qurim Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 (edytowane) Miałeś chyba na myśli OHV czyli z wałkiem w bloku, bo dolnozaworowych to już chyba nikt nie robi :icon_razz: Jeśli oglądałeś jakieś dwa dni temu "how its' made" o Nascar, to tam właśnie było błędne tłumaczenie.Pozdrawiam. Ojtam. Odrózniam OHV od Flathead`ów czyli SV. Posiadam OHV V2 w garażu. :buttrock: Wracając do tematu. TL-R vs.Gixxer. Fakt, nie wziąłem pod uwagę trakcji. Ale nie o tym jest temat. Co gdyby oba motocykle tak samo się prowadziły? PS. VFR jest nudna jak Polsat. Jedynym pocieszeniem może być dobry wydech, wtedy fajno ryczy taki Viffer. Edytowane 12 Maja 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemekB Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Weźmy dwa motocykle z tej samej generacji a nawet rocznika np. TL-R i Gixxer 1000, wsadź na nie 2 identycznych kierowców, najlepiej sklonowanych i puść ich na tor. Ja obstawiam że ziom na TL-R wygra. Ja obstawiam, że prędzej sklonują człowieka niż dojdziecie do jednego wniosku w tym temacie :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 w tym sezonie mam już serdecznie dość odgłosów parszywych r4, zwałszcza wszechobecnych sześćsetek ujeżdżanych przez baranów :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G3d Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Co masz na mysli ;) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 chodzi mi o placków w białych adidaskach na sportowych motórach stojących w korkach razem z autami bo ledwo na rowerze umieją jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joey69 Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 (edytowane) To musisz sprzedać VFR.Ale kolega twierdzi ze jego V jest agresywne w oddawaniu mocy i szarpanie co powoduje w nim jakis dyskomfort.btw ponoc jazda na motocyklu ma dawać przyjemność gdzie wg ww kolegi V nie daje bo to "ciągła walka" z motocyklem, gdyz oddaje moc agresywnie i jest strach przed zblokowaniem koła.Czyli zbyt szybka redukcja i ..szybkie puszczenie manetki :icon_eek: Czyż nie tak się wypowiedziałeś? ;] Edytowane 13 Maja 2011 przez Joey69 Cytuj "Jak każdy włoski sportowy sprzęt z dusza i mocnym charakterem..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecki_ Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 (edytowane) Ale kolega twierdzi ze jego V jest agresywne w oddawaniu mocy i szarpanie co powoduje w nim jakis dyskomfort.btw ponoc jazda na motocyklu ma dawać przyjemność gdzie wg ww kolegi V nie daje bo to "ciągła walka" z motocyklem, gdyz oddaje moc agresywnie i jest strach przed zblokowaniem koła.Czyli zbyt szybka redukcja i ..szybkie puszczenie manetki :icon_eek: Czyż nie tak się wypowiedziałeś? ;]W swoich wypowiedziach nigdy nie mówiłem, że moje VFR z silnikiem V4 jest agresywne i powoduje dyskomfort :banghead: VFR prowadzi się świetnie, lecz brakuje mi w nim mocy i NM. Mowa była kolego o V2 bo V4 to inna para kaloszy. Mówimy o tym co lepiej nadaje się do sportowej, użytkowej jazdy. Tak jak miałeś w podpisie "RSV nadaje się do codziennej jazdy jak... ferrari"- to też o czymś świadczy.Następnym razem czytamy ze zrozumieniem - mówimy o R4 vs. V2 :buttrock: Edytowane 13 Maja 2011 przez Marecki_ Cytuj <<=== BORN TO RIDE ===>> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 (edytowane) Otóż to, dlaczego mieszacie V4 z V2? Przecież to zupełnie inna bajka: 4 mniejsze cylindry vs 2 większe :icon_razz: V4 to inna wersja R4 (w dużym uproszczeniu) różnica to rozmiar silnika oraz sposób oddawania mocy - ale nie jest to tak mocno zauważalne jak między R4 a V2. BTW nowa R1 ma silnik w zasadzie z charakterystyką v4 (przestawione wykorbienia) choć technicznie to R4 :icon_razz: Edytowane 13 Maja 2011 przez maniek_7 Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gargamel Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Pomimo uwielbienia dla sportowej V2 uważam, że w tym temacie w najbliższym czasie nic się nie zmieni. V2 osiągnęło max swoich możliwości i chyba prędko, nikt nic nie wymyśli aby polepszyć osiągi tego silnika. Jak głosi nieoficjalna plotka w przyszłym sezonie Ducati ma wystawić w Superbik-ach V4. Podobno pierwsze testy silnika wypadły obiecująco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trollsky Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 jezdziłem v2 750 r4 750, 1000 v4 1300 najbardziej odpowiada mi niewysilony litr w r4 kręcący sie do 10kprzewidywalnosc , kultura i dzwięk in plus, w v4 najbardziej mnie denerwowało ze nie trzeba uzywac hamulcy, moment hamujacy silnika gdy manetke sie pusci jest przeogromny, wole rzedówke jak sie pusci gaz to sie dojezda do świateł a nie staje 30 metrów przed nimi :) Cytuj www.trollsky.comhttp://www.youtube.com/user/Trollskyy?feature=watch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 tylko znajdź fajny spotowy motocykl r4 co ma litr pojemności i te 140 koni a nie 180 co do TL kontra GSXR to tl przegra bo - wazy 30kg więcej - jest o 30 koni słabszy. dlatego przepisy superbike dopuszczają v2 1200cm3 maja tam tylko chyba zwężki w układzie dolotowym. gdyby przepisy pozwoliły robić z v2 1200cm3 to samo co z r4 czy v4 to ducati by rządziło jak dawniej jeździłem v4 vfr jakaś taka trochę starsza i zaskoczył mnie totalny brak góry - jeździ się tam tylko środkowym zakresem obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 BTW nowa R1 ma silnik w zasadzie z charakterystyką v4 (przestawione wykorbienia) choć technicznie to R4 :icon_razz:Czy to znaczy, że cykle pracy nie wypadają tam równomiernie co 180 stopni obrotu wału. Tak jak jest standardowo w silnikach R4 i V4 90 stopni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zonq Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Czy to znaczy, że cykle pracy nie wypadają tam równomiernie co 180 stopni obrotu wału. Tak jak jest standardowo w silnikach R4 i V4 90 stopni.Wypadają co 180-90-180-270 stopni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 chodzi mi o placków w białych adidaskach na sportowych motórach stojących w korkach razem z autami bo ledwo na rowerze umieją jeździćAle co Ci w nich przeszkadza? :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gargamel Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Ale co Ci w nich przeszkadza? :) Kolesie są zaje..ści. Zwłaszcza jak ruszają spod świateł i kręcą do czerwonego pola na prostej. Ale najlepsze jest to jak przed delikatnym zakrętem hamują prawie do 0. Respect :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.