chorcio Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Witam, zmieniam armaturę kierownicy i mam problem z włacznikiem/wyłacznikiem przy sprzęgle. W suzuki jest tak, że muszę wcisnąć sprzęgło aby uruchomić silnik, jednak chciałbym wyeliminować ten element. Zastanawiam się, co będzie jesli zmostkuje ten włącznik na stałe aby móc uruchomić silnik bez wciskania sprzęgła. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Witam, zmieniam armaturę kierownicy i mam problem z włacznikiem/wyłacznikiem przy sprzęgle. W suzuki jest tak, że muszę wcisnąć sprzęgło aby uruchomić silnik, jednak chciałbym wyeliminować ten element. Zastanawiam się, co będzie jesli zmostkuje ten włącznik na stałe aby móc uruchomić silnik bez wciskania sprzęgła. Mozesz rownie dobrze go odlaczyc i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 i zmostkować - po samym odłaczeniu nie odpalisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 20 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 No i git, o to mi chodziło. Po prostu obawiałem się że po zmostkowaniu coś tam może się wydażyć nieciekawego. Dzięki za odpowiedzi. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Przerabiałem instalację w podobnej Suzuki (VS 1400) i usunąłem ten styk, spoko. w ogóle ta instalacja wymaga poprawek, na pewno nie robił jej elektryk :icon_idea: są koszmarne spadki napięcia i zaniki masy, wiadomo jakie to ma konsekwencje - duże wydatki. Mówię o sprzęcie praktycznie nowym, nie o zardzewiałym szrocie żeby nie było. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajonc Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 muszę wcisnąć sprzęgło aby uruchomić silnik, jednak chciałbym wyeliminować ten element. Zastanawiam się, co będzie jesli zmostkuje ten włącznik na stałe aby móc uruchomić silnik bez wciskania sprzęgła. gaźnik czy wtrysk w tym moto?? przy gaźniku to chyba większej różnicy nie zrobi brak tego włącznika ale przy wtrysku to chyba czujnik pozycji sprzęgła jest nierozłącznym elementem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Tam jest gaźnik,a nawet chyba dwa. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 cyt. przy wtrysku to chyba czujnik pozycji sprzęgła jest nierozłącznym elementem rozwin mysl, prosze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajonc Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 (edytowane) w wielu współczesnych samochodach na pewno są stosowane czujniki położenia sprzęgła jako kolejny element układu wtrysku paliwa, nie wiem właśnie jak jest w motocyklach... odczyt że sprzęgło jest wciśnięte ogranicza np obroty silnika przy wciśniętym gazie do np max 3000 obrotów (renault), silnik nie generuje pełnej mocy żeby nie zniszczyć sprzęgła jadąc na tzw "półsprzęgle" (grupa VW), na pewno też przy hamowaniu silnikiem przydaje się dodatkowy parametr... Edytowane 21 Grudnia 2010 przez Zajonc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 przyznam, ze nie spotkalem sie z podobnymi rozwiazaniami w motocyklach - przegladne schematy elektryczne najnowszych motocykli - moze trafie na cos takiego a co do podnoszenia trwalosci za pomoca elektroniki to coz... w samochodach bez elektroniki sprzegla wytrzymywaly i po 300 - 400 tys, te z zabezpieczeniami wytrzymuja po 50-60 ;) takie czasy. zabezpieczen elektronicznych ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Zajonc faktycznie masz rację, wcześniej mi to do głowy nie przyszło. Np cała seria GSXR, konkretnie chodzi o mapy zapłonu, każdy bieg ma inną, gdy jest wciśniętę sprzęgło ECU czyta to jako luz i zmienia mapę na optymalną ale dla nieobciążonego silnika. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 21 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Ja mam gaźnik i to jeden, więc problemy wtrysku mnie nie dotyczą. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.