kr1985 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Witam jestem tu nowy wiec jak bym zrobił cos nie tak to prosze o wyrozumiałość. Mam motor yzf 750 r z roku 1996 i po staniu w zimie zaczał mi mocno dymic olejem na niebiesko zastanawiam sie nad remontem silnika wie ktos ile moze kosztowac taka usluga i czesci do niego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Witam jestem tu nowy wiec jak bym zrobił cos nie tak to prosze o wyrozumiałość. Mam motor yzf 750 r z roku 1996 i po staniu w zimie zaczał mi mocno dymic olejem na niebiesko zastanawiam sie nad remontem silnika wie ktos ile moze kosztowac taka usluga i czesci do niego? Sam od siebie nie zaczął dymić na pewno. Za mało informacji udzieliłeś aby zdiagnozować ten przypadek. np. ile razy w zimie odpalałeś silnik? Kiedy był wymieniany olej ? i jaki olej jest w silniku? czy silnik był przegrzany w ubiegłym sezonie? lub co gorsze w zimie w garażu bo pracował np.10 minut na ssaniu? i wiele innych. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Nie opłaca się remontować, lepiej dorwać używany silnik. A dymi tylko na zimnym silniku po odpaleniu czy cały czas? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kr1985 Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 W zimie odpaliłem go dwa razy. olej był wymieniany przed zima na nowy olej castrol mtx. przegrzany raczej nie był nie przypominam sobie ale zauwazyłem ze entylatory załanczaja sie dopiero powyzej 100 stopni. po odpaleniu dymi i pozniej jak sie nagrzeje to jak odpuszczam gaz to tez dymi na niebiesko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Remoncik silnika tak na oko ok.5 tys zł, jeśli nie będziesz wymieniał każdego drobiazgu który wygląda podejrzanie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 W zimie odpaliłem go dwa razy. olej był wymieniany przed zima na nowy olej castrol mtx. przegrzany raczej nie był nie przypominam sobie ale zauwazyłem ze entylatory załanczaja sie dopiero powyzej 100 stopni. po odpaleniu dymi i pozniej jak sie nagrzeje to jak odpuszczam gaz to tez dymi na niebiesko Uszczelniacze na prowadnicach zaworowych do wymiany ale to też są spore koszty. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Własnie o tym sobie pomyslałem, w niskich temteraturach uszczelniacze twardnieja i pusczaja olej po trzonkach zaworów. Po kilku tygodniach stania cos tam sie do cylindrów przeleje i kopci przy odpaleniu. Pomierz cisnienie w cylindrach z próbą olejową, wyeliminujesz mozliwość padniętych pierścieni. Jak próba wyjdzie OK, to masz głowicę do roboty, na pewno uszczelniacze i ew. prowadnice/zawory. Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kr1985 Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 To najlepiej remont czy drugi silnik? czy to wszystko zalezy jakie beda koszty naprawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 nie szalej tylko poczekaj na wiosne. nalej oleju tyle ila ma byc i przekulaj sie 1000 km. zobacz ile ubylo. jak trzeba to dolej. jak spali wiecej niz litr to sie mozesz martwic - jak mniej to lataj dalej i patrz przed siebie a nie na dym z wydechu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Castrol MTX jest olejem przekładniowym 80W :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 No niezle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kr1985 Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 No taki mi mechanik zalal nic na to nie poradze. Tak myslałem ze jest zly olej i zmienie go zaraz na castrol gps ale nie wiem czy to juz cos pomoze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszekm Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 (edytowane) O losie!! Wyjścia masz dwa, remont albo drugi silnik (może od 1000?) jakiś czas temu przechodziłem podobną przygodę, wpakowałem kupę kasy w remont a w rezultacie kupiłem drugi silnik, który hula jeszcze u drugiego właściciela. Będąc na twoim miejscu (i mając ten bagaż doświadczenia) to... wymieniłbym silnik na taki od YZF 1000 lub FZR 1000 i tego doinwestował, tzn porobił wszystkie testy, próby, powymieniał co potrzeba i miał moc pierwszych R1 w cenie do 8k. Jak ja szukałem silnika do swojej YZF750 to silniki do niej były ku**ewsko niedostępne, jak trafił się jakiś to po dwu dniach już go nie było. A temu mechanikowi to podziękuj i zamiast do niego to częściej zaglądaj na Forum. Zaoszczędzisz kasę i nauczysz się czegoś pożytecznego..... Powodzenia!! Edytowane 15 Lutego 2011 przez Zbyszekm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.