rom996 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 pisalem z pamieci bo dawno jej nie krecilem na kazdym biegu. ta 2 i 3 troche mi nie pasuje ale przy okazj sprawdze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes900rr Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Miałem się już nie wypowiadać ale: Motocykl VTR 1000 F potrafi zejśc poniżej 7 litrów!!!! Przechodziłem podobny problem-opisany także na forum, niestety nikt nie pomógł tylko szykany leciały. Zmieniłem zębatke tylna na 43 zęby z przodu pozostawiłem 16 i jest super. Motocykl przy ostrym dzidowaniu do 200km/h pali koło 8l/100km w trasie rekord mam 6,4l/100km. natomiast wczesniej, kiedy to mechanik wymienił mi łańcuch z zebatkami na 16przód i tył 41zebów motocykl nagle zaczal ledwo sie miescic w 10l po miescie i naprawde musialem sie starac. Na krajowej S7 miałem spalanie rzedu 9-9,5l/100km jadac do 140km/h, dodam ze wczesniej 6 bieg mogłem wrzucic dopiero przy 140km/h kiedy to obroty były w okolicach3800-4tys obr, teraz 6 bieg wbijam przy okolo 100km/h i obrotach rzedy 3300. druga kwestia z pradami, także miałem problem-nikt tu nie pomógł kazali kupic nowy moto i aku za 800złokazało się że regulator wariował i raz ładował 12 czasem 13,8 a czasem nawet 15,5V az regulator się skonczył.Kupiłem tani chiski z radiatorem ale sie grzeje, dołozyłem radiator aluminiowy za 6zł i posmarowałem pasta za 3ł do procesorów. nadal się grzeje ale mniej i zdecydowanie szybciej oddaje ciepło. Na starym regulatorze-jak wyłaczyłem moto to przez 10 dobre minut nie moglem go dotknąc - tak parzył, teraz jest goracy ale nie parzy i stygnie w ciagu 1-2min Cytuj http://www.grupa.elblag.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motonitwroc Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Panowie mam zapytanie czy lampa przednia do firestorma z 2001roku jest taka sama jak lampa z 2004?Nie było modyfikacji jej kształtu??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 nigdzie sie nie spotkalem z taka informacja. mam nadzieje ze nie potrzebujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motonitwroc Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 No właśnie kolego Romanie pilnie potrzebuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 Ostatnio w trasie SP2 do 160 łyknęła równe 8 litrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes900rr Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 SP2 ma wtrysk to i oszczednie może sobie dobrać skład mieszanki i dawkowanie. Kolega ma bmr r1200r i pali mu w trasie 4litry. Kumam że nasze Fki mają 1 litr i przestarzałe gaźniki ale 6,5 da się osiągnąc przy dobrym zestrojeniu motocykla. O zębatkach nic nie znalazłem w serwisówce tzn odnośnie ilości zebów a jakoś dziwnie wszyscy zalecaja 16na41zębów. A później dziwota że jednemu pali 10l a innemu 8 przy takich samych uwarunkowaniach np jezdzie 2kumpli na 2ch fire stromach na tej samej trasie. Mam pytanie z innej beczki: czy ktoś z was rozwiercał fabryczne tłumiki od firestrom i co osiągnął? PROSZĘ o niekomentowanie typu: kup sobie uzywane Yosimury, oddaj do przerobienia itd. Nie mam kasy na inne, a na fabrycznych tłumikach chodzi dosłownie jak quad a nie chce tego Cytuj http://www.grupa.elblag.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 (edytowane) Miałem się już nie wypowiadać ale: Motocykl VTR 1000 F potrafi zejśc poniżej 7 litrów!!!! Przechodziłem podobny problem-opisany także na forum, niestety nikt nie pomógł tylko szykany leciały. Zmieniłem zębatke tylna na 43 zęby z przodu pozostawiłem 16 i jest super. Motocykl przy ostrym dzidowaniu do 200km/h pali koło 8l/100km w trasie rekord mam 6,4l/100km. natomiast wczesniej, kiedy to mechanik wymienił mi łańcuch z zebatkami na 16przód i tył 41zebów motocykl nagle zaczal ledwo sie miescic w 10l po miescie i naprawde musialem sie starac. Na krajowej S7 miałem spalanie rzedu 9-9,5l/100km jadac do 140km/h, dodam ze wczesniej 6 bieg mogłem wrzucic dopiero przy 140km/h kiedy to obroty były w okolicach3800-4tys obr, teraz 6 bieg wbijam przy okolo 100km/h i obrotach rzedy 3300. druga