jadąc kierunek w prawo - mamy ten zakręt lewy, zaraz za ciasnym prawym - licząc od prostej startowej - nr 4 i przechodzi w 5. Wchodząc w niego - chcąc - nie chcąc przerzuca się motocykl z prawa w lewo i dotyka się kolanem na wejściu - i przyspieszając zaczynam podnosić moto ale zamykając winkiel dociskam moto jeszcze mocniej i znowu dotykam przy wyjściu. I kilka razy próbowałem raz w ten sposób - a raz tak żeby trzeć w dużym złożeniu przez cały zakręt. I jednak wydaje mi się - że jak się jedzie cały zakręt na kolanie - wtedy jest szybciej, bo można go dużo mocniej zacieśnić właśnie przez to że tam jest specyficzny profil zakrętu.

...to nie motur, LECZ TWA BANIA
...WYMAGA... tuningowania!

https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domyślam się o co Ci chodzi. Ale jeśli to jest ten zakręt o którym myślę to tam jest siodło w szczycie zakrętu.

Daj może jakąś mapkę toru z zaznaczonym miejscem i kierunkiem jazdy.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już myślałem, że jestem zajebisty prawie jak Rossi, zobaczyłem swoje zdjęcia i znów wiem, że gó... umiem ;) Z wyginania bioder w stronę zakrętu, wyszło zrzucanie tyłka itd :P Macie już może Tomku i Yuby dokładną datę na wiosnę w Trójmieście ? Albo przybliżoną ? I jak to mniej więcej będzie wyglądać czasowo/godzinowo ? ;) Zdjęcia z pozycją nie wrzucę, bo od skolioz mnie zwymyślacie ;)

Pzdr :crossy:

Edytowane przez Techniacz

Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdięcia są bardzo ważne. Nawet jak ktoś Cię obserwuje i udziela wskazówek to widząc błędy na fotce jest taka uwaga bardziej obrazowa. jak widzę swoje zdięcia z zeszłego roku to aż mi wstyd :D

A tu taka aktualna :icon_twisted:

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdięcia są bardzo ważne. Nawet jak ktoś Cię obserwuje i udziela wskazówek to widząc błędy na fotce jest taka uwaga bardziej obrazowa. jak widzę swoje zdięcia z zeszłego roku to aż mi wstyd :D

A tu taka aktualna :icon_twisted:

Szacun. Przekonałeś mnie właśnie do wyjazdu w środę.

"Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że to też zależy od wiedzy jaką kto posiada. Bez przygotowania merytorycznego można godzinami wpatrywać się w fotki i nie wiedzieć co jest dobrze a co źle w pozycji na motocyklu.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...