uGa Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Czy ktoś doświadczony mógłby te słowa z testu nowego motocykla przetłumaczyć na nasz język? Dzięki "Zmiana kierunku na heblu jest szybka i bezproblemowa. W maszynie o omawianej konfiguracji podwozia ważne jest, aby przy dynamicznych przekładkach pilnować gazu, bowiem jego zamknięcie w chwili zmiany kierunku jazdy może skutkować reakcją zawieszenia „podrzucającą" kierowcę w chwili przechodzenia przez punkt równowagi. " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shuy Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 A to opis dla motocyklistów czy stolarzy? Cytuj Szukam go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 zawracanie na tylnym hamulcu, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Po naszemu:Przerzucanie motocykla z kolana na kolano jest bezproblemowe. Należy jednak przy tym delikatnie operować gazem bo moto może zrzucić jeźdźca (highside) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uGa Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Shuy to test przeprowadzony przez zawodowców, którzy 500tki mieli w łapach jak ty na chleb mówiłeś beb a ptaki "plapta". Maszyna ma 210 KM pod tyłkiem. Ale test nie był na torze tylko na krętych asfaltowych ścieżkach. Bardzo krętych. I nic nie miał wspólnego z zawracaniem. Czekam na resztę tłumaczenia przez fachowców od 2oo i przysiegłych tłumaczy. Na pewno nie chodzi o jazdę na torze i hihgside. Już jest "W maszynie o omawianej konfiguracji podwozia ważne jest, aby przy dynamicznych przekładkach pilnować gazu, bowiem jego zamknięcie w chwili zmiany kierunku jazdy może skutkować reakcją zawieszenia „podrzucającą" kierowcę w chwili przechodzenia przez punkt równowagi. Nie zmienia to jednak faktu, że informacja zwrotna docierająca do kierowcy z zawieszenia jest czytelna i jednoznaczna. Stabilność na hamowaniach i wejściach w zakręty, oraz płynne, pozbawione pompowania i myszkowania tylnego zawieszenia, dynamiczne wyjścia z winkli." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Ale test nie był na torze tylko na krętych asfaltowych ścieżkach. Bardzo krętych. A co za roznica? Yuby juz napisal wyjasnienie wiec czego chcesz wiecej? Czego nie rozumiesz?Chodzi o to ze przy przekladce nie mozesz zamknac gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kipoix Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Shuy to test przeprowadzony przez zawodowców, którzy 500tki mieli w łapach jak ty na chleb mówiłeś beb a ptaki "plapta". Maszyna ma 210 KM pod tyłkiem. Ale test nie był na torze tylko na krętych asfaltowych ścieżkach. Bardzo krętych. I nic nie miał wspólnego z zawracaniem. Czekam na resztę tłumaczenia przez fachowców od 2oo i przysiegłych tłumaczy. Na pewno nie chodzi o jazdę na torze i hihgside.Chodzi o ten test: http://www.scigacz.pl/Kawasaki,Versys,2010,champion,wagi,sredniej,11878.html ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 (edytowane) A po wczytaniu się w ten tekst stwierdzam,że tutaj chodzi niekoniecznie od razu o highside, tylko wlaśnie o bujnięcie motorniczego ("reakcją zawieszenia „podrzucającą" kierowcę"), co powoduje chwilową niedogodność w prowadzeniu motocykla. Nie napisali, że "kierowcę i motocykl" podrzuci :bigrazz:W momencie gdy zamykasz gaz, wiadomo, że przód klapnie, co powoduje bujnięcie kierowcy do przodu. No i w tym samym momencie motocykl, który się szybko prostuje również funduje kierowcy chwilowy "stan nieważkości", co dodatkowo wplywa na zmniejszenie kontroli. I to wszystko może się przyczynić do gleby. Taką mam właśnie teoretyczną koncepcję. Edytowane 25 Kwietnia 2011 przez krzywer Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 W momencie przechodzenia przez punkt równowagi kierowca znajduje się chwilowo w stanie nieważkości (w uproszczeniu) Reakcja fizjologiczna powoduje wówczas rozluźnienie mięśni. Pilnowanie gazu ma za zadanie eliminację jego zamknięcia własnie ze względu na tę reakcję fizjologiczną, co skończyłoby się utratą stabilności wraz ze wszystkimi konsekwencjami. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 no co Ty niema jak na chwilowe parskniecie albo przymulenie przy przekladaniu i schodzeniu na kolano , wtedy tak pieknie sie "przewraca" potem nagle gwaltowne dodanie gazu i wypad do rowu :crossy: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcino Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 Reakcja fizjologiczna powoduje wówczas rozluźnienie mięśni. Pilnowanie gazu ma za zadanie eliminację jego zamknięcia własnie ze względu na tę reakcję fizjologiczną, co skończyłoby się utratą stabilności wraz ze wszystkimi konsekwencjami. Zajebiście niedobrze mi się wtedy robi. :icon_biggrin: YUBY, bo tu nie chodzi o zwieracze :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.