Skocz do zawartości

Regulacja gaźnika Keihin CV


Rekomendowane odpowiedzi

Zgadzam się z Adamem - sprawdź szczelność dolotu. Najprościej spryskując łatwopalnym spray'em ( podobno najlepszy jest "autostart" ) wszystkie połączenia, gaźnik - portki i portki - głowice. Oczywiście na rozgrzanym, pracującym silniku. Jakakolwiek zmiana w pracy silnika ( odgłos, tempo ) świadczy o podsysaniu bokami. Wtedy wymiana uszczelniaczy koszt 25 zeta za komplet u Małego. Demontaż portek wymaga gibkich dłoni.

Powodzenia.

RIDE HARD!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczelki dolotu też wymieniałem ( operacja wcale nie jest taka łatwa , ponieważ trzeba dokładnie ustawić kolektor ), pryskałem dezodorantem , nic się nie zmieniało , jedynie jak za długo go perfumowałem to zaciągał filtr powietrza i motocykl gasł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecna pogoda to nie najlepsza pora na regulacje gaźnika w Harrym. Jeśliby teraz Ci się udało ustawić go idealnie to gdy przyjdzie lato zaczną się dziać różne jaja. Harry jest wybredny co do pogody i lubi się długo nagrzewać. Tymczasowo może Ci pomóc regulacja składu mieszanki, pamiętaj że wykręcając śrubę wzbogacasz mieszankę. Minimum 2,5 obr. potrzebuje żeby w miarę działać przy tych temperaturach.

 

 

Ja też ostatnio straciłem nerwy na gaźniku i już go nie tykam. Nie w nim jest problem chyba. Muszę pogrzebać w układzie zapłonowym bo mam taką mini rzeźbę z kablami i pewnie tam jest problem. Po prostu wszystkie opcje które można dokonać na gaźniku wykorzystałem.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z tymi obrotami miałem już w zeszłym sezonie ( jak tylko go kupiłem - wrzesień ) . W tym postanowiłem powalczyć , ale kiepsko już jest z moją cierpliwością - robisz to , potem tamto a efektów nie widać. Może faktycznie poczekać aż będzie cieplej, mam takie wrażenie ,że motocykl nie za bardzo reaguje na kręcenie składem mieszanki , chociaż jak wkręcam śrubę to zaczyna strzelać z tłumików, przy ok. 2,5 obrotu wydaje się ,że pracuje najlepiej. Z tym rozgrzewaniem silnika to do porównania mam innego evo , szybciej się rozgrzewa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie po starcie mogę od razu zamknąć ssanie i jazda jest bezproblemowa (mikuni + andrews). z obrotami wolno spadającymi miałem kiedyś tez problem , wówczas pracował silnik na gazniku s$s , ale nawet po zmianie na keihina nie było poprawy . za jakiś czas zainwestowałem w ostrzejszy wałek rozrządu i po tym zabiegu obroty błyskawicznie spadają na ustawione 500-600 . ostry wałek stwarza małe opory podczas wolnej pracy dlatego silnik nie wkręca się pod wpływem resztek niedopalonej mieszanki .

sprawdż też jaką masz dysze wolnych bo wygląda ,ze jest za mała i przez to masz za wysoko ustawioną przepustnice .

droga rzecz to czy iglica jest regulowana , jesli tak to podnieś bo za duzo powietrza idzie skoro długo musisz jechać na ssaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak regulowales ten gaznik, bo wazne jest zeby go regulowac po pelnym rozgrzaniu silnika.

Brak reakcji na srube skladu mowi o zanieczyszczonych kanalikach ukladu wolnych.

