ernestZL Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 albo kosz sprzęgłowy R1 :icon_twisted: :icon_biggrin: Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 (edytowane) W stwierdzeniu, że przycieranie sliderem to lans jest oczywiście ogromna doza prawdy. Ale po co w ogóle przycierać? Nie po to, żeby wiedzieć jak głęboko jest złożony motocykl? P.S. W ogóle to naprawdę najbardziej gorąco na świecie polecam zlecenie zrobienia sobie zdjeć podczas jazdy, ile się można dowiedzieć o swojej pozycji na motocyklu :) Edytowane 12 Września 2011 przez MarcMarc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Kivi się chyba zatrzymał na prawym kolanie z nudów.Zdjął kask, zajarał szluga w złożeniu i pojechał dalej. MarcMarc, zawsze to powtarzam. Chcesz popracować nad pozycją - weź kogoś, kto patrzy z boku, a najlepiej jak jeszcze trzaska foty. Ernest - zajebista liczba postów :) Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Czasem kierowcy dzięki naciskowi kolana sa w stanie utrzymać motocykl w przypadku jazdy w uślizgu. Chcianym bądź nie. Mając jakieś tam doświadczenie nie trzeba dotykać asfaltu by mieć swiadomość złożenia motocykla. Osobiście mam wrażenie, może dość oryginalne, że dotykając sliderem asfaltu na naprawdę długich i szybkich łukach mam lepszą orientację w zakręcie. Jakoś łatwiej mi jechać po założonej trajektorii mając 3 punkty kontaktu z nawierzchnią. Może to nieracjonalne, ale takie mam odczucie. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Hahahaha Skolioza. Kocham Was. Turlam się ze śmiechu. Choć nie było mi tak wesoło jak jeden Pan "skolioza" zrobił mnie w Radomiu na ponad sekundę. Mnie na torze regularnie łykają goście wygięci w paragraf. A ja dalej pracuję nad swoją techniką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Bardzo prawdopodobne że "skolioza team" na szybkim torze okazaliby się dużo wolniejsi od tych technicznych. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Bardzo prawdopodobne że "skolioza team" na szybkim torze okazaliby się dużo wolniejsi od tych technicznych. Theodor - miód na moje serce! Cały czas mam nadzieję, że jednak technika jest najważniejsza (choć w tym wątku padło także coś o rozmiarze...) :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Ernest - zajebista liczba postów :) Szataaaaan !!! :) Osobiście mam wrażenie, może dość oryginalne, że dotykając sliderem asfaltu na naprawdę długich i szybkich łukach mam lepszą orientację w zakręcie. Jakoś łatwiej mi jechać po założonej trajektorii mając 3 punkty kontaktu z nawierzchnią. Może to nieracjonalne, ale takie mam odczucie. Ja mam tak samo - ale ja mam jeszcze inne odczucie. Np. w Radomiu - jadąc kierunek w prawo - mamy ten zakręt lewy, zaraz za ciasnym prawym - licząc od prostej startowej - nr 4 i przechodzi w 5. Wchodząc w niego - chcąc - nie chcąc przerzuca się motocykl z prawa w lewo i dotyka się kolanem na wejściu - i przyspieszając zaczynam podnosić moto ale zamykając winkiel dociskam moto jeszcze mocniej i znowu dotykam przy wyjściu. I kilka razy próbowałem raz w ten sposób - a raz tak żeby trzeć w dużym złożeniu przez cały zakręt. I jednak wydaje mi się - że jak się jedzie cały zakręt na kolanie - wtedy jest szybciej, bo można go dużo mocniej zacieśnić właśnie przez to że tam jest specyficzny profil zakrętu. Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Domyślam się o co Ci chodzi. Ale jeśli to jest ten zakręt o którym myślę to tam jest siodło w szczycie zakrętu.Daj może jakąś mapkę toru z zaznaczonym miejscem i kierunkiem jazdy. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 (edytowane) Już myślałem, że jestem zajebisty prawie jak Rossi, zobaczyłem swoje zdjęcia i znów wiem, że gó... umiem ;) Z wyginania bioder w stronę zakrętu, wyszło zrzucanie tyłka itd :P Macie już może Tomku i Yuby dokładną datę na wiosnę w Trójmieście ? Albo przybliżoną ? I jak to mniej więcej będzie wyglądać czasowo/godzinowo ? ;) Zdjęcia z pozycją nie wrzucę, bo od skolioz mnie zwymyślacie ;)Pzdr :crossy: Edytowane 18 Września 2011 przez Techniacz Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Zdięcia są bardzo ważne. Nawet jak ktoś Cię obserwuje i udziela wskazówek to widząc błędy na fotce jest taka uwaga bardziej obrazowa. jak widzę swoje zdięcia z zeszłego roku to aż mi wstyd :DA tu taka aktualna :icon_twisted: Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Zdięcia są bardzo ważne. Nawet jak ktoś Cię obserwuje i udziela wskazówek to widząc błędy na fotce jest taka uwaga bardziej obrazowa. jak widzę swoje zdięcia z zeszłego roku to aż mi wstyd :DA tu taka aktualna :icon_twisted:Szacun. Przekonałeś mnie właśnie do wyjazdu w środę. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Zdięcia są bardzo ważne. Często odnoszę wrażenie, że ludziom foty z jazdy potrzebne są jedynie do lansu w internetach, a nie weryfikowania techniki jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Myślę że to też zależy od wiedzy jaką kto posiada. Bez przygotowania merytorycznego można godzinami wpatrywać się w fotki i nie wiedzieć co jest dobrze a co źle w pozycji na motocyklu. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 A jeszcze tak wracając do tematu "zakrętów" - być może już filmik był. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.