Skocz do zawartości

zdenek117

Forumowicze
  • Postów

    89
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O zdenek117

  • Urodziny 10/18/1985

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lublin

Osobiste

  • Motocykl
    Virago 535
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia zdenek117

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. Ok, to już będę wiedział, że moto guzzi to Vki ułożone wzdłużnie. A co do wpływu (tak bez ironii), to jest normalnie? Wczoraj coś znalazłem o bujnięciach przy dodaniu gazu. I jestem ciekawy opinii użytkowników. Wiem, że może pytanie głupie, nawet śmieszne, ale chciałbym wiedzieć. Bo jak gdzieś piszą o typowym zachowaniu dla tekiego ułożenia silnika, to ja nie wiem o co chodzi.
  2. Ale V jest w poprzek w stosunku do osi ramy :P Ok, w takim razie pytam jak wpływa wzdłużne ułożenie silnika na prowadzenie? :)
  3. Podczepię się do tematu z pytaniem, bo nie chcę zakładać nowego tematu. Jak wpływa poprzeczne ułożenie silnika na prowadzenie? Czytałem w różnych recenzjach o jakichś bujnięciach, albo przechyłach w zakrętach przy dodaniu gazu. Tylko nigdzie nie było to dokładnie wyjaśnione, a ja chciałbym wiedzieć czego spodziewać się po takim motocyklu. Ogólnie podobają mi się neoklasyki z serii V7. Jako nasza europejska alternatywa dla sportstera (obok bonnevillów). Tylko "to specyficzne zachowanie silnika"... (bo i takie zdania czytałem, ale nikt nie pokusił się o wyjaśnienie jakie to specyficzne zachowanie).
  4. Odkopuję temat, bo mi odbiło. Myślałem, że wiem czego chcę - chopper, cruiser. Miałem plany co kupię potem, od czego zacznę. Zacząłem nawet poszukiwania Virago 535 jako pierwszego motocykla. A tu niespodzianka. Trafiłem gdzieś na artykuł o Kawasaki W650 i... zakochałem się w neoklasykach. Kiedyś zastanawiałem się nad Moto Guzzi V7, a w stronę Triumpha nie chciałem nawet spojrzeć. A teraz? W650 i Bonneville bez przerwy chodzą mi po głowie. Mimo, że na zakupach któregoś z nich musiałbym wydać dużo, duuużo więcej. Co sądzicie o tych motocyklach na początek? Bo od tego pytania należałoby zacząć snucie planów. EDIT W ogóle jakie są różnice pomiędzy Triuphem 790ccm, a 890ccm? 800 jest starsza od 900, a jak z awaryjnością? Są jakieś różnice (gdzieś wyczytałem, że podobno 800 gorsza od 900 pod tym względem)? Bo w przypadku Triupmha celowałbym w 2001 rocznik, czyli początek produkcji.
  5. To ja dorzucę jeszcze do rankingu Moto Guzzi V7 Classic i Cafe.
  6. Niezłe ceny. A w ŚM podali, że rocznik 1999 to 7 tys, 2000 7,5 tys PLN. Ciekawe skąd takie ceny wzięli...
  7. Mi się podoba. Chociaż tyłek ma za szeroki. 26 KM, 24 Nm - gdyby nie 180kg, to byłby idealny motocykl. A tak, jak na 250, to grubas trochę. Mimo to, trochę mnie kusi. Jeśli miałbym wybierać jakąś 250, to wybór padłby na tą Inazumę.
  8. A gdzie kask ma prawo do luzu? Może się dać przesuwać do tyłu i przodu (delikatnie) pod wpływem ręki? Czy musi sztywno siedzieć? I na czole nie ma prawa gnieść i zostawiać czerwonego odcisku? Bo tu raczej na pewno się nie odkształci?
  9. Dla mnie idałem byłby kask jak Bell 500. Tylko z takim pałąkiem jak w Schubercie J1... ale nie ma takich...
  10. To przy okazji rozmowy o hondzie shadow 600 zadam pytanie, bo sam jestem zainteresowany tym motocyklem, ale około maja dopiero. Można znaleźć dobry egzemplarz w cenie około 8tys? Jakiego rocznika szukać? Bo ceny tych motocykli są tak rozstrzelone, że ciężko ustalić coś dla danego rocznika. Ma to być moje pierwsze moto. Na razie do jednej się przymierzałem i szczerze mówiąc, to nie wyobrażam sobie jak tym się skręca, ale... EDIT A może to kwestia wąskiej kierownicy? Jaki jest koszt wymiany kierownicy na jakąś szerszą, lepiej wyprofilowaną? Do tej pory najlepiej trzymało mi się taką jak w nigshtsterze. Leżała mi w dłoniach idealnie. Tylko w tych motocyklach są zupełnie inne mocowania.
  11. No tak, ale niektórzy próbują przekonywać, że im droższy kask, tym bezpieczniejszy. Ale wg mnie bezpieczeństwo kosztuje tylko do pewnej ceny, potem płacimy za markę, komfort, ciszę i inne bajery.
  12. Drogie kaski są dobre. Mam więc prośbę o wytłumaczenie wyniku tego testu (który i tak jest dla prędkości 50km/h!!!!!). http://sharp.direct....s/shoei-xr-1000
  13. Nikt nie potrafił odpowiedzieć na temat jakości skór od Adrenaline. A czas ucieka. Zimowe ceny to nie Moda na Sukces, kiedyś się skończą. Wybrałem się do inter motors, zobaczyłem, przymierzyłem i kupiłem. To moja pierwsza kurtka w historii. Jakościowo, oceniając ją jak zwykłą kurtkę, nie mam zastrzeżeń co do wykończenia. Nie ma sterczących nitek, szwy nie wyglądają jakby miały się rozpaść. Z motocyklowego punktu widzenia ciężko mi cokolwiek powiedzieć. Napiszę więcej wiosną, jak zacznę jeździć. Najlepiej po deszczowej przejażdżce.
  14. Jak dla mnie to wyrażenie chopper z dodatkami można uznać za oksymoron. Choppery wzięły się właśnie z obierania motocykli, odcinania części błotników. I w tym urok choppera. Więc moje motocykle będą bez szyby (no chyba, że kiedyś najdzie mnie na cruisera). Ale to indywidualna sprawa i nie da się arbitralnie osądzić czy pasuje. Najważniejsze, żeby jeżdżącemu się podobało, bo o to w tym chodzi. W końcu to sprzęt do dawania radości z jazdy w swoim stylu, a nie eksponat do chwalenia się.
  15. Ja długo zastanawiałem się nad VZ 800. Przeczytałem cały temat o tym motocyklu. Długa lektura, ale warto. Z racji, że to będzie mój pierwszy motocykl, zmieniłem typ na vt 600. Dlatego polecam poczytać tamten temat, bo jest w nim na prawdę dużo. VZ 800 nie jest zły. Z wyglądu bardzo mi się podoba, ale podobno na początek nie jest najlepszym typem, lubi walić się w zakręty. Aha - vz 800 ma jeszcze łańcuch. Poza tym złota porada - spróbować przymierzyć się do motocykla. Znaleźć jakieś ogłoszenie z okolicy, pojechać, obejrzeć, usiąść. Może to pozwoli stwierdzić, że to właśnie to. Moim marzeniem odległej przyszłości był Street Bob, ale po wizycie na Demo Truck Tour okazało się, że czuję się na nim źle. Najlepszy okazał się Nightster i Softail Deluxe. A o kłopotach w użytkowaniu jest na prawdę dużo w powyższych tematach. A na pewno w tym o vz 800.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...