Skocz do zawartości

Włącznik/wyłącznik przy sprzęgle w suzuki vl800.


chorcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zmieniam armaturę kierownicy i mam problem z włacznikiem/wyłacznikiem przy sprzęgle. W suzuki jest tak, że muszę wcisnąć sprzęgło aby uruchomić silnik, jednak chciałbym wyeliminować ten element. Zastanawiam się, co będzie jesli zmostkuje ten włącznik na stałe aby móc uruchomić silnik bez wciskania sprzęgła.

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, zmieniam armaturę kierownicy i mam problem z włacznikiem/wyłacznikiem przy sprzęgle. W suzuki jest tak, że muszę wcisnąć sprzęgło aby uruchomić silnik, jednak chciałbym wyeliminować ten element. Zastanawiam się, co będzie jesli zmostkuje ten włącznik na stałe aby móc uruchomić silnik bez wciskania sprzęgła.

 

Mozesz rownie dobrze go odlaczyc i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i git, o to mi chodziło. Po prostu obawiałem się że po zmostkowaniu coś tam może się wydażyć nieciekawego. Dzięki za odpowiedzi.

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem instalację w podobnej Suzuki (VS 1400) i usunąłem ten styk, spoko. w ogóle ta instalacja wymaga poprawek, na pewno nie robił jej elektryk :icon_idea: są koszmarne spadki napięcia i zaniki masy, wiadomo jakie to ma konsekwencje - duże wydatki. Mówię o sprzęcie praktycznie nowym, nie o zardzewiałym szrocie żeby nie było.

PASTOR GARAGE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muszę wcisnąć sprzęgło aby uruchomić silnik, jednak chciałbym wyeliminować ten element. Zastanawiam się, co będzie jesli zmostkuje ten włącznik na stałe aby móc uruchomić silnik bez wciskania sprzęgła.

 

gaźnik czy wtrysk w tym moto?? przy gaźniku to chyba większej różnicy nie zrobi brak tego włącznika ale przy wtrysku to chyba czujnik pozycji sprzęgła jest nierozłącznym elementem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam jest gaźnik,a nawet chyba dwa.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w wielu współczesnych samochodach na pewno są stosowane czujniki położenia sprzęgła jako kolejny element układu wtrysku paliwa, nie wiem właśnie jak jest w motocyklach... odczyt że sprzęgło jest wciśnięte ogranicza np obroty silnika przy wciśniętym gazie do np max 3000 obrotów (renault), silnik nie generuje pełnej mocy żeby nie zniszczyć sprzęgła jadąc na tzw "półsprzęgle" (grupa VW), na pewno też przy hamowaniu silnikiem przydaje się dodatkowy parametr...

Edytowane przez Zajonc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyznam, ze nie spotkalem sie z podobnymi rozwiazaniami w motocyklach - przegladne schematy elektryczne najnowszych motocykli - moze trafie na cos takiego

 

a co do podnoszenia trwalosci za pomoca elektroniki to coz... w samochodach bez elektroniki sprzegla wytrzymywaly i po 300 - 400 tys, te z zabezpieczeniami wytrzymuja po 50-60 ;) takie czasy. zabezpieczen elektronicznych ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajonc faktycznie masz rację, wcześniej mi to do głowy nie przyszło. Np cała seria GSXR, konkretnie chodzi o mapy zapłonu, każdy bieg ma inną, gdy jest wciśniętę sprzęgło ECU czyta to jako luz i zmienia mapę na optymalną ale dla nieobciążonego silnika.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam gaźnik i to jeden, więc problemy wtrysku mnie nie dotyczą.

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...