maatiaas Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 moduł podmieniałem i niestety dalej to samo, co do ładowania to jest wporządku ,,,, czy takie objawy moga się pojawiać przy uszkodzonm impulsatorze czy padającej cewce zapłonowej ? niestety brak mi już pomysłów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Masz filtr paliwa zakładany na przewód paliwowy ? Luz zaworowy w normie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maatiaas Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 filtr założony, gaźniki były podmeiniane a więc raczej odpada problem z paliwem... próbowałem również moto na butelkach z benzyną bo myślałem że paliwo nie nadąży napewłnić komór pływakowych, lecz efekt na butelkach taki sam ciągnie ochoczo jedynie do 6,500 rpm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał P Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 miałem podobna sytuacje kiedyś i motocykl bardziej się trząsł-silnik wibrował niz normalnie. Okazał się winny uszkodzony-przyciety przewód od podcisnienia idący do gaznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maatiaas Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 to na 100 % nie jest podciśnienie ręce opadaja, wczoraj troche poszperałem dzisiaj odpaliłem i zauwazyłem że jak schodzi z obrotów to strasznie strzela lewy wydech stojąc od tyłu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Chciałem zapytać czy na zabieraku tylnej zębatki powinien być luz i jaki.Morze to ktoś sprawdzić u siebie jak ma,wystarczy poruszać zębatką lub łańcuchem do przodu i w tył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maatiaas Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 tak luz na zabieraku jest i być powinien ,.... była jazda testowa vtra przerywa pomiedzy 6,5 -8 tys rpm, jak to już przeskoczy to ciągnie do końca .. jak schodzi z obrotów to strasznie strzela ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 wie ktos jak niemcy blokowali vtr na 98 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maatiaas Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 yuby dynojetów brak ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 (edytowane) Na gaźnikach. sa jakies wyjmowane kryzy,,jest inna regulacja , czy trzeba cos zakupic i wymienic? Edytowane 10 Marca 2012 przez rom996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Kolega chyba i tak nie zrozumiał.Kryzy są w króćcach,łączą gaźniki z silnikiem,masz fotkę jak nie masz przyblokowanych tych otworów to moto odblokowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maatiaas Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 panowie pomożecie z tą moja nieszczesną vtrą, dzisiaj ściągnałem fajki i kręciłem rozrusznikiem , gdy fajki sa gołe tzn bez swiec kręcąc rozrusznikiem iskra skacze po cewce i bije do ramy ... czy cewka powinna byc jakoś odizolowna od ramy ? problem pojawia się na obydwu cewkach.... czy problemy z iskrą moga powodować strzelanie w tłumik ? nawet przy 3 tysiącach obrotów ? dzięki za pomioc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 Chłopie, dajże ten motocykl do dobrego warsztatu motocyklowego, zapłacisz i będziesz miał spokój. Nie wierzę, że w okolicach Nowego Sącza/Rzeszowa nikt tam nie ogarnie Hondy. Chytry traci dwa razy. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maatiaas Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 wole sam szperać, VTR była już u 3 mechaników i żaden nie znalazł przyczyny //// odpowie ktoś na moje powyższe pytanie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał P Opublikowano 10 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2012 panowie pomożecie z tą moja nieszczesną vtrą, dzisiaj ściągnałem fajki i kręciłem rozrusznikiem , gdy fajki sa gołe tzn bez swiec kręcąc rozrusznikiem iskra skacze po cewce i bije do ramy ... czy cewka powinna byc jakoś odizolowna od ramy ? problem pojawia się na obydwu cewkach.... czy problemy z iskrą moga powodować strzelanie w tłumik ? nawet przy 3 tysiącach obrotów ? dzięki za pomioctak byc nie powinno. cewek się nie izoluję-poprostu masz przebicie, może wilgoć w kablach albo w cewce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.