przemekpalyss Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 pomóżcie mam problem z zapłonem w trakcie jazdy i nikt nie wie co jest :banghead: problem polega na tym iż w trakcie jazdy poprostu rozłącza zapłon :banghead: włączam go ponownie (dalej w trakcie jazdy) przełącznikiem długie-krótkie światła,dzieję sie tak czesto w trakcie spuszczenia z gazu abo jak jade po wyboistych drogach,jak tylko przerwie zapłon to idzie za tym strzał z wydechu ale to akurat jest oczywiste :banghead: dzieje sie tak rowniez przy wysokiej temperaturze na zewnątrz-wtedy częsciej przerywa :banghead: juz poprostu nie mogłem z tym w lato :banghead: motocykl stał w suzuki liberty 2mies,powymieniali wszystkie kostki i nic z tego :banghead: sprawdzali równiez regulator napięcia i też nic POMOCY :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sparrowvfr Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 masa, masa i jeszcze raz masa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Skoro stał w Suzuki, to myślę że sprawdzili masę, choć może za głęboko szukali a przyczyna jest prosta. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Moze czujnik stopki bocznej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 robiłem po paru aso i nieraz wcale tak różowo u nich nie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 powymieniali wszystkie kostki i nic z tego co to znaczy "kostki" ? Ja to bym sprobowal w iscie zlodziejski sposob (o ile tam elektronika nie jest jakos wysoko posunieta - a chyba nie jest - jeden sterownik tylko od wtrysku bez immo ?) - podlaczyc jej zasilania na stale z ominieciem wszystkich wylacznikow i stacyjki. Impulsator/y, cewka/i WN byly sprawdzane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 W RN01 nie ma wtrysku ani imo. Motocykl stał 2 miesiące ale nie wiele pewnie przy nim zrobiono ze względu na niechęć aso do "ciężkich przypadków" Wiadomo...wymiana napędu, klocków etc to kasa a robienie usterek elektrycznych traktuje sie po macoszemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Ja miałem takie objawy w GSX F i wszystko grało a jednak rozłączało na dołkach lub przy szybkich przyspieszeniach.W końcu doszedłem do tego że to stopka na dołkach latała, bo ta sprężyna się rozciągnęła troszkę. Po prostu była już lelawa i przy każdym opadnięciu czujnik stopki rozłączał Po wymianie sprężyny wszytko wróciło do normy. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 no to jak nie ma wtrysku to tym bardziej ... czyli w tym przypadku raczej brak iskry powoduje zatrzymanie silnika. Ewentualna usterka pompy paliwa powodowalaby bardziej mulenie niz takie nagle gasniecia. Na pewno przydalby sie schemat elektryczny do tego modelu i wg niego trzeba obaczyc potencjalne przyczyny usterki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 "powymieniali wszystkie kostki i nic z tego " Watpie w to .Oznaczaloby to ze masz fabrycznie nowa instalacje,a to kosztowaloby reke i noge. Sprawdz czujnik stopki oraz kable do niej dochodzace.To samo z czujnikiem przechylu motocykla jak i tez "kill" wylacznika przy kierownicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TYSON Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Miałem podobny problem. Doszedłem, że przyczyną jest duża kostka pod lewą owiewką, dostała się tam woda, styki zaśniedziały i nie łączyła tak jak trzeba. Po wyminie wszystko wróciło do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
formoto Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 U mnie przerwy robił bezpiecznik. Po poprawieniu gniazda bezp., problem ustąpił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 to co pisali czujnik stopki bocznej... znajdź schemat elektryczny i ,,zepnij na krótko'' z pominięciem tego czujnika, nie wiem jak jest w tym moto u mnie wystarczyło odpiąć ten czujnik i wszystko jest ok :D ale w R1 oże być innaczej dlatego zerknij w schemat instalacji żebyś nic nie uszkodził.... u kumpla w drz400 to samo co w mojej crm przerywała na dziurach, pomogło odpięcie tego czujnika, u niego był tak perfidnie skopany(zaśniedziały albo uszkodzony) że mimo że stopka boczna się nie ruszałą nawet milimetr to i tak nie łaczył pomogło odpięcie..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 kostka, kostka i jeszcze raz kostka. Najpewniej któryś pin przewodów idących od killswitcha nie trzyma się w kostce lub jest zaśniedziały i raz styka raz nie. Może być też stópka ale z tym pewnie by sobie nawet najbardziej niekompetentny serwisant poradził. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 liberty w ck leci sobie w kulki sam musiałem po nich poprawiać mimo że dałem 2,5 stówy za serwis gaźników ten kolejny przypadek tylko mnie utwierdza w tym żeby więcej im nie dać zarobić to tak po za tematem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.