Skocz do zawartości

LPG w moto


Rekomendowane odpowiedzi

jaki sens jest wstawiac lpg do moto???

 

pierwsze primo - ekologia

 

drugie primo - cena paliwa ( przy samodzielnym montażu instalacji znika problem ze "zwróceniem się")

 

trzecie i najważniejsze primo - bo się da :D

Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam Renault 19 i na gazie zrobil juz ponad 100tys- nie widze zadnych problemow z niczym, silnik i sam olej miedzy wymianami milion razy czystszy niz przy jezdzie na benzynie.

 

sam najchetniej wladowalbym z czystej ciekawosci LPG do moto, co za problem dokupic zestaw kruccow ssacych i przerobic tak zeby zapodac tam gaz? o zasysie do filtra powietrza tez moznaby pomyslec jednak wtedy gaz szedlby przez gazniki i mamy mniejsza dozowalnosc.

 

Nie dla ekologii, nie dla oszczednosci, ale z czystej ciekawosci byl sie w to pobawil. Jak najbardziej jestem zwolennikiem LPG i jak ktos sie chwali tym ze silnik w zyciu gazu nie widzial to nie mam o czym z nim rozmawiac.

 

(pomijam kwestie nieprawidlowej regulacji)

 

 

pzdr;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie farmazony niektorzy pisza ze słabo sie robi.

wypalone gniazda to efekt jazdy na ubogiej mieszance- jak ktos nie umie ustawic skladu mieszanki lub zaluje pieniedzy na serwis instalacji. na benzynie tez mozna wypalic gniazda...

 

jesl to ma byc 2 gen to jak wstawisz mikser gdy sa 4 gazniki...

problem 2 to umiejscowienie reduktora

 

zbiorniki pionowe lub specjalnie do skuterów/ motocykli robi np stako irene

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a umiecie szybko biegać ?? bo ja tak sobie myśle co sie stanie jak z taką butlą LPG na bagaźniku, zaje***my konkretną glebę :D zdąże uciec ??

 

gaz tak ale tylko w skuterku 50ccm jadącym 50km/h, którym smigam po asfalcie i sie nie wywalam...ale tutaj znowu ekonomia żadna za 10 zł robię 100km po założeniu gazu pewno spali z 3 litry gazu po 2.50 zł to da mi 7.50 za 100km a będe miał bombe pod dupą ( we włoszech butle chyba w schowkach pod siedzeniem mają ?? ) trudności z rozruchem w niskich temperaturach (albo palenie z benzyny ) osiągi mi jeszcze spadną, zmniejszy sie przestrzeń ładunkowa, wzrośnie masa.......nie to chyba bez sensu :D nie mówiąc już że jak robię 6 tys km rocznie to kiedy mi sie ta instalacja zwróci :D ??

 

chyba że kupiłbym kufer, osiągi by były podobne i paliłby 2 gazu to jeszcze do przemyślenia...

 

do normalnego moto którym zdarza sie jeździć brawurowo i gleba jest nieodłacznym elementem sezonu kategorycznie nie....

 

nie jestem wrogiem gazu, u mnie w rodzinie też lata matiz z lpg, ale w moto uważam to za bzdurę....

 

nawet do turystycznego enduro które pali w trasie 6/100 i robi sporo km.....butla zabiera przestrzeń ładunkową, umieszczona na bagażniku pogorsza rozkład masy (ułatwione wheelie :D ), stwarza ogromne niebezpieczeństwo w razie nawet gleby parkingowej, nawet jeśli gaz nie zmniejszy osiągów to spali go więcej od benzyny, o parownik i instalacje też trzeba dbać (częstszy i trudniejszy serwis i wyższe koszta eksploatacji w sensie wymiany ,,filtra'' ) do tego koszt instalacji.......

 

od biedy może w chopperze ?? w sporcie i enduro to głupota totalna......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do gazy w samochodzie nawet pomimo regularnych czynności serwisowych silnik zaczyna zachowywać się trochę inaczej, gdy przełączy się znów na benzynę to jest ok ale jeśli jest to naprawdę dobrze założona instalacja z dobrymi wtryskami na dobrym silniku a nie garażowe rzemiosło w poldku...

Co do LPG w motocyklu, znajomy z którym pracowałem w warsztacie motocyklowym jest po politechnice i zna się ogólnie na rzeczy sam założył sobie całą instalacje dobrze ją wyregulował i nabił na niej coś koło kilkunastu tyś. km(albo i więcej, mówił mi ale nie pamiętam) i korbowód wybrał wolność. Motocykl to transalp a z tego co wiem te sprzęty są żywotne znajomy nie katował silnika, motocyklem jeździł turystycznie i do pracy bez wariacji a zbiornik miał zamontowany w kufrze centralnym. Z tego co kiedyś czytałem to większe zużycie silnika na LPG jest spowodowane 'liczbą stukową' gazu.

Edytowane przez Hipolit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a umiecie szybko biegać ?? bo ja tak sobie myśle co sie stanie jak z taką butlą LPG na bagaźniku, zaje***my konkretną glebę :D zdąże uciec ??

 

 

idąc tym tokiem myślenia to między nogami mam 22 litry benzyny. zdążę uciec czy nie zdążę uciec :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

Warto zwórócic uwagę na fakt, iż nie które silnik do których montuje sie LPG wymagają dodatkowego smarowania zaworów (fordowskie Zetec) jest to chyba związane z materiałem, z którego wykonano zawory.

 

To chyba nie częściej się smaruje niż 150 tys km. Bo co najmniej tyle przejechałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

kumpel tankuje :bigrazz:

http://img600.imageshack.us/i/tankowanielpgwmoto.jpg/

Edytowane przez konrad1f

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...