zdenek117 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Kiedyś czytałem recenzję monstera 695. Opisywany był jako motocykl dobry dla początkujących, często także wybierany przez kobiety. Łatwy w prowadzeniu, lekki. Jakiś czas temu, w tym samym miesięczniku, pojawił się test starszego brata - 696. W tekście nie było można znaleźć nic na temat jego przydatności świeżemu motocykliście. Było tylko odniesienie do 695 - nowa odsłona prowadzi się podobnie. I od jakiegoś czasu zastanawiam się jak to jest z tym monsterem. 7 KM więcej. Niby nie dużo. Ale dane katalogowe, to przecież nie wszystko. Ważny jest też sposób oddawania mocy i wiele innych czynników. Próbowałem znaleźć coś w internecie. I znajdowałem. Ale opinie były niestety różne. Postanowiłem, więc założyć tutaj temat (jakoś mam zaufanie do tego forum, w większości piszą tutaj ludzie rozsądni), tak z ciekawości. Czy monster 696 jest dobrym wyborem na pierwszy motocykl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Napisz lepiej kto przedstawil taka opinie ? pewnie www.scigacz.pl :icon_mrgreen: Nie nadaje sie na pierwsze moto. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 6 Stycznia 2011 Administrator Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 A dlaczego to nie nadaje się? Bo moim skromnym zdaniem nadaje się idealnie - jest lekki, prowadzi się jak rower, z dobrymi hamulcami, elastycznym silnikiem potrafiącym jechać 40 km/h na piątym biegu. Przy drobnych parkingowych wywrotkach uszkadza się niewiele elementów, a dołożenie crashpadów na silnik i ośki kół powoduje, że zwykle łamią się tylko klamki i ew. podnóżki. To jest zwykły motocykl dla początkującego motocyklisty, jeśli nie, to proszę o informacje jaki jest. Pomijając CZ350 z 87 roku, którą pewnie byś polecił. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 poza wymienionymi własnościami, mnie osobiście najbardziej interesuje zachowanie silnika. miałem okazję przejechać się kilka razy 600 i jestem raczej skłonny go odradzić właśnie za tą przyczyną: zachowuje się IMvHO zbyt agresywnie, żeby początkujący mógł się na nim poczuć bezpiecznie. lekki ruch manetki i motocykl szarpie do przodu. do tego jedynkę oceniłbym raczej jako szybką, co tym bardziej utrudnia "toczenie się" z niewielką prędkością 695/ 696 różni się pod tym względem od starszego modelu? jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdenek117 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Ks-rider - opinie jakoby 695 był dobry dla początkujących znalazłem w Świecie Motocykli. Jakiś czas później był test 696. Tam nie pisali nic na ten temat. Jedynie, że jest podobny do młodszego brata. Stąd moja ciekawość jak jeździ 696. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 696 nadaje się jak najbardziej na pierwszy motocykl i własciwie wyłącznie na pierwszy motocykl. W porównaniu do starszego 695 ma dużo lepszy układ wtryskowy simensa. Trakcja również znacznie lepsza. W porównaniu do 695 prowadzi się jak rower. jeszua, jeśli uważasz że M600 jest agresywny (tym bardziej że wiem o którym zamulonym egzemplarzu mowa) to chyba tylko fotel babci jest łagodniejszy. Generalnie to bardzo dobry wybór na pierwszy motocykl. Pod warunkiem że ktoś chce mieć ducati a nie po prostu motocykl. :biggrin: Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdenek117 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 A jak z reakcją na gaz? Nie będzie niespodziewanych przyśpieszeń, bo w przy pewnych obrotach ma gwałtowny skok mocy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Przy takiej mocy nie ma czegoś takiego jak nagłe, niepodziewane przyśpieszenia;). Ino brać i cieszyć się jazdą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 696 jest mimo ze jak na tak słaby silniczek dość żwawe. Niemniej całkowicie przewidywalne. Nie ma żadnych skoków w charakterystyce w całym użytecznym zakresie obrotów. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 696 jest mimo ze jak na tak słaby silniczek dość żwawe. Niemniej całkowicie przewidywalne. Nie ma żadnych skoków w charakterystyce w całym użytecznym zakresie obrotów. 