Skocz do zawartości

fzs 600 padł


Gość swirzy82
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam.mam dosyc!!!! otóz 2 dni temu zrobilem jakies 300 km na 3 a pod konicc na 2 garach chyba...wyjechalem w deszcz z domu na 1 stacje cpn.zatankowalem i jazda z tym ze wyraznie przestal pracowac na jednym cylindrze- moze i 2...musialem tam ddojechac jak juz dojechalem to i wróciłem tak...w czasie jazdy moto mialo słabe chwile(ruszanie z pod swieteł)jak i dobre (jak siie przelamało to jechał jakby nie było usterki) do rzeczy: moto9fazer 600 2001 rok) długo w mym posiadaniu ostatni serwis niedawno -wszystko zawsze na czas robione zawsze bez problemów....teraz przez d dni nie moge go odpalic:

wymienilem swiece z cr9e na cr8e-nie pali i na tych i na tych

przeczyscilem pompe paliwa i wymienilem filtr

pompa dziala i pompuje paliwo do gazników

piekna iskra na wszystkich garach

piwrwszej nocy(bo siedze przy nim 2 dni)zauwazylem male przebicie na kablach-kable wysuszone przebicie zniklo

zostaja cewki tylko czemu daja piekna iskre?

napewno nie stracil kompresji gdys jeszcze przed rozkrecaniem zapalilem go 3 raazy z 1-szego na 3i4 cylindrze a potem juz tylko rozpacz

sumując paliwo ok prąd ok? wszystko posprawdzane momo to zajechalem 2 baterie i jade teraz na malej samochodowej.....wszelkie próby na pych nic nie daly!!! moto przez 2 dni odezwalo sie tylko 3 4 razy pif paf...nie mam pojecia prosze o rady,,,,,,,,,,,, cewki???????

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Limo ci dobrze podpowiada - musisz podmieniać elementy instalacji wysokiego napięcia.

Poza tym - istotne pytanie - które gary nie palą? Cały czas te same?

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy zmieniles swiece jaki byl ich kolor? Wszystkie mialy taki sam?

Pierwsza sprawa to sprawdz, na ktore garnki nie chodzi. Potem na tym garnku sprawdz czy swieca nie jest zalana. Jesli nie to warto by sprawdzic gazniki. (po 2000r nie bylo wtryskow?)

A jesli teraz Ci nie odpala to zobacz czy fajek nie pozamieniales.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jeszcze model na gaznikach....trudno stwierdzic ktore gary nie chodzily.. nie przyszlo mi do glowy zeby kolanka wydechu sprawdzac strasznie lalo bylem daleko od domu i paczka na tyle...musialem jechac poprostu bo od 2 dni nie bulo odzewu zadnego poza kilkoma strzalami.... fajki juz zamienialem miejscami i bylo nawet wiecej strzalów w tlumnik niz na prawidlowo zalozonychale i tak mizernie.....ostatnio co zapalil to na 3 i 4 cylindrze z wykreconymi swiecami na 1i2 dlatego sugetuje ze kompresji nie stracil....gzniko ok sprawdzone.... iskra na kazym cylindrze jest....wlasniewrocilem od mechanika z nowka cewkami i kablami powiedzialem m pompa paliwa ok u objawy bardzo dziwne i dla niego-przyznal i zasugerowal cdi......strasznie dziwne jak juz pisalem w drodze powrotnej problemy z ruszaniem byly to wtedy na 2 nawet mysle pracowal ale juz jak sie rozbujal to byly kilku sekundowe a nawet kikuminutowe momenty ze pracowal idealnie i przyspieszal np. do 180 tak jak zawsze.... mialem 3 przystanki pieknie palil sawsze dojechalem do domu zagadal na tych 2 garah i tyle....juz nie gada.... ide cewki podmienic

 

a i swieczki byly takie rózowe niby za uboga mieszanka ale zawsze takie byly... nikt mi nie wierzy ale na na 18 litrach paliwa robie nim i nawet czasami powyzej 300 mil bardzo malo i duzo mnie j w porównaniu z poprzednimi fazerami oczywiscie mówie o lagodnum traktowaniu maneki gazu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cewki i kable wysokiego napięcia na 100% miałem to samo w moim Farerku, w trasie jak pojawiła się wilgoć to zmieniał konfigurację silnika pomiędzy triplem ,a rzędową dwójką. Załączał i odłączał gary jak mu się podobało np. wkręca się leniwie na 2 garach na 6000obr. i strzał! - odpalają dwa następne z efektem TURBO.

Po wymianie fajek i świec hulał jak nowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem podobny przypadek w gsxf, tyle że u mnie były założone za długie przewody paliwowe, raz napełniało 3-4 gar raz 1-2 a czasem wszystkie 4 i w tym momencie urywało rączki :cool:

ale u Ciebie to odpada

obstawiam cdi, fajnie byłoby podmienić moduł, w tedy byś wiedział czy to napewno to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cdiiiiiiiii ale s kad iskra? ładna piekna po wymianie cewek bardziej niebieska......zaplony nie wypadają tzn w tym czasie kiedy ma bys iskra to jest hehhe.......trza gazniki rwac musi

 

.. jescze pomiar kompresji ale to niemozliwe jeszcze nie czas chyba ze sie ze*ral bo ............... w ogrodzie czeka silnik pod folią wqrwil sie i juz...... narazie sie poddaje krece juz trohe przy bajkach ale to zmiazdzylo mi jaja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...