Skocz do zawartości

uGa

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O uGa

  • Urodziny 05/21/1972

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    1szastolica

Osobiste

  • Motocykl
    Gilera 500, KLE Versys
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia uGa

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

-3

Reputacja

  1. Witam. Proszę o pomoc. Chodzi o Aprilie Mana. Silnik odpala bez problemu. Trzyma obroty czy zimny czy ciepły. Jednak w trakcie jazdy przy schodzeniu z obrotów gaśnie np. podjeżdżając pod światła. Filtr powietrza nowy. Dzieje się tak częściej gdy silnik zimny a gdy silnik rozgrzany również gaśnie ale rzadziej. Dzieje się to tylko przy szybkim schodzeniu z obrotów. Dzięki za pomoc.
  2. Już czas wymienić tłumik na lepiej brzmiący. Rozważam dwie opcje: 1. 2. Według Was, który lepiej brzmi? Dzięki
  3. Shuy to test przeprowadzony przez zawodowców, którzy 500tki mieli w łapach jak ty na chleb mówiłeś beb a ptaki "plapta". Maszyna ma 210 KM pod tyłkiem. Ale test nie był na torze tylko na krętych asfaltowych ścieżkach. Bardzo krętych. I nic nie miał wspólnego z zawracaniem. Czekam na resztę tłumaczenia przez fachowców od 2oo i przysiegłych tłumaczy. Na pewno nie chodzi o jazdę na torze i hihgside. Już jest "W maszynie o omawianej konfiguracji podwozia ważne jest, aby przy dynamicznych przekładkach pilnować gazu, bowiem jego zamknięcie w chwili zmiany kierunku jazdy może skutkować reakcją zawieszenia „podrzucającą" kierowcę w chwili przechodzenia przez punkt równowagi. Nie zmienia to jednak faktu, że informacja zwrotna docierająca do kierowcy z zawieszenia jest czytelna i jednoznaczna. Stabilność na hamowaniach i wejściach w zakręty, oraz płynne, pozbawione pompowania i myszkowania tylnego zawieszenia, dynamiczne wyjścia z winkli."
  4. Czy ktoś doświadczony mógłby te słowa z testu nowego motocykla przetłumaczyć na nasz język? Dzięki "Zmiana kierunku na heblu jest szybka i bezproblemowa. W maszynie o omawianej konfiguracji podwozia ważne jest, aby przy dynamicznych przekładkach pilnować gazu, bowiem jego zamknięcie w chwili zmiany kierunku jazdy może skutkować reakcją zawieszenia „podrzucającą" kierowcę w chwili przechodzenia przez punkt równowagi. "
×
×
  • Dodaj nową pozycję...