80 kucy. No dość słabe. Przecież gsxr ma prawie dwa razy więcej. Też lekki. Jak mu założyć kraszpady z przodu i z tyłu. No nie wiem. Może nasi konstytucjonaliści powinni zmienić zdanie. Nie wyciągać vat-u od biednej młodzieży. Przecież diler i tak im to sprzeda. Kierując się oczywiście wagą moto, prowadzeniem porównywalnym do rowera i coś tam jeszcze ściemni. A co? Biznes is biznes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 7 Stycznia 2011 Administrator Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 80 kucy. No dość słabe. Przecież gsxr ma prawie dwa razy więcej. Też lekki. Jak mu założyć kraszpady z przodu i z tyłu. No nie wiem. Może nasi konstytucjonaliści powinni zmienić zdanie. Nie wyciągać vat-u od biednej młodzieży. Przecież diler i tak im to sprzeda. Kierując się oczywiście wagą moto, prowadzeniem porównywalnym do rowera i coś tam jeszcze ściemni. A co? Biznes is biznes Tak samo żenująca opinia jak wszystkie, które tu wyrażasz. Podaj powody, dla którego M696, odpowiednik, powiedzmy Kawasaki ER6, Suzuki Gladiusa, Yamahy XJ6 czy Hondy CBF600, jest złym motocyklem na początek dla 24-letniego, mniemam że rozsądnego człowieka? Co ma kupić jeśli chce nowy motocykl i pyta konkretnie o dany model? Rometa 125 z dwoma kółkami doczepionego do ośki z tyłu? Zacznij wyrażać się konkretnie demagogu z bożej łaski. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 (edytowane) Ja bym proponował, 748/749, mają bardzo przyjemną charakterystykę, i wiele można na nich się nauczyć...ale najważniejsze, mają pancerne ramy nie wyginają się od byle pierdn...cia jak to ma miejsce w większości japonii i niesuperbikowych Ducati... A jedynka... no cóż wrzuca się po prostu i szpula...ki czort zastanawia się dalej, się jeździ i tyle... Co do wspomnianych testów, oba te motocykle nadają się na 1 motocykl , oczywiście 695 ma mniejszą moc, słabsze hamulce ( nie oznacza, że słabe...), ale za to nieco niżej się siedzi, a jak ktoś wrażliwy na podgrzewanie tyłka to też na to nie jest narażony... No po prostu 696 jest tak myślę, taką wcześniejszą 800-tką... aha, i 695 jest nieco oszczędniejszy...ale... jak wcześniej Teoś napsał, zależy od tego, czy się chce mieć motocykl, czy Ducati - bo Ducati kupuje się sercem... Pozdr. J-999 Edytowane 7 Stycznia 2011 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Miałem okazję pośmigać na 620ie . Łagodny jak baranek , lekki , idealny na początek . No i dwa przeloty tuż pod dupą nadawły mu niesamowitych walorów akustyczno - optycznych :icon_mrgreen: . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 A dlaczego to nie nadaje się ? Bo moim skromnym zdaniem nadaje się idealnie - jest lekki, prowadzi się jak rower, z dobrymi hamulcami, elastycznym silnikiem....To jest zwykły motocykl dla początkującego motocyklisty, jeśli nie, to proszę o informacje jaki jest. Pomijając CZ350 z 87 roku, którą pewnie byś polecił. Dominik, jestem ostatni ktory poleci jakiegos starego smiecia. Dlaczego moim zdaniem nie nadaje sie na peirwsze moto ? Przy przecietnym wyszkoleniu jakie obecnie jest w PL nie daje ono podstaw jazdy jednosladem, dla mnie przypomina to walke o przezycie a nie czerpanie frady z jazdy. Nie mowie tu o osobach ktore od dziecka smigaja na roznych sprzetach ( cross / enduro - zupelnie inna bajka ), co innego osoby ktore nigdy nie mialy zadnego kontaktu z motocyklem. Wy wszyscy z doswoadczeniem po prostu zapomnieliscie juz jak wyglada nauka i pierwsze wzmagania / jazdy, wydaje sie Wam, ze kazdy swierzak bedzie reagowal / potrafil to co Wy, tak niestety nie jest. Zadaj sobie pytanie co faktycznie potrafi osoba ktora zdala egzamin PJ ? Ks-rider - opinie jakoby 695 był dobry dla początkujących znalazłem w Świecie Motocykli. No wlasnie, jakie doswiadczenie maja redaktorzy SM jezeli codzi o kwestie szkolenia i nauki jazdy na motocyklu ? ...Podaj powody, dla którego M696, odpowiednik, powiedzmy Kawasaki ER6, Suzuki Gladiusa, Yamahy XJ6 czy Hondy CBF600, Co prawda nie do mnie ale Charakterystyka silnika jest zupelnie inna niz w Monster'ze to raz, dwa, to sorry ale kto powiedzial, ze motocykle ktore wymieniles nadaja sie na pierwsze moto ? Spytaj moze Tomka K. dlaczego on sam propaguje klase 500 w 2 cylindrach. Co do wymienionych przez Ciebie motocykli to owszem beda one dobre, ba nawet idealne jako pierwsze sprzety o ile sie je zdlawi. Po sezonie, lepiej po dwoch sciaga sie blokade i swobodnie mozna takowym posmigac jeszcze dwa sezony oszczedzajac sobie kosztow zwiazanych ze zmiana maszyny. :flesje: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 (edytowane) Może tylko ja i Dominik zrozumieliśmy to pytanie własciwie. Bo ja rozumiem że autor pyta czy 696 tak samo nadaje się na pierwszy motocykl jak 695. Nie pyta czy innej marki motocykle są na to lepsze. Rozumiem że pyta czy wśród modeli ducati akurat 696 jest polecany do takiej roli. 696 jest najsłabszym i najłatwiej prowadzącym się motocyklem wśród obecnie produkowanych (teraz już 796) modeli tej firmy, więc jako taki polecam go. Edytowane 7 Stycznia 2011 przez theodor. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.