Skocz do zawartości

Prośba o wyjaśnienie opisu


uGa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś doświadczony mógłby te słowa z testu nowego motocykla przetłumaczyć na nasz język? Dzięki

 

"Zmiana kierunku na heblu jest szybka i bezproblemowa. W maszynie o omawianej konfiguracji podwozia ważne jest, aby przy dynamicznych przekładkach pilnować gazu, bowiem jego zamknięcie w chwili zmiany kierunku jazdy może skutkować reakcją zawieszenia „podrzucającą" kierowcę w chwili przechodzenia przez punkt równowagi. "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shuy to test przeprowadzony przez zawodowców, którzy 500tki mieli w łapach jak ty na chleb mówiłeś beb a ptaki "plapta". Maszyna ma 210 KM pod tyłkiem. Ale test nie był na torze tylko na krętych asfaltowych ścieżkach. Bardzo krętych. I nic nie miał wspólnego z zawracaniem. Czekam na resztę tłumaczenia przez fachowców od 2oo i przysiegłych tłumaczy. Na pewno nie chodzi o jazdę na torze i hihgside.

 

Już jest "W maszynie o omawianej konfiguracji podwozia ważne jest, aby przy dynamicznych przekładkach pilnować gazu, bowiem jego zamknięcie w chwili zmiany kierunku jazdy może skutkować reakcją zawieszenia „podrzucającą" kierowcę w chwili przechodzenia przez punkt równowagi. Nie zmienia to jednak faktu, że informacja zwrotna docierająca do kierowcy z zawieszenia jest czytelna i jednoznaczna. Stabilność na hamowaniach i wejściach w zakręty, oraz płynne, pozbawione pompowania i myszkowania tylnego zawieszenia, dynamiczne wyjścia z winkli."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale test nie był na torze tylko na krętych asfaltowych ścieżkach. Bardzo krętych.

 

A co za roznica? Yuby juz napisal wyjasnienie wiec czego chcesz wiecej? Czego nie rozumiesz?

Chodzi o to ze przy przekladce nie mozesz zamknac gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shuy to test przeprowadzony przez zawodowców, którzy 500tki mieli w łapach jak ty na chleb mówiłeś beb a ptaki "plapta". Maszyna ma 210 KM pod tyłkiem. Ale test nie był na torze tylko na krętych asfaltowych ścieżkach. Bardzo krętych. I nic nie miał wspólnego z zawracaniem. Czekam na resztę tłumaczenia przez fachowców od 2oo i przysiegłych tłumaczy. Na pewno nie chodzi o jazdę na torze i hihgside.

Chodzi o ten test: http://www.scigacz.pl/Kawasaki,Versys,2010,champion,wagi,sredniej,11878.html ?

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po wczytaniu się w ten tekst stwierdzam,że tutaj chodzi niekoniecznie od razu o highside, tylko wlaśnie o bujnięcie motorniczego ("reakcją zawieszenia „podrzucającą" kierowcę"), co powoduje chwilową niedogodność w prowadzeniu motocykla. Nie napisali, że "kierowcę i motocykl" podrzuci :bigrazz:

W momencie gdy zamykasz gaz, wiadomo, że przód klapnie, co powoduje bujnięcie kierowcy do przodu. No i w tym samym momencie motocykl, który się szybko prostuje również funduje kierowcy chwilowy "stan nieważkości", co dodatkowo wplywa na zmniejszenie kontroli. I to wszystko może się przyczynić do gleby. Taką mam właśnie teoretyczną koncepcję.

Edytowane przez krzywer

Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom!

 

dmnz.jpg <== kliknij i polub :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W momencie przechodzenia przez punkt równowagi kierowca znajduje się chwilowo w stanie nieważkości (w uproszczeniu) Reakcja fizjologiczna powoduje wówczas rozluźnienie mięśni. Pilnowanie gazu ma za zadanie eliminację jego zamknięcia własnie ze względu na tę reakcję fizjologiczną, co skończyłoby się utratą stabilności wraz ze wszystkimi konsekwencjami.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Reakcja fizjologiczna powoduje wówczas rozluźnienie mięśni. Pilnowanie gazu ma za zadanie eliminację jego zamknięcia własnie ze względu na tę reakcję fizjologiczną, co skończyłoby się utratą stabilności wraz ze wszystkimi konsekwencjami.

 

 

Zajebiście niedobrze mi się wtedy robi. :icon_biggrin:

 

YUBY, bo tu nie chodzi o zwieracze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...