Gość swirzy82 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 witam.mam dosyc!!!! otóz 2 dni temu zrobilem jakies 300 km na 3 a pod konicc na 2 garach chyba...wyjechalem w deszcz z domu na 1 stacje cpn.zatankowalem i jazda z tym ze wyraznie przestal pracowac na jednym cylindrze- moze i 2...musialem tam ddojechac jak juz dojechalem to i wróciłem tak...w czasie jazdy moto mialo słabe chwile(ruszanie z pod swieteł)jak i dobre (jak siie przelamało to jechał jakby nie było usterki) do rzeczy: moto9fazer 600 2001 rok) długo w mym posiadaniu ostatni serwis niedawno -wszystko zawsze na czas robione zawsze bez problemów....teraz przez d dni nie moge go odpalic: wymienilem swiece z cr9e na cr8e-nie pali i na tych i na tych przeczyscilem pompe paliwa i wymienilem filtr pompa dziala i pompuje paliwo do gazników piekna iskra na wszystkich garach piwrwszej nocy(bo siedze przy nim 2 dni)zauwazylem male przebicie na kablach-kable wysuszone przebicie zniklo zostaja cewki tylko czemu daja piekna iskre? napewno nie stracil kompresji gdys jeszcze przed rozkrecaniem zapalilem go 3 raazy z 1-szego na 3i4 cylindrze a potem juz tylko rozpacz sumując paliwo ok prąd ok? wszystko posprawdzane momo to zajechalem 2 baterie i jade teraz na malej samochodowej.....wszelkie próby na pych nic nie daly!!! moto przez 2 dni odezwalo sie tylko 3 4 razy pif paf...nie mam pojecia prosze o rady,,,,,,,,,,,, cewki??????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Zamień fajki miejscami i zobacz czy te same gary będą kulały. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Limo ci dobrze podpowiada - musisz podmieniać elementy instalacji wysokiego napięcia. Poza tym - istotne pytanie - które gary nie palą? Cały czas te same? Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Kiedy zmieniles swiece jaki byl ich kolor? Wszystkie mialy taki sam? Pierwsza sprawa to sprawdz, na ktore garnki nie chodzi. Potem na tym garnku sprawdz czy swieca nie jest zalana. Jesli nie to warto by sprawdzic gazniki. (po 2000r nie bylo wtryskow?) A jesli teraz Ci nie odpala to zobacz czy fajek nie pozamieniales. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość swirzy82 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 to jeszcze model na gaznikach....trudno stwierdzic ktore gary nie chodzily.. nie przyszlo mi do glowy zeby kolanka wydechu sprawdzac strasznie lalo bylem daleko od domu i paczka na tyle...musialem jechac poprostu bo od 2 dni nie bulo odzewu zadnego poza kilkoma strzalami.... fajki juz zamienialem miejscami i bylo nawet wiecej strzalów w tlumnik niz na prawidlowo zalozonychale i tak mizernie.....ostatnio co zapalil to na 3 i 4 cylindrze z wykreconymi swiecami na 1i2 dlatego sugetuje ze kompresji nie stracil....gzniko ok sprawdzone.... iskra na kazym cylindrze jest....wlasniewrocilem od mechanika z nowka cewkami i kablami powiedzialem m pompa paliwa ok u objawy bardzo dziwne i dla niego-przyznal i zasugerowal cdi......strasznie dziwne jak juz pisalem w drodze powrotnej problemy z ruszaniem byly to wtedy na 2 nawet mysle pracowal ale juz jak sie rozbujal to byly kilku sekundowe a nawet kikuminutowe momenty ze pracowal idealnie i przyspieszal np. do 180 tak jak zawsze.... mialem 3 przystanki pieknie palil sawsze dojechalem do domu zagadal na tych 2 garah i tyle....juz nie gada.... ide cewki podmienic a i swieczki byly takie rózowe niby za uboga mieszanka ale zawsze takie byly... nikt mi nie wierzy ale na na 18 litrach paliwa robie nim i nawet czasami powyzej 300 mil bardzo malo i duzo mnie j w porównaniu z poprzednimi fazerami oczywiscie mówie o lagodnum traktowaniu maneki gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W-max Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Cewki i kable wysokiego napięcia na 100% miałem to samo w moim Farerku, w trasie jak pojawiła się wilgoć to zmieniał konfigurację silnika pomiędzy triplem ,a rzędową dwójką. Załączał i odłączał gary jak mu się podobało np. wkręca się leniwie na 2 garach na 6000obr. i strzał! - odpalają dwa następne z efektem TURBO. Po wymianie fajek i świec hulał jak nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość swirzy82 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 ..i wlasnie wrocilem z ekstramalnie szybkiej wymiany cewek z kablami i................................... to samooooooooo qrwa!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 miałem podobny przypadek w gsxf, tyle że u mnie były założone za długie przewody paliwowe, raz napełniało 3-4 gar raz 1-2 a czasem wszystkie 4 i w tym momencie urywało rączki :cool: ale u Ciebie to odpada obstawiam cdi, fajnie byłoby podmienić moduł, w tedy byś wiedział czy to napewno to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość swirzy82 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 cdiiiiiiiii ale s kad iskra? ładna piekna po wymianie cewek bardziej niebieska......zaplony nie wypadają tzn w tym czasie kiedy ma bys iskra to jest hehhe.......trza gazniki rwac musi .. jescze pomiar kompresji ale to niemozliwe jeszcze nie czas chyba ze sie ze*ral bo ............... w ogrodzie czeka silnik pod folią wqrwil sie i juz...... narazie sie poddaje krece juz trohe przy bajkach ale to zmiazdzylo mi jaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Yo! Cewki i kable uzywki, czy nowki? Nie napisales nic o wymianie fajek, a one tez moga to powodowac. Mi jak poszla fajka, to CBFa i bez wilgoci smigala na 3 gary. Ale fajka byla uszkodzona przez mechanika. Nowe kable i nowe fajki. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość swirzy82 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 ...to nie gaznuk cewki swiece kable fajki cdi pompa paliwa...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 no to jak nie to to może podłączenie cewek do masy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W-max Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 No to niezła łamigłówka, napisz co to było jak w końcu dojdziesz do tego Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 czy świece dostał nowe? ew. próbowałeś je miejscami zamienić? iskre swoją drogą może mieć ale za słabą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikerider Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 wymień poprostu bęzynę, piszesz że zaczęłło się po tankowaniu, pewnie nalałeś jakiegoś syfu, kup litr 98 i zalej gaziory bezpośrednio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.