kwestia z pradami, także miałem problem-nikt tu nie pomógł kazali kupic nowy moto i aku za 800złokazało się że regulator wariował i raz ładował 12 czasem 13,8 a czasem nawet 15,5V az regulator się skonczył.Kupiłem tani chiski z radiatorem ale sie grzeje, dołozyłem radiator aluminiowy za 6zł i posmarowałem pasta za 3ł do procesorów. nadal się grzeje ale mniej i zdecydowanie szybciej oddaje ciepło. Na starym regulatorze-jak wyłaczyłem moto to przez 10 dobre minut nie moglem go dotknąc - tak parzył, teraz jest goracy ale nie parzy i stygnie w ciagu 1-2min :biggrin: zawsze tak twierdzilem :) (co do spalania)slyszalem firestorma na przerabianych oryginalach ( nie pamietam czy wiercone czy wyprute) i dzwiek byl calkiem w porzadku ale ostatnio go widzialem jednak na akcesoryjnych Edytowane 14 Lipca 2012 przez rom996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes900rr Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 Wiadomo że akcesoryjne, sa lepsze niz wiercone ale jak się nie ma kasy to szuka się kompromisu. Mam kolege co sam dłubał przy tłumikach w yamaha fj 1200, tez mu gadali że pogorszy osiagi itd, a on na hamownie i pokazał wykresy i to 2 razy, bo raz je troche przerobil i rok pozniej znów, na chwile obecna ma w motocyklu z 1992roku czyli 20letnim lepsze parametry niż jak z fabryki wychodził bo koni ma 16 więcej i 6Nm. Mi nie zalezy na KM bo spokojnie latam odkąd żona i dziecko sie pojawiło, ale dzwięk quada wkurza mnie jak cholera Cytuj http://www.grupa.elblag.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes900rr Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 z Edziem gadałem 2 sezony temu-nie stać mnie na bodajże 600zł + koszty wysyłki w obie strony bo to koszt łącznie blisko 800zł Cytuj http://www.grupa.elblag.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 Pogadaj z kolegą , który sam dłubał w tłumikach fj i jeszcze wzrosła mu moc , kolega nie ściągnie z Ciebie kasy i po sprawie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes900rr Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 z pewnością pomoże ale pytam czy ktoś z Was rozwiercał, czy samo rozwiercenie wiertłem coś da - pozytywnego? jeśli chodzi o dzwięk, za 2 tyg ruszam w Polske min na zlot do Giżycka i chciałbym się lepiej prezentować Cytuj http://www.grupa.elblag.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radomenes Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 (edytowane) No to wam coś powiem. Pobiłem chyba rekord spalania VTRki. Jechałem z JUNAKIEM z lat 70tych nad morze. Nie przekraczaliśmy 90 km/h i średnia spalania ok.5,5 ltr/100km. Z innej beczki: nowy używany regulator spalony - latam na starym i czekam na przypływ gotówki coby zamontować RN05. Z jeszcze innej beczki w trasie nad morze złapał nas deszczyk . Nagle moto przestało palić na 1gar, po chwili również na drugi . Obsechł, przestało padać, przejechałem 10km na jednym garze i ożył. Co powinienem zabezpieczyć, żeby nie reagował tak na wilgoć (cewki, moduł, ... ?) Edytowane 16 Lipca 2012 przez radomenes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes900rr Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Cewki, moduł i fajki warto popsikać WD40 aby pozbyć się wilgoci, to ze przedni cylinder od ulewy zaczał przerywac lub sie wyłączył-zrozumiem, ale tylny? w Vce hmm, może styki masz kiepskie na cewkach, odkręć przeczyść Cytuj http://www.grupa.elblag.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radomenes Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 (edytowane) ale tylny? Na wolnych chodził na jednym - jak wyciągnąłem fajkę z przodu od razu gasł ... Posprawdzam i poczyszcze te styki. Choć od tylnego cylindra cewka jest pod płetwą więc w zasadzie nie powinno tam zamoknąć. A próbował ktoś już może zalepić cewkę silikonem ? lub zawinąć w coś szczelnie ? Dodam, że faktycznie nie dziwiłbym się jakby padał ten z przodu, bo mam zrobionego nakeda i cewka w zasadzie jest na wierzchu, ale on pozwalał mi na dalsze przemieszczenie. Edytowane 16 Lipca 2012 przez radomenes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.