Ja bym go zdjal i dal na myjke do czyszczenia najpierw, a potem sie wzial za regulacje.

w tej chwili wyglada ze rzeczywiscie jest ustawiony zbyt ubogo, czyli sugestia Jerego o iglicy

w gore jest prawidlowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Iglica w moim gaźniku nie jest regulowana, kanaliki przedmuchiwałem powietrzem ze sprężarki , wydaje się być ok. , może faktycznie jest coś z tą dyszą wolnych obrotów

Przedmuchiwanie powietrzem nie daje tak naprawdę nic w większości przypadków. Zastosuj jakąś chemię do gaźnika, a najlepiej zasponsoruj mu kąpiel w myjce ultradzwiękowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieregulowana iglica, pewnie coś w stylu N86B którą ja mam. Ma stały kołnierz na którym się opiera, porównując ją do zwykłej iglicy jest ten kołnierz na najuboższym ustawieniu czyli iglica najniżej ja się da. Przeczytaj oznaczenie na tej iglicy, powinno być nabite. Potem wpisz w Google i znajdziesz listę iglic HD i tam będzie tabela czy to jest uboga czy bogata iglica. Albo zainwestuj w iglicę od Sportstera z 1988 roku, podobno wielu to stosuje i każdy sobie chwali, lepsza reakcja na gaz i ogólnie "performance". Też mam zamiar zakupić ten gadżet. Numer OEM to 27094-88. Tymczasowo spróbuj dopasować jakieś podkładki na tą nieregulowaną iglicę i kombinuj z nimi.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A MOZE KUPILBYS TAKI ZESTAW,SAM ZAKUPILEM TO I JEST OK,

TU W TYM ZESTAWIE JEST IGLICA REGULOWANA I NIE JEST DROGO

http://www.ebay.co.uk/itm/CARBURETOR-KEIHIN-CV-RECALIBRATION-TUNING-KIT-HARLEY-CARB-88-06-BIG-TWINS-/220945161095?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item33715b9b87

TYPE O NEGATIVE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam pytanie, jakie śruby wkęca się w gaźnik od przystawki filtra powietrza ? pewnie to jest 1/4 cala ale nie wiem jaki gwint.

 

Znalazłem ciekawy art. na temat forcewinder-a.

 

http://www.nrhsperfo...rcewinder.shtml

Nie wiedziałem ,ze to ma takie znaczenie.

A tak właściwie to po co jest ta dziura w gaźniku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam

 

...........i o poradę pytam, mam problem z tc 88 gaźnik, po rozgrzaniu silnik potrafi bardzo lekko strzelić i przelać paliwo z gaźnika,(kapnie pare kropel na świński ryj) po wyciągnięciu ssania chodzi dobrze, po zamknięciu powraca, czy powodem mogą być zbyt krótkie dystanse które pokonuję (olej łapie około 150 170 stopni) świece są jeszcze oryginalne od nowości mimo 12 lat i 1900 mil przebiegu może trzeba je wymienić?

 

Z góry przepraszam za prawdopodobnie w złym miejscu umieszczone pytanie ale jestem tu "nowy"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

...........i o poradę pytam, mam problem z tc 88 gaźnik, po rozgrzaniu silnik potrafi bardzo lekko strzelić i przelać paliwo z gaźnika,(kapnie pare kropel na świński ryj) po wyciągnięciu ssania chodzi dobrze, po zamknięciu powraca, czy powodem mogą być zbyt krótkie dystanse które pokonuję (olej łapie około 150 170 stopni) świece są jeszcze oryginalne od nowości mimo 12 lat i 1900 mil przebiegu może trzeba je wymienić?

 

Z góry przepraszam za prawdopodobnie w złym miejscu umieszczone pytanie ale jestem tu "nowy"

 

 

 

 

 

 

 

mialeś na mysli nie 170 celsiusa tylko fahrenheita , czyli 76 stopni c .

sprawdz czy dysza wolnych nie jest zatkana i przy okazji ,jak nie potrafisz ustawiac mieszanki powietrza , wkręć po czym wykręć śrubę o 2-2,5 obr .

nowe świece pewnie tez mogą pomóc .

strzelić czasem lubi każdy gaznikowiec , zależy jak często

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...