saska251 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 jaki sens jest wstawiac lpg do moto??? pierwsze primo - ekologia drugie primo - cena paliwa ( przy samodzielnym montażu instalacji znika problem ze "zwróceniem się") trzecie i najważniejsze primo - bo się da :D Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 mam Renault 19 i na gazie zrobil juz ponad 100tys- nie widze zadnych problemow z niczym, silnik i sam olej miedzy wymianami milion razy czystszy niz przy jezdzie na benzynie. sam najchetniej wladowalbym z czystej ciekawosci LPG do moto, co za problem dokupic zestaw kruccow ssacych i przerobic tak zeby zapodac tam gaz? o zasysie do filtra powietrza tez moznaby pomyslec jednak wtedy gaz szedlby przez gazniki i mamy mniejsza dozowalnosc. Nie dla ekologii, nie dla oszczednosci, ale z czystej ciekawosci byl sie w to pobawil. Jak najbardziej jestem zwolennikiem LPG i jak ktos sie chwali tym ze silnik w zyciu gazu nie widzial to nie mam o czym z nim rozmawiac. (pomijam kwestie nieprawidlowej regulacji) pzdr;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrPlama Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 takie farmazony niektorzy pisza ze słabo sie robi. wypalone gniazda to efekt jazdy na ubogiej mieszance- jak ktos nie umie ustawic skladu mieszanki lub zaluje pieniedzy na serwis instalacji. na benzynie tez mozna wypalic gniazda... jesl to ma byc 2 gen to jak wstawisz mikser gdy sa 4 gazniki... problem 2 to umiejscowienie reduktora zbiorniki pionowe lub specjalnie do skuterów/ motocykli robi np stako irene Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motonitwroc Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 no wlasnie jaki??jaki jest sens wstawiac plastikowe okna zamiast drewnianych. temat troche z dupy do SASKA 251, jeslio masz te moto w lpg we wrocku chetnie podjade o obejrze i doznam jazdy na lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 zbiornik to najmniejszy problem - zawsze można w kufer schować. A gaz da się, widziałem gdzieś na necie trampka w gazie - więc da rade - kwestia rozsądku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 a umiecie szybko biegać ?? bo ja tak sobie myśle co sie stanie jak z taką butlą LPG na bagaźniku, zaje***my konkretną glebę :D zdąże uciec ?? gaz tak ale tylko w skuterku 50ccm jadącym 50km/h, którym smigam po asfalcie i sie nie wywalam...ale tutaj znowu ekonomia żadna za 10 zł robię 100km po założeniu gazu pewno spali z 3 litry gazu po 2.50 zł to da mi 7.50 za 100km a będe miał bombe pod dupą ( we włoszech butle chyba w schowkach pod siedzeniem mają ?? ) trudności z rozruchem w niskich temperaturach (albo palenie z benzyny ) osiągi mi jeszcze spadną, zmniejszy sie przestrzeń ładunkowa, wzrośnie masa.......nie to chyba bez sensu :D nie mówiąc już że jak robię 6 tys km rocznie to kiedy mi sie ta instalacja zwróci :D ?? chyba że kupiłbym kufer, osiągi by były podobne i paliłby 2 gazu to jeszcze do przemyślenia... do normalnego moto którym zdarza sie jeździć brawurowo i gleba jest nieodłacznym elementem sezonu kategorycznie nie.... nie jestem wrogiem gazu, u mnie w rodzinie też lata matiz z lpg, ale w moto uważam to za bzdurę.... nawet do turystycznego enduro które pali w trasie 6/100 i robi sporo km.....butla zabiera przestrzeń ładunkową, umieszczona na bagażniku pogorsza rozkład masy (ułatwione wheelie :D ), stwarza ogromne niebezpieczeństwo w razie nawet gleby parkingowej, nawet jeśli gaz nie zmniejszy osiągów to spali go więcej od benzyny, o parownik i instalacje też trzeba dbać (częstszy i trudniejszy serwis i wyższe koszta eksploatacji w sensie wymiany ,,filtra'' ) do tego koszt instalacji....... od biedy może w chopperze ?? w sporcie i enduro to głupota totalna...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 (edytowane) Co do gazy w samochodzie nawet pomimo regularnych czynności serwisowych silnik zaczyna zachowywać się trochę inaczej, gdy przełączy się znów na benzynę to jest ok ale jeśli jest to naprawdę dobrze założona instalacja z dobrymi wtryskami na dobrym silniku a nie garażowe rzemiosło w poldku... Co do LPG w motocyklu, znajomy z którym pracowałem w warsztacie motocyklowym jest po politechnice i zna się ogólnie na rzeczy sam założył sobie całą instalacje dobrze ją wyregulował i nabił na niej coś koło kilkunastu tyś. km(albo i więcej, mówił mi ale nie pamiętam) i korbowód wybrał wolność. Motocykl to transalp a z tego co wiem te sprzęty są żywotne znajomy nie katował silnika, motocyklem jeździł turystycznie i do pracy bez wariacji a zbiornik miał zamontowany w kufrze centralnym. Z tego co kiedyś czytałem to większe zużycie silnika na LPG jest spowodowane 'liczbą stukową' gazu. Edytowane 5 Stycznia 2011 przez Hipolit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 bo ja tak sobie myśle co sie stanie jak z taką butlą LPG na bagaźniku, zaje***my konkretną glebę :D Nic sie nie stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 a umiecie szybko biegać ?? bo ja tak sobie myśle co sie stanie jak z taką butlą LPG na bagaźniku, zaje***my konkretną glebę :D zdąże uciec ?? idąc tym tokiem myślenia to między nogami mam 22 litry benzyny. zdążę uciec czy nie zdążę uciec :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lepi Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 ... Warto zwórócic uwagę na fakt, iż nie które silnik do których montuje sie LPG wymagają dodatkowego smarowania zaworów (fordowskie Zetec) jest to chyba związane z materiałem, z którego wykonano zawory. To chyba nie częściej się smaruje niż 150 tys km. Bo co najmniej tyle przejechałem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gargamel Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Tu jest najlepszy przykład, że można zamontować LPG w moto:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 (edytowane) kumpel tankuje :bigrazz: http://img600.imageshack.us/i/tankowanielpgwmoto.jpg/ Edytowane 20 Marca 2011